Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tatt noen spennende enkeltemner på NTNU som vil fortelle hva de gikk ut på?

Noen som har tatt emner som var helt annerledes enn de så for seg? (andre tema, arbeidsmengde, spennende utover det du så for deg fra starten av?)

Skal ta 1-2 ekstra emner for til sammen 10-15stp i løpet av høsten (og/eller våren), så leter etter noe som engasjerer og er litt utenom det vanlige. Emnet kan godt ha arbeidskrav, obligatorisk oppmøte e.l, leter ikke etter gratis studiepoeng men noe jeg virkelig kan ha det moro med. Fint om det ikke er muntlig eksamen (men muntlige arbeidskrav er greit).

Anonymkode: 53dda...352

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg hatt mulighet til det, ville jeg ha tatt medisin for ikke-medisinere.

Anonymkode: c52e8...c6b

AnonymBruker
Skrevet

Hva interesserer du deg for da?

Anonymkode: 2a709...419

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg hatt mulighet til det, ville jeg ha tatt medisin for ikke-medisinere.

Anonymkode: c52e8...c6b

Tja... jeg tror det faget egentlig er bare noe de *må* tilby PhD-studenter på fakultet for medisin og helsevitenskap  som ikke har medisinsk bakgrunn (det er obligatorisk for dem, og inngår ikke i de obligatoriske 30 studiepoengene i doktorgraden så de må ta det i tillegg). Har vel egentlig inntrykk av at medisin for ikke-medisinere ikke akkurat prioriteres høyt av fakultetet. Faget må også nødvendigvis være veldig overflatisk, hvis du ser på hvor mange emner som skal gås gjennom på kort tid. 

Anonymkode: c8df0...e02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...