pessimistisk Skrevet 2. mars 2018 #1 Skrevet 2. mars 2018 Noen som har prøvd deres produkter? Har hørt så mye bra, men vil gjerne høre flere erfaringer om de ulile produktene. Venter spent på noen av de i posten
^^Belle^^ Skrevet 2. mars 2018 #2 Skrevet 2. mars 2018 Jeg elsker The Ordinary! Elsker at produktene er enkle og ingrediensfokuserte, og ikke minst grisebillige. Jeg bruker, og er veldig fornøyd med følgende: Niacinamide Retinoid 2% emulsion ''Buffet'' Natural Moisturizing Factors Silikonprimer'n Azelaic Acid Holder også på med å teste EUK134, som jeg enn så lenge tror jeg liker. Squalane likte ikke huden min så godt tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #3 Skrevet 6. mars 2018 On 02/03/2018 at 8:09 AM, ^^Belle^^ said: Jeg elsker The Ordinary! Elsker at produktene er enkle og ingrediensfokuserte, og ikke minst grisebillige. Jeg bruker, og er veldig fornøyd med følgende: Niacinamide Retinoid 2% emulsion ''Buffet'' Natural Moisturizing Factors Silikonprimer'n Azelaic Acid Holder også på med å teste EUK134, som jeg enn så lenge tror jeg liker. Squalane likte ikke huden min så godt tror jeg. Hva slags hudtype og eventuelle utfordringer har du? Anonymkode: 3aa08...a07
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #4 Skrevet 7. mars 2018 Hvor bestiller dere fra? Anonymkode: 0c55f...b28
^^Belle^^ Skrevet 7. mars 2018 #5 Skrevet 7. mars 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva slags hudtype og eventuelle utfordringer har du? Anonymkode: 3aa08...a07 Jeg har kombohud som trenger veldig mye fukt. Blir fort blank, og blir fort tørr utover dagen om jeg ikke bruker de riktige produktene. Har også slitt med voksenakne en periode, men fikk bukt med det ved hjelp av epiduo. Prøver å slutte med det nå for å se hvordan det går (bruker retinoid i stedet for).
dillyduzit Skrevet 7. mars 2018 #6 Skrevet 7. mars 2018 For tiden bruker jeg Cold Pressed Rose Hip Seed Oil - Hjelper svært godt på min dehydrete hud, selv om det er en olje så merker jeg ingen forverring, bruker denne på kvelden etter fuktighetskrem. Våkner opp dagen etterpå med myk hud og få "dry spots" som jeg sliter mye med i løpet av vinteren. Advanced Retinoid 2% (Granactive retinoid) - Har acne prone hudtype, sensitiv og slet mye med acne for ett år siden, denne har gjort at jeg ser massive forbedringer på blant annet arr og eventuelt nye utbrudd, men hovedsakelig arr og hyperpigmentering. Argireline serum - Har noen fine linjer i panne, denne skal hjelpe mot det og hindre muskel "movement" (i mangel på norsk), ikke sett forbedring på rynkene/linjene, men merker at det er vanskligere å løfte mitt dominante øyebryn. Venter på; Niacinamide AHA / BHA peeling solution. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #7 Skrevet 27. mars 2019 On 3/7/2018 at 11:17 AM, dillyduzit said: For tiden bruker jeg Cold Pressed Rose Hip Seed Oil - Hjelper svært godt på min dehydrete hud, selv om det er en olje så merker jeg ingen forverring, bruker denne på kvelden etter fuktighetskrem. Våkner opp dagen etterpå med myk hud og få "dry spots" som jeg sliter mye med i løpet av vinteren. Advanced Retinoid 2% (Granactive retinoid) - Har acne prone hudtype, sensitiv og slet mye med acne for ett år siden, denne har gjort at jeg ser massive forbedringer på blant annet arr og eventuelt nye utbrudd, men hovedsakelig arr og hyperpigmentering. Argireline serum - Har noen fine linjer i panne, denne skal hjelpe mot det og hindre muskel "movement" (i mangel på norsk), ikke sett forbedring på rynkene/linjene, men merker at det er vanskligere å løfte mitt dominante øyebryn. Venter på; Niacinamide AHA / BHA peeling solution. Hvordan var AHA / BHA peeling solutionen? Anonymkode: 18f14...cdb
dillyduzit Skrevet 27. mars 2019 #8 Skrevet 27. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan var AHA / BHA peeling solutionen? Anonymkode: 18f14...cdb Fornøyd. Bruker den 2-3 ganger i uken, har en flakse stående på vent til krg har brukt opp den jeg holder på med nå. Hjelper å holde huden mykt og fri for «ruglete» hud som jeg ligger å kalle det ved porene. Svir litt i begynnelsen, men går fort over. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #9 Skrevet 27. mars 2019 12 minutter siden, dillyduzit said: Fornøyd. Bruker den 2-3 ganger i uken, har en flakse stående på vent til krg har brukt opp den jeg holder på med nå. Hjelper å holde huden mykt og fri for «ruglete» hud som jeg ligger å kalle det ved porene. Svir litt i begynnelsen, men går fort over. Så bra! Det dumpet ned en flaske i postkassen forrige uke, men jeg vegrer meg litt for å bruke den. Men det er vel bare å gjøre en test og hoppe i det! Bruker du flere The Ordinary produkter samtidig, eller holder du deg til den? Anonymkode: 18f14...cdb
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #10 Skrevet 27. mars 2019 Jeg bruker niacimid, matrixyl, aha/bha peeling og askorbinsyre. Niacimid bruker jeg mot store porer, hudormer. Sånn passe fornøyd. Matrixyl er anti rynke, vanskelig å si da jeg ikke har så mange rynker men mener at huden føles litt strammere. Aha peelingen er ikke så sterk som jeg er vant til, den svir bitte litt. Jeg er vant til 20 % oppløsning og at det svir mye. Askorbinsyre er helt ok. Er vant til å bruke elixir og var fornøyd men det ble for dyrt. The ordinary er grisebillig og en får mye for pengene. Kjøper på vita eller enda billig på nettsiden beautyheaven. Anonymkode: 1dc34...7e8 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #11 Skrevet 28. mars 2019 Noen som vet hvor man får kjøpt The Ordinary i Trondheim? Anonymkode: 9ef3e...138
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #12 Skrevet 29. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet hvor man får kjøpt The Ordinary i Trondheim? Anonymkode: 9ef3e...138 HM har noe TO, men noen ab produktene har jeg måttet bestille fra utlandet. Vita på city syd har også. Anonymkode: 0d916...9c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå