Gå til innhold

Elektriker ødelagt tv?


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg hadde elektriker her for å ta bort noen ledninger, samt montere nye stikkontakter. Dette var ikke i nærheten av tv-en. Men, jeg var borte hele dagen. Han har jo tydeligvis tatt strømmen, og jeg kom hjem like før han dro. 

Kvelden før/natta hadde jeg brukt tv-en. Men når jeg kom hjem etter elektrikerbesøket fungerte ikke tv-en min lenger!! Jeg prøvde jo selvsagt alt, satte den i en annen stikkontakt, skjøteledning osv. Satte telefonlader i samme stikkontakt som tv stod i - den funka.                                   Tok så en telefon til elektrikrne, og forklarte situasjonen, men dette hadde tydeligvis aldri skjedd før. Og det måtte jo være min feil mente han?!

Kjøpte den i september, og nå har jeg levert den der jeg kjøpte den - de lovet å gi meg en grundig årsak til hvorfor den er helt død. 

Jeg fortalte også elektrikeren at om jeg finner ut at dette er deres feil (noe det må være), så er det værst for dem... Noen som har noen gode råd? Eller vært borti lignende? Litt frustrert.. 

Endret av Solsikke2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det værst for dem ja 😂😂😂 Hva med å vente til du får tilbakemelding fra selger om hva som faktisk er galt med tv'n før du kommer med trusler. 

  • Liker 9
Skrevet

Kjøpte du den ny i september så er det en garantisak. Ingen vits i krangle med elektrikeren. 

Dessuten hvis tv-en har gått i stykker pga en "spike" i strømmen når elektrikeren tok sikringen, så er tv-en for dårlig. 

Det du oppnår med den oppførselen din er at du blir alle håndverkeres skrekk. 

  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Værst for dem :fnise: uhuu for en trussel! Har du sjekket at det er strøm i stikkontakten? Er det det så kontakter du utsalgsstedet der du kjøpte tven og sier den er sluttet å virke, så tar de saken.

Anonymkode: ac798...e06

Skrevet

For dere som tror jeg direkte sa "da er det værst for dem" så gjorde jeg ikke det. Men det er jo litt frustrerende, er uansett ikke min feil. Enten er det elektriker ellers er det de jeg kjøpte tv-en av! 

Han jeg snakka med når jeg leverte tv-en sa at det var ikke alt som gikk på garanti, er derfor jeg er litt stressa.. 

  • Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Solsikke2 skrev:

For dere som tror jeg direkte sa "da er det værst for dem" så gjorde jeg ikke det. Men det er jo litt frustrerende, er uansett ikke min feil. Enten er det elektriker ellers er det de jeg kjøpte tv-en av! 

Han jeg snakka med når jeg leverte tv-en sa at det var ikke alt som gikk på garanti, er derfor jeg er litt stressa.. 

 

Jeg tror det lite taktisk i å nevne elektriktriker teorien din ovenfor selgeren av Tv-en når han prøver å sno seg vekk fra garantien. Hvis TVer gikk i stykker hver gang strømmen gikk eller det var tordenvær så ville det bli dyrt å ha TV.

  • Liker 4
Skrevet
52 minutter siden, Tba skrev:

 

Jeg tror det lite taktisk i å nevne elektriktriker teorien din ovenfor selgeren av Tv-en når han prøver å sno seg vekk fra garantien. Hvis TVer gikk i stykker hver gang strømmen gikk eller det var tordenvær så ville det bli dyrt å ha TV.

Jeg sa ingenting om elektrikeren (med forbehold om at det ikke er elektrikeren sin feil).. Men han nevnte noe om høyspent gjennom et eller annet? Er så dum når det gjelder sånt!

Skrevet
1 time siden, Solsikke2 skrev:

Jeg sa ingenting om elektrikeren (med forbehold om at det ikke er elektrikeren sin feil).. Men han nevnte noe om høyspent gjennom et eller annet? Er så dum når det gjelder sånt!

Håper det ordener seg. Jeg syns det er opplagt garantisak. Hvis den gikk i stykker når elektrikeren koblet ut strømmen så var det en svakhet på TVen. 

Skrevet
1 time siden, Tba skrev:

Håper det ordener seg. Jeg syns det er opplagt garantisak. Hvis den gikk i stykker når elektrikeren koblet ut strømmen så var det en svakhet på TVen. 

Har du sett etter hvilken kanal tv’n står på etter at strømmen kutta? Har du under om det er av/på knapp på selve appratet som du må slå på strømmen med igjen? 

Virker for meg som første alternativ er mest reelt

Skrevet (endret)
1 time siden, tdm900 skrev:

Har du sett etter hvilken kanal tv’n står på etter at strømmen kutta? Har du under om det er av/på knapp på selve appratet som du må slå på strømmen med igjen? 

Virker for meg som første alternativ er mest reelt

Det er for opplagt.

Det er nok sjekket når både elektriker er inne i bildet og da tv-en ble levert inn til forhandler. 

Endret av Tba
Skrevet (endret)
4 timer siden, Tba skrev:

Det er for opplagt.

Det er nok sjekket når både elektriker er inne i bildet og da tv-en ble levert inn til forhandler. 

Neivel? Så du tror virkelig ikke at TS kan svare for seg selv der?

Endret av tdm900
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Solsikke2 skrev:

Jeg hadde elektriker her for å ta bort noen ledninger, samt montere nye stikkontakter. Dette var ikke i nærheten av tv-en. Men, jeg var borte hele dagen. Han har jo tydeligvis tatt strømmen, og jeg kom hjem like før han dro. 

Kvelden før/natta hadde jeg brukt tv-en. Men når jeg kom hjem etter elektrikerbesøket fungerte ikke tv-en min lenger!! Jeg prøvde jo selvsagt alt, satte den i en annen stikkontakt, skjøteledning osv. Satte telefonlader i samme stikkontakt som tv stod i - den funka.                                   Tok så en telefon til elektrikrne, og forklarte situasjonen, men dette hadde tydeligvis aldri skjedd før. Og det måtte jo være min feil mente han?!

Kjøpte den i september, og nå har jeg levert den der jeg kjøpte den - de lovet å gi meg en grundig årsak til hvorfor den er helt død. 

Jeg fortalte også elektrikeren at om jeg finner ut at dette er deres feil (noe det må være), så er det værst for dem... Noen som har noen gode råd? Eller vært borti lignende? Litt frustrert.. 

Uflaks. Men å beskylde elektrikkeren før du kan dokumenetere at han er synderen er frekt. 

Anonymkode: 96df4...908

  • Liker 5
Skrevet

Jeg fikk melding fra forhandler, det gikk på garanti. Så da driter jeg i om det er elektriker sin feil eller forhandler! Det er heldigvis i orden nå :-) ringer til elektiker i morgen og sier "beklager" siden det gikk på garanti og jeg slapp å betale noe!

Skrevet
5 timer siden, tdm900 skrev:

Neivel? Så du tror virkelig ikke at TS kan svare for seg selv der?

Det kan hun helt sikkert, men når du siterer meg med teorien din så svarer jeg. Hvis du ønsker svar fra TS så ikke driv å siter andre. 

Skrevet
25 minutter siden, Tba skrev:

Det kan hun helt sikkert, men når du siterer meg med teorien din så svarer jeg. Hvis du ønsker svar fra TS så ikke driv å siter andre. 

La være å siter da!!

Skrevet (endret)
15 minutter siden, tdm900 skrev:

La være å siter da!!

Lille venn det er du som siterer og surver når teorien din ikke blir møt med blind beundring. Nå får du løpe til moderatorene for å klage som du er beryktet for å gjøre.

Endret av Tba
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Solsikke2 skrev:

Jeg fikk melding fra forhandler, det gikk på garanti. Så da driter jeg i om det er elektriker sin feil eller forhandler! Det er heldigvis i orden nå :-) ringer til elektiker i morgen og sier "beklager" siden det gikk på garanti og jeg slapp å betale noe!

Ring på mandag.

La han få fred på lørdag.

Anonymkode: 786ed...af1

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ring ts reis hjem til han nå i natt, han settee sikkert pris på det 😊

Anonymkode: 7b399...79c

  • Liker 2
Skrevet (endret)
8 timer siden, Tba skrev:

Lille venn det er du som siterer og surver når teorien din ikke blir møt med blind beundring. Nå får du løpe til moderatorene for å klage som du er beryktet for å gjøre.

Hadde du bare kunnet komme med noe konstruktivt i stede for🤣🤣

Vet du forresten hva reglene her inne sier om brukerdebatt?!

Endret av tdm900
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ring på mandag.

La han få fred på lørdag.

Anonymkode: 786ed...af1

Bare litt lost om dagen, selvfølgelig mente jeg mandag :-)

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...