AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #1 Skrevet 2. mars 2018 Jeg vet det finnes drøssevis med tråder om dette, men jeg spør likevel Hvilke serier vil dere anbefale å se på Netflix? Jeg liker litt spennende serier gjerne med litt humor. Jeg har feks sett Suits, How to get away with murder, Dexter. Og tidligere, utenom Netflix, har jeg sett feks Frustrerte Fruer, Grey's Anatomy (en del av sesongene), Chuck, Gossip Girl. Noen ideer om hva jeg kan like? :D Anonymkode: f36be...3fd
Grønt blad Skrevet 2. mars 2018 #2 Skrevet 2. mars 2018 Breaking bad og House of Cards (kanskje ikke så mye humor, men knakende gode serier) 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #3 Skrevet 2. mars 2018 Orange is the New Black - humorserie ispedd en del alvor om et kvinnefengsel i USA. Jævelsk morsom til tider, tidvis vulgær, og med noen mer alvorlige øyeblikk som får deg til å sitte igjen med en vond klump i magen. Orphan Black - en kvinne kommer tilbake til hjemstedet sitt bare for å se en annen kvinne som kunne vært tvillingen hennes ta selvmord. Hun begynner å undersøke, og finner ut at hun er en del av et eksperiment med menneskelig kloning - og det er noen som holder på å drepe klonene en etter en. Dramaserie som tar for seg mer etiske aspekter ved vitenskapen, samt har mye interessant handling, morsomme øyeblikk, og mye hjertevarme. Bonus for fantastisk skuespill av Tatiana Maslany, som spiller over ti karakterer og greier å få frem hver enkelts særegne uttrykk - selv når de imiterer hverandre. The 100 - i utgangspunktet en ungdomsserie, men jeg synes den passer for voksne som liker sci fi-sjangeren også. 100 år etter at en atomkrig utslettet sivilisasjonen har det som angivelig er igjen av menneskeheten samlet seg i romstasjoner kalt "The Ark", men da de er i ferd med å gå tom for ressurser sender de hundre ungdomskriminelle til jorden for å finne ut om den er beboelig. Det er den, men det viser seg at de ikke er alene - og etterhvert iblandes det mer vitenskapelige spørsmål og konspirasjoner også. Slasher - for de som liker typiske slasher-filmer, som tittelen sier. Hver sesong har sin egen storyline og kan sees uavhengig av hverandre. Den første omhandler en jente som flytter hjem til huset hvor foreldrene hennes ble drept da hun ble født, og snart begynner en morder maskert på samme måte som foreldrenes drapsmann å terrorisere nabolaget. Sesong to handler om en gruppe tidligere leirledere som drar tilbake til åstedet for en forbrytelse de slapp unna med for å forsikre seg om at den ikke kommer frem, og snart begynner de å falle som fluer de også. Denne er ganske basic slasher-film, men den har noen artige tvister. Anonymkode: c69e1...302
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #4 Skrevet 2. mars 2018 Synes ikke det er så mange gode serier der for øyeblikket. Bortsett fra de som allerede er nevnt så er disse noe å nevne The Last Kingdom Sons of Anarchy The End of the F***ing World Dag 13 reasons why Stranger Things Anonymkode: 556e0...583
Benson Skrevet 2. mars 2018 #5 Skrevet 2. mars 2018 Du kan prøve The Good Wife, The Good Place, 13 Reasons Why, Sherlock, Shameless f.eks :-)
Sirah Skrevet 2. mars 2018 #6 Skrevet 2. mars 2018 Lucifer var ganske ok Og flere av de som er nevnt over.
Beltedyr Skrevet 2. mars 2018 #8 Skrevet 2. mars 2018 Breaking Bad er et must! Bates Motel og Bloodline er andre gode serier. 1
Gjest aell Skrevet 2. mars 2018 #9 Skrevet 2. mars 2018 (endret) How i met your mother, skins, american horror story, white collar. Endret 2. mars 2018 av aell Skrivefeil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå