AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #1 Skrevet 2. mars 2018 Hallo Jeg er lei av og være fattig og har nå bestemt meg for å ta en utdannelse. Det må gi meg litt cash, så hva bør jeg velge? Har vurdert jus, økonomi og IT. Hva er deres beste råd kjære KG’ere? :45: Anonymkode: 97cb1...97e
Gjøksuppe Skrevet 2. mars 2018 #2 Skrevet 2. mars 2018 Hva har du fra før og hvilke evner/interesser har du? 1
SoWhat? Skrevet 2. mars 2018 #3 Skrevet 2. mars 2018 Hum..Det krever jo en del,så du må jo bruke evnene du har?
Atrix Skrevet 2. mars 2018 #4 Skrevet 2. mars 2018 (endret) Siden hele verden digitaliseres snart og diverse stillinger innen mange bransjer skal erstattes av AI, lurer jeg på om svare kan være IT her . selvfølgelig forutsatt at dette er noe du vil og kan jobbe med. Ingeniør er vel også et alternativ, hvis dette er noe du kan tenke deg. Endret 2. mars 2018 av Atrix
Atrix Skrevet 2. mars 2018 #5 Skrevet 2. mars 2018 I rest my case : https://www.tu.no/artikler/1-av-4-it-jobber-kommer-til-a-sta-ubesatt-i-2030/225513 Det er bra betalte jobber innen IT også, og blir nok enda bedre hvis det blir manko på arbeidskraft med riktig kompetanse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå