miore Skrevet 2. mars 2018 #1 Skrevet 2. mars 2018 Som tittelen sier, hvilken ammepute har dere best erfaring med? Jeg har en chicco boppy fra forrige barn, men den ble jeg aldri helt komfortabel med.
Grønt blad Skrevet 2. mars 2018 #2 Skrevet 2. mars 2018 Cozyfix! Den er fast, men med mykt fløyelstrekk for barnet, og den har et belte du tar rundt ryggen som sikrer at puten ikke glir vekk. Den reddet meg, puppene og armene/skuldrene mine. Den er dyr, men verdt hver krone (synes i alle fall jeg).
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #4 Skrevet 2. mars 2018 Jeg kunne ikke fordra Cozyfix. Den var for hard og uformelig og endte med å bli gitt bort til noen som ville bruke den som sypute Jeg likte best Doomoo. Anonymkode: 51934...319
Nalaque Skrevet 2. mars 2018 #5 Skrevet 2. mars 2018 Cozyfix reddet ammingen her, følte jeg! Brukte den hver eneste dag i fire måneder, da var hun så stor at vi droppet den. Så ja, cozyfix.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #6 Skrevet 2. mars 2018 På nyfødt intensiv sverget de til cosyfix...men jeg likte doomoo bedre Anonymkode: 1043d...8fa
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #7 Skrevet 2. mars 2018 Har noen brukt bbhugme som ammepute? Anonymkode: fedd5...17d
Gjest Sisti Skrevet 2. mars 2018 #8 Skrevet 2. mars 2018 9 minutter siden, AnonymBruker said: Har noen brukt bbhugme som ammepute? Anonymkode: fedd5...17d Ja, men måtte ut og kjøpe cozyfix etterhvert. Bbhugme funket ikke for oss. Men hvis man ikke har ammet før ville jeg ikke kjøpt noen ny ammepute før man vet man faktisk trenger det. En del ammeproblemer løses faktisk ved å fjerne hele puta (mens andre igjen løses ved å innføre pute).
Grønt blad Skrevet 2. mars 2018 #9 Skrevet 2. mars 2018 Akkurat nå, Sisti skrev: Ja, men måtte ut og kjøpe cozyfix etterhvert. Bbhugme funket ikke for oss. Men hvis man ikke har ammet før ville jeg ikke kjøpt noen ny ammepute før man vet man faktisk trenger det. En del ammeproblemer løses faktisk ved å fjerne hele puta (mens andre igjen løses ved å innføre pute). Støtter dette. Jeg anbefaler uansett å prøve ammeputen (Cozyfix) sammen med babyen før du kjøper den. De har den helt sikkert på sykehuset eller helsestasjonen, så kan du be mannen, familie eller en venninne kjøpe den for deg (dersom du bor slik til at det er praktisk) eller du bestiller på nett og får den et par dager senere. Den selges også brukt på Finn.
miore Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #10 Skrevet 2. mars 2018 Takk for alle forslag! Jeg har ammet før, og grunnen til at jeg snuser på ny ammepute er at snuppa i mange måneder kun ville sove på puppen - og det kun når jeg satt, ikke når jeg lå, så jeg ble ganske gåen i nakken og skuldrene etter hvert. Får jeg et liknende barn denne gangen tenker jeg at jeg må prøve noen alternativer Chicco-puten droppa vi etter veldig kort tid; den fungerte dårlig for oss. Datteren bare skled ned mellom meg og puten, og jeg måtte bruke minst like mye muskler på å støtte henne som jeg gjorde uten puten. Da står i alle fall cozyfix øverst på listen foreløpig!
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #12 Skrevet 2. mars 2018 Jeg anbefaler my breast friend på det varmeste! Kleint navn, I know, men den er virkelig fantastisk! Vi prøvde masse forskjellig, men denne var desidert best! ☺️ Anonymkode: 11643...3d9
Anneline80 Skrevet 2. mars 2018 #13 Skrevet 2. mars 2018 1 time siden, miore skrev: Jeg har ammet før, og grunnen til at jeg snuser på ny ammepute er at snuppa i mange måneder kun ville sove på puppen - og det kun når jeg satt, ikke når jeg lå, så jeg ble ganske gåen i nakken og skuldrene etter hvert. Får jeg et liknende barn denne gangen tenker jeg at jeg må prøve noen alternativer Da ville jeg anbefalt Cozyfix, babyen vår sover nesten bare ved puppen på dagtid og da er denne gull verdt. Og beltet gjør at du kan reise deg og gå litt rundt med baby sovende på puppen (med arm som støtte, selvsagt).
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #14 Skrevet 2. mars 2018 Jeg fikk ikke til amming, og hadde time hos ammepolyklinikk. Der fjernet de ammeputen og viste hvordan man bruker kroppen til støtte. Anbefales! Anonymkode: 44e13...dd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå