AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #1 Skrevet 2. mars 2018 Ting som irriterer vettet av meg og antageligvis er grunner til at jeg er singel. Jeg irriterer meg ofte over helt trivielle ting, men sikkert mange vanlige også. Eksempler; Folk som lager «akk og ve» lyder når de reiser seg eller setter seg ned. Enkelte som snakker litt spesielt eller mumler når de snakker. Smatting eller folk som tygger med åpen munn gjør meg rasende. Når folk ikke klarer å gå skikkelig men «sleper» beina bortover gulvet. Folk som ikke klarer å svare ja/nei på et spørsmål og bruker lang tid på å komme til poenget. De som må se ut vinduet for å få med seg alt som skjer i nabolaget. Folk som tar med seg bærepose når de skal handle for å spare en krone. De som kjører lange omveier for å unngå å betale bompenger og føler selv at dette er utrolig smart. Folk som bruker for mye tid på sosiale medier. Folk som taster på tlf når du fører en samtale med dem. Folk som snufser og har rennende nese men som likevel ikke snyter seg. Folk som legger seg opp i ting og diskusjoner der de i realiteten ikke aner hva de snakker om, men er ute av stand til å innse det selv. De som alltid har noe som er bedre enn ditt. Alt fra historier til biler, eller de som alltid er litt sykere enn andre med samme sykdom. Klengete personer som ikke respekterer «personal space». Folk som alltid står for nære når de snakker med deg og som trekker seg nærmere selv om du trekker deg 40cm bak. Folk som spytter når de snakker. Folk som tyter når en skal se film og de som snakker og/eller snakker høylytt på kino. De som kjøper kinosnop med papir som knitrer veldig og ikke er smart nok til å åpne dette strategisk men som venter til det er helt stille i salen. Folk som snakker høylytt i mobiltelefon på bussen. De som røyker når de triller barnevogn og folk som røyker i busskur eller blandt andre i folkemengder. Folk som holder dårlig avstand til bilen foran, spesielt når bilen foran ikke kjører ujevnt eller sakte. De som kjører alt for fort i rundkjøringer og aldri bruker blinklys. Folk som ikke kan kle seg skapelig. Gjerne kombinasjon av stram t-skjorte og stor mage med t-skjorten langt over magen så du ser en hårete mage/navel. Folk som klager over syklister på veien mens de knapt orker å gå ut av bilen for å kjøpe seg pølse. Syklister som skaper kø fordi de ikke bryr seg om å slippe trafikk forbi steder det er vanskelig å foreta en trygg forbikjøring. Folk som kjører alt for fort i byggefelt og på parkeringsplasser. Folk som ikke klarer å parkere bent. Folk som må irettesette andre sine skrivefeil fordi de tror at de er supersmarte selv. Religiøse folk som ser ned på de som ikke er det. Ureligiøse som ikke tåler at andre er religiøse. De som innbiller seg at de blir penere av en genser til 1200,- kr. Akademikere som tror folk med yrkesfag er mindre intelligent enn dem. Folk med yrkesfag som ikke tåler akademikere og at andre velger å studere mer enn dem. De som sitter seg ved siden av deg på bussen selv om det er masse ledige «aleneplasser». Folk som avbryter når du snakker. Folk som ringer deg kl 10 om morgenen og blir forbauset over at du sover når de vet at du har vært på nattevakt. Folk som står en halvtime i kø ved sikkerhetskontrollen på flyplassen men likevel ikke klarer å ta av seg belte etc før de kommer frem og som samtidig klager over at det er kø. Ufordagelige fulle folk på fly som tror kabinpersonalet er deres personlige tjenere. Folk som sniker i køen og later som ingenting. Folk som dulter i deg når du har vært i baren og du prøver iherdig å gå til plassen din uten å søle. Dørvakter som nyter å nekte tilsynelatende edru folk å komme inn. Folk som ikke respekterer at du har en annen mening enn dem og som må fortsette å diskutere til det blir dårlig stemning. De som ikke forstår at småbarn ikke er lydløse under en lang flytur. Foreldre som lar barn som er store nok til å forstå folkeskikk herje vilt rundt på restauranter/fly etc og som klatrer rundt på andre sine seter. Folk som aldri har møtt utfordringer i livet som skal fortelle deg hvordan du skal løse dine. Naboer som tar andre sine parkeringsplasser. Folk med el-bil som forventer seg å lade gratis på borettslagets vegne. Folk med Tesla som tror de er bestevenner med Elon Musk og som tror de er bedre enn andre. De som skal håndhilse på deg på tross av at de er svett i hendene. Kollegaer på arbeidsplassen som alltid er «syk» Fredag eller Mandag. Bussjåfører som vrenger ut fra holdeplassen etter et blink med blinklyset. De som kjører i 65km/t forbi fotobokser i en 80-sone for de er livredd å få bot. Tyske bobilturister. Innbilske mennesker som ofte er veldig pene og som tror at du er interessert i dem mens du i realiteten ikke kunne brydd deg mindre. Reise på tur med venner som regner ut med kalkulator og absolutt må dele hver eneste betaling heller enn å betale annenhver gang eller lign. Folk som låner noe av deg og kommer tilbake for å låne mer selv om forrige ting ikke er betalt/levert tilbake og de som må minnes på at de har lånt noe. Folk som alltid er 10 min for sene til alle avtaler og de som glemmer at de har laget en. Folk som kjører forbi deg men som likevel skal svinge av 500m lenger fremme. De som låner tilhenger av byggevaresjappen men som ikke kan rygge eller sikre lasten sin og som laster masse overlast. Folk som bretter ut livet sitt i pinlige detaljer på facebook. Baderoms-selfier. Profilbilder tatt nedenfra og opp. Folk som venter til dere er på date med å fortelle at de dater flere. Venneforespørsler fra upersonlige relasjoner. Profilbilder med snapfilter. Folk som hoster uten å holde seg for munnen. Folk som poster sitater og «inspirasjons memes». Lange og unødvendige røverhistorier. Folk som prater om ekser og hvor forferdelig alle sammen var. De som lener seg inntil andre sine biler og skraper de opp med glidelåser og bukseknapper. Folk som ikke klarer å gå ut av bilen uten å smelle døren borti den ved siden av. Folk som er sykelig opptatt av å følge med på farmen. Folk som skal klage på priser i kassen på en dagligvarebutikk og som ikke forstår at den som sitter der har ingenting med det å gjøre. Folk som nesten går rett på deg på fortauet fordi de glaner på tlf og ikke følger med. Folk som bruker sokker i sandaler og folk som går i singlet på flyplassen i norge fordi de skal til syden. Folk som filmer seg selv på treningssenteret. Folk som tar bilder i en begravelse. Folk som tar bilder av en ulykke og ikke hjelper til. Folk som sjekker inn på fb at de er på sykehus. Spesielt de som ikke skriver hvorfor for at de ønsker alle skal skrive; «å guuuu hva er det?». Folk som sletter deg fra fb men likevel smiler falskt og spør hvordan det går på butikken. Folk som kun ringer deg når de trenger hjelp til noe. Overformynderiet i Norge. Eks; ølsalget som stenger 18:00 Lørdag mens butikken er åpen til langt på kveld. Jeg rekker det ofte ikke pga jobb. Folk som ikke gidder å plukke opp bæsjen etter hundene sine. Folk som legger seteryggen bak på Norwegian sine «sild i tønne» fly. De som umiddelbart krever midtarmlene på sistnevnte + på kino. Folk som lager «ahh» lyd etter de drikker noe. Folk som ringer uten å egentlig ha noe å snakke om og som aldri klarer å avslutte en samtale. Folk som gjør seg bedre enn de er bare for å bli utrolig kjip etter kort stund i et forhold. De som aldri klarer å sette tlf på lydløs før et kinobesøk. De som heller vil sende 33 sms’er istedetfor en kort tlf samtale. De som svarer en enkel sms med å ringe deg. De som trykker liker på alt du skriver på fb samme hvilket innhold det har. De som filmer en konsert med tlf. De som er mer opptatt av å sjekke inn og poste bilde av en solnedgang istedetfor å nyte øyeblikket. Folk som spør gjentatte ganger om akkurat det samme og som ikke takler et nei. Folk som gratulerer deg med dagen under profilbildet ditt. Folk som kommenterer i nettavisen. Folk som deler «nyheter» fra tvilsomme nettsider. Folk med sammenvokste øyebryn og/eller lange nesehår. Folk som tror at bare fordi du går tur med en hund så er du intr i deres og de «må hilse». De med altfor lange hundebånd som ikke forstår at det kan bli er problem iht andre hunder. De uten hundebånd. Narkomane som kaster sprøytene sine hvor som helst. Isbilen. Jeg hater isbilen med den «Norge rundt» melodien. Avisbudet som smeller lokket på alle postkassene midt på natten. Talkmore reklamen som gjør at jeg halve dagen hører «yooou are aaalways on my mind, youuu are aalways on my mind» inni hodet mitt. Folk som er overseriøse og som aldri har brutt en eneste regel. Gressklippere før kl 10 i helgene. Folk som setter søppelet sitt utenfor døren sin men som aldri tar det med til søppelspannet. Flyplassene til Norwegian i utenlandske storbyer som resulterer i 300km med buss eller taxi. Folk som lurer på om noe er galt om en ønsker et par timer helt i fred. Turister som må reddes ned fra fjellet i helikopter. Dårlig wifi på ferie. Folk som puster tungt gjennom nesen. Folk som går sta over bekken for å hente vann. Oi.. denne ble lengre enn jeg hadde tenkt. Phu.. Godt å få tømt seg litt. Anonymkode: d1475...75e 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #3 Skrevet 2. mars 2018 Angående det med å ta med seg bærepose på butikken: det handler nok ikke om å spare en krone, men om å spare miljøet for unødvendig plast. Noe jeg oppfordrer alle til å gjøre. Anonymkode: b8ded...461 22
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #4 Skrevet 2. mars 2018 Morsomste innlegget på leeenge! Kjenner meg igjen i irritasjonen din 😂 Anonymkode: dcaa5...56c 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #5 Skrevet 2. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Angående det med å ta med seg bærepose på butikken: det handler nok ikke om å spare en krone, men om å spare miljøet for unødvendig plast. Noe jeg oppfordrer alle til å gjøre. Anonymkode: b8ded...461 Helt klart et bra argument, men da anbefaler jeg posene som ikke er laget av plast og som er beregnet for gjenbruk. Jeg tenker på de som presterer å krangle seg til gratis pose på butikken. Det er en egen type folk. Anonymkode: d1475...75e 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #6 Skrevet 2. mars 2018 Hvis du slutter å kjøre bil, kan du stryke halve lista. Anonymkode: c0561...1c5 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #7 Skrevet 2. mars 2018 Så fint å vite at du irriterer deg over meg hvis du står bak meg i køen og jeg drar opp handlenett fra veska mi for å slippe å belaste miljøet m ekstra plast!!! Anonymkode: 40bf5...558 6
TinyBean Skrevet 2. mars 2018 #8 Skrevet 2. mars 2018 Tar med sekk til butikken jeg :D Gidder ikke bære tunge poser. En ting som irriterer meg: Folk som spør om ting som allerede står skrevet i innlegg, kan være blogg, facebook-innlegg [Spesielt når det gjelder salgs-innlegg] og andre steder. 2
Gjest hind Skrevet 2. mars 2018 #9 Skrevet 2. mars 2018 Antagligvis grunnen til at du er singel? Jepp, det tror jeg vi kan si med rimelig sikkerhet. Du er jo blitt Tante Sofie 2.0.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #10 Skrevet 2. mars 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt klart et bra argument, men da anbefaler jeg posene som ikke er laget av plast og som er beregnet for gjenbruk. Jeg tenker på de som presterer å krangle seg til gratis pose på butikken. Det er en egen type folk. Anonymkode: d1475...75e Men hva kan du egwntlig bruke til å ha søppel oppi da? Jeg bruker iallefall sånne handleposer fra butikker til å slengesøppel oppi - og når posen er stappfull så havner den i søppelkassen, med sånne store svarte søppelsekker... Anonymkode: 0af4a...d3d 1
Gjest enigmatic Skrevet 2. mars 2018 #11 Skrevet 2. mars 2018 Wow.. Hvor lang blir lista over ting som gjør deg fornøyd da, TS?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #12 Skrevet 2. mars 2018 35 minutter siden, enigmatic skrev: Wow.. Hvor lang blir lista over ting som gjør deg fornøyd da, TS? Smatter du eller sleper du bena etter deg? Grammatikk-nazi? El-bil? Anonymkode: d1475...75e
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #13 Skrevet 2. mars 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Smatter du eller sleper du bena etter deg? Grammatikk-nazi? El-bil? Anonymkode: d1475...75e Dårlig forsøk på hersketeknikk.. Og nei, ingen av delene over. Anonymkode: 15f6c...08b 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #14 Skrevet 2. mars 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dårlig forsøk på hersketeknikk.. Og nei, ingen av delene over. Anonymkode: 15f6c...08b Takk for at du gir meg denne opplysningen. Uten ditt bidrag her så ville kvelden aldri nådd helt samme høydepunkt. Anonymkode: d1475...75e
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #15 Skrevet 3. mars 2018 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for at du gir meg denne opplysningen. Uten ditt bidrag her så ville kvelden aldri nådd helt samme høydepunkt. Anonymkode: d1475...75e Ja, da må du ha et rimelig innholdsløst liv, men det skjønte man jo allerede i åpningsinnlegget ditt siden du har så mye å irritere deg over.. Anonymkode: 15f6c...08b
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #17 Skrevet 3. mars 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, da må du ha et rimelig innholdsløst liv, men det skjønte man jo allerede i åpningsinnlegget ditt siden du har så mye å irritere deg over.. Anonymkode: 15f6c...08b Nei, det har jeg ikke, men mye blir jo preget av andre slitsomme mennesker til tider. Anonymkode: d1475...75e
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #18 Skrevet 3. mars 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Digger lista! Anonymkode: ef103...3ce Endelig noen med litt humor :-) Anonymkode: d1475...75e 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #19 Skrevet 3. mars 2018 På 2.3.2018 den 2.15, AnonymBruker skrev: Ting som irriterer vettet av meg og antageligvis er grunner til at jeg er singel. Jeg irriterer meg ofte over helt trivielle ting, men sikkert mange vanlige også. Eksempler; Folk som lager «akk og ve» lyder når de reiser seg eller setter seg ned. Enkelte som snakker litt spesielt eller mumler når de snakker. Smatting eller folk som tygger med åpen munn gjør meg rasende. Når folk ikke klarer å gå skikkelig men «sleper» beina bortover gulvet. Folk som ikke klarer å svare ja/nei på et spørsmål og bruker lang tid på å komme til poenget. De som må se ut vinduet for å få med seg alt som skjer i nabolaget. Folk som tar med seg bærepose når de skal handle for å spare en krone. De som kjører lange omveier for å unngå å betale bompenger og føler selv at dette er utrolig smart. Folk som bruker for mye tid på sosiale medier. Folk som taster på tlf når du fører en samtale med dem. Folk som snufser og har rennende nese men som likevel ikke snyter seg. Folk som legger seg opp i ting og diskusjoner der de i realiteten ikke aner hva de snakker om, men er ute av stand til å innse det selv. De som alltid har noe som er bedre enn ditt. Alt fra historier til biler, eller de som alltid er litt sykere enn andre med samme sykdom. Klengete personer som ikke respekterer «personal space». Folk som alltid står for nære når de snakker med deg og som trekker seg nærmere selv om du trekker deg 40cm bak. Folk som spytter når de snakker. Folk som tyter når en skal se film og de som snakker og/eller snakker høylytt på kino. De som kjøper kinosnop med papir som knitrer veldig og ikke er smart nok til å åpne dette strategisk men som venter til det er helt stille i salen. Folk som snakker høylytt i mobiltelefon på bussen. De som røyker når de triller barnevogn og folk som røyker i busskur eller blandt andre i folkemengder. Folk som holder dårlig avstand til bilen foran, spesielt når bilen foran ikke kjører ujevnt eller sakte. De som kjører alt for fort i rundkjøringer og aldri bruker blinklys. Folk som ikke kan kle seg skapelig. Gjerne kombinasjon av stram t-skjorte og stor mage med t-skjorten langt over magen så du ser en hårete mage/navel. Folk som klager over syklister på veien mens de knapt orker å gå ut av bilen for å kjøpe seg pølse. Syklister som skaper kø fordi de ikke bryr seg om å slippe trafikk forbi steder det er vanskelig å foreta en trygg forbikjøring. Folk som kjører alt for fort i byggefelt og på parkeringsplasser. Folk som ikke klarer å parkere bent. Folk som må irettesette andre sine skrivefeil fordi de tror at de er supersmarte selv. Religiøse folk som ser ned på de som ikke er det. Ureligiøse som ikke tåler at andre er religiøse. De som innbiller seg at de blir penere av en genser til 1200,- kr. Akademikere som tror folk med yrkesfag er mindre intelligent enn dem. Folk med yrkesfag som ikke tåler akademikere og at andre velger å studere mer enn dem. De som sitter seg ved siden av deg på bussen selv om det er masse ledige «aleneplasser». Folk som avbryter når du snakker. Folk som ringer deg kl 10 om morgenen og blir forbauset over at du sover når de vet at du har vært på nattevakt. Folk som står en halvtime i kø ved sikkerhetskontrollen på flyplassen men likevel ikke klarer å ta av seg belte etc før de kommer frem og som samtidig klager over at det er kø. Ufordagelige fulle folk på fly som tror kabinpersonalet er deres personlige tjenere. Folk som sniker i køen og later som ingenting. Folk som dulter i deg når du har vært i baren og du prøver iherdig å gå til plassen din uten å søle. Dørvakter som nyter å nekte tilsynelatende edru folk å komme inn. Folk som ikke respekterer at du har en annen mening enn dem og som må fortsette å diskutere til det blir dårlig stemning. De som ikke forstår at småbarn ikke er lydløse under en lang flytur. Foreldre som lar barn som er store nok til å forstå folkeskikk herje vilt rundt på restauranter/fly etc og som klatrer rundt på andre sine seter. Folk som aldri har møtt utfordringer i livet som skal fortelle deg hvordan du skal løse dine. Naboer som tar andre sine parkeringsplasser. Folk med el-bil som forventer seg å lade gratis på borettslagets vegne. Folk med Tesla som tror de er bestevenner med Elon Musk og som tror de er bedre enn andre. De som skal håndhilse på deg på tross av at de er svett i hendene. Kollegaer på arbeidsplassen som alltid er «syk» Fredag eller Mandag. Bussjåfører som vrenger ut fra holdeplassen etter et blink med blinklyset. De som kjører i 65km/t forbi fotobokser i en 80-sone for de er livredd å få bot. Tyske bobilturister. Innbilske mennesker som ofte er veldig pene og som tror at du er interessert i dem mens du i realiteten ikke kunne brydd deg mindre. Reise på tur med venner som regner ut med kalkulator og absolutt må dele hver eneste betaling heller enn å betale annenhver gang eller lign. Folk som låner noe av deg og kommer tilbake for å låne mer selv om forrige ting ikke er betalt/levert tilbake og de som må minnes på at de har lånt noe. Folk som alltid er 10 min for sene til alle avtaler og de som glemmer at de har laget en. Folk som kjører forbi deg men som likevel skal svinge av 500m lenger fremme. De som låner tilhenger av byggevaresjappen men som ikke kan rygge eller sikre lasten sin og som laster masse overlast. Folk som bretter ut livet sitt i pinlige detaljer på facebook. Baderoms-selfier. Profilbilder tatt nedenfra og opp. Folk som venter til dere er på date med å fortelle at de dater flere. Venneforespørsler fra upersonlige relasjoner. Profilbilder med snapfilter. Folk som hoster uten å holde seg for munnen. Folk som poster sitater og «inspirasjons memes». Lange og unødvendige røverhistorier. Folk som prater om ekser og hvor forferdelig alle sammen var. De som lener seg inntil andre sine biler og skraper de opp med glidelåser og bukseknapper. Folk som ikke klarer å gå ut av bilen uten å smelle døren borti den ved siden av. Folk som er sykelig opptatt av å følge med på farmen. Folk som skal klage på priser i kassen på en dagligvarebutikk og som ikke forstår at den som sitter der har ingenting med det å gjøre. Folk som nesten går rett på deg på fortauet fordi de glaner på tlf og ikke følger med. Folk som bruker sokker i sandaler og folk som går i singlet på flyplassen i norge fordi de skal til syden. Folk som filmer seg selv på treningssenteret. Folk som tar bilder i en begravelse. Folk som tar bilder av en ulykke og ikke hjelper til. Folk som sjekker inn på fb at de er på sykehus. Spesielt de som ikke skriver hvorfor for at de ønsker alle skal skrive; «å guuuu hva er det?». Folk som sletter deg fra fb men likevel smiler falskt og spør hvordan det går på butikken. Folk som kun ringer deg når de trenger hjelp til noe. Overformynderiet i Norge. Eks; ølsalget som stenger 18:00 Lørdag mens butikken er åpen til langt på kveld. Jeg rekker det ofte ikke pga jobb. Folk som ikke gidder å plukke opp bæsjen etter hundene sine. Folk som legger seteryggen bak på Norwegian sine «sild i tønne» fly. De som umiddelbart krever midtarmlene på sistnevnte + på kino. Folk som lager «ahh» lyd etter de drikker noe. Folk som ringer uten å egentlig ha noe å snakke om og som aldri klarer å avslutte en samtale. Folk som gjør seg bedre enn de er bare for å bli utrolig kjip etter kort stund i et forhold. De som aldri klarer å sette tlf på lydløs før et kinobesøk. De som heller vil sende 33 sms’er istedetfor en kort tlf samtale. De som svarer en enkel sms med å ringe deg. De som trykker liker på alt du skriver på fb samme hvilket innhold det har. De som filmer en konsert med tlf. De som er mer opptatt av å sjekke inn og poste bilde av en solnedgang istedetfor å nyte øyeblikket. Folk som spør gjentatte ganger om akkurat det samme og som ikke takler et nei. Folk som gratulerer deg med dagen under profilbildet ditt. Folk som kommenterer i nettavisen. Folk som deler «nyheter» fra tvilsomme nettsider. Folk med sammenvokste øyebryn og/eller lange nesehår. Folk som tror at bare fordi du går tur med en hund så er du intr i deres og de «må hilse». De med altfor lange hundebånd som ikke forstår at det kan bli er problem iht andre hunder. De uten hundebånd. Narkomane som kaster sprøytene sine hvor som helst. Isbilen. Jeg hater isbilen med den «Norge rundt» melodien. Avisbudet som smeller lokket på alle postkassene midt på natten. Talkmore reklamen som gjør at jeg halve dagen hører «yooou are aaalways on my mind, youuu are aalways on my mind» inni hodet mitt. Folk som er overseriøse og som aldri har brutt en eneste regel. Gressklippere før kl 10 i helgene. Folk som setter søppelet sitt utenfor døren sin men som aldri tar det med til søppelspannet. Flyplassene til Norwegian i utenlandske storbyer som resulterer i 300km med buss eller taxi. Folk som lurer på om noe er galt om en ønsker et par timer helt i fred. Turister som må reddes ned fra fjellet i helikopter. Dårlig wifi på ferie. Folk som puster tungt gjennom nesen. Folk som går sta over bekken for å hente vann. Oi.. denne ble lengre enn jeg hadde tenkt. Phu.. Godt å få tømt seg litt. Anonymkode: d1475...75e Naboene over meg! Jeg klikker snart. De tramper frem og tilbake over gulvet hver dag, når jeg står opp, når jeg kommer hjem fra jobb og på kvelden. 24/7. Slår snart inn døra dems og skriket " Hold kjeft j..kryp av hyperaktive skadedyr, hater å ha dere boende her, tøm sparekontoen min og kom dere til h vekk en uke, og la meg få litt ro." Folk som går sakte og midt på fortauet når brøytekantene er store Enkelte damer som er for late til å jobbe, så de får heller barn etter barn med en mann dum nok til å jobbe doble skift for å fore et stykk kvinnemenneske og flere unger. Ikke jobber de, ikke sparer de og bor i huset til barnefar gratis hvor de bor i joggedress og tenker at de bidrar med så mye siden de tross alt er mødre, samtidig som de føler seg så vellyket fordi de tross alt har det viktigste i livet " bil, båt, hus og unger" ( men eier verken bilen, båten eller huset) Mødre med barnevogn som kjører deg ned Syklister som kjører mot deg uten å svinge unna i full fart på stier eller på fortau Anonymkode: 411c1...690 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #20 Skrevet 3. mars 2018 Du glemte de som ikke kan stå på nederste dekk på ferja, de som skal klage på billettprisene, de som lar brukte bleier ligge igjen på bordet i salongen, og ikke minst: bergensere. Anonymkode: e760d...b59 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå