AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #1 Skrevet 1. mars 2018 Fra dag en har munnen min vært veldig glad i pupp(er). Han skal kose, kysse, suge, ligge med hodet oppå de osv. Er dette normalt blant menn? vi kan ligge i sofaen inntil hverandre, mens vi bare slapper av og plutselig bare slipper han ut puppen min og koser, kyser, suger litt og slikker de. Han er 30 år om det har noe å si? jeg skal ærlig innrømme at jeg elsker å bli kost med puppene, for meg er det veldig sensuelt. Det ender som regel i sex på kveldene, etter litt puppekos i senga. Anonymkode: a8a5d...666 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #3 Skrevet 1. mars 2018 Jepp. Mannen min er helt lik 😂 Blir også supertent av å bli slikket på nipplene og kost med, så ender alltid i sex Anonymkode: 1b657...3ed 10
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #4 Skrevet 1. mars 2018 Hvor lenge ammet han? Kanskje ammeperioden var for kort? (Du kan spørre hans mor). Anonymkode: e375e...86f 24
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #5 Skrevet 1. mars 2018 3 minutter siden, Romilo skrev: Kødder du? Nei, er det så sykt? - TS Anonymkode: a8a5d...666 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #6 Skrevet 1. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Mannen min er helt lik 😂 Blir også supertent av å bli slikket på nipplene og kost med, så ender alltid i sex Anonymkode: 1b657...3ed Godt og lese at det bare ikke er oss Anonymkode: a8a5d...666 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #7 Skrevet 1. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, er det så sykt? - TS Anonymkode: a8a5d...666 Det er nok ganske vanlig Det jeg skrev (under) er bare tøys Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor lenge ammet han? Kanskje ammeperioden var for kort? (Du kan spørre hans mor). Anonymkode: e375e...86f Anonymkode: e375e...86f 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #8 Skrevet 1. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er nok ganske vanlig Det jeg skrev (under) er bare tøys Anonymkode: e375e...86f Åååja, jeg trodde du faktisk mente det. Er alltid en dum anonym som må slenge med leppa - ts Anonymkode: a8a5d...666 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #9 Skrevet 1. mars 2018 Det kunne vært verre. Han kunne ha likt å suge klitt. Anonymkode: e5305...2ed 13
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #10 Skrevet 1. mars 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kunne vært verre. Han kunne ha likt å suge klitt. Anonymkode: e5305...2ed Anonymkode: a8a5d...666 2
Gjest Minesveiper Skrevet 1. mars 2018 #11 Skrevet 1. mars 2018 (endret) Har blitt spurt av noen av kompisene mine om jeg er puppe- eller rumpemann. Tror det er en slags vanlig oppfatning blant menn at man enten er man mest glad i pupper eller rumpe Jeg liker pupper best. Sånn i begynnelsen av relasjonen vet du jo ikke hvordan damen reagerer på at du liker og vil kose med puppene hennes, så jeg har alltid vært forsiktig med å ikke være for på de Har liksom ikke lyst å bli oppfattet som en baby som hiver seg på. Sånn videre i relasjonen kommer det vel litt an på hvilke preferanser og holdninger damen har. Dersom hun uttrykker at hun ikke er så glad i puppekos er det ikke like kjekt å gjøre det. Jeg tror faktisk aldri jeg har sugd direkte på puppene til en dame jeg har vært i seng med, det bare føles litt rart ut å gjøre. Om det blir puppekos går det mer i kyssing, slikking og stryking for min del. Endret 2. mars 2018 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #12 Skrevet 1. mars 2018 Etter at jeg fikk barn er puppene forbeholdt mine barn. Menn kan ta på, men bsbyoppførsel er uaktuelt. Suging, slikking osv er babyoppførsel Anonymkode: bc910...67c 15
funginger Skrevet 1. mars 2018 #13 Skrevet 1. mars 2018 Det hadde vært litt i overkant for meg, men hver sin smak. 8
FrodeF Skrevet 2. mars 2018 #14 Skrevet 2. mars 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åååja, jeg trodde du faktisk mente det. Er alltid en dum anonym som må slenge med leppa - ts Anonymkode: a8a5d...666 Slenge med leppa...Det er mange undersøkelser som viser sammenheng mellom amming og menns forhold til pupp senere i livet. Ja, noen liker å leke baby og suge pupp, mange liker også å gå med bleier. Normalt? Nei, ikke om man sutter som en liten baby. 5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #15 Skrevet 2. mars 2018 Så fint da! Flott at du har en sexpartner! Kjempebra at du gnir det inn! Anonymkode: beab6...b9b 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #16 Skrevet 2. mars 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kunne vært verre. Han kunne ha likt å suge klitt. Anonymkode: e5305...2ed 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kunne vært verre. Han kunne ha likt å suge klitt. Anonymkode: e5305...2ed 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kunne vært verre. Han kunne ha likt å suge klitt. Anonymkode: e5305...2ed Verste typen. Helvete på jord. Anonymkode: beab6...b9b 5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #17 Skrevet 2. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Verste typen. Helvete på jord. Anonymkode: beab6...b9b Er mange damer som liker det om en gjør det litt forsiktig. Jeg som mann får lite ut av det, men har det i verktøyskassen om damen liker det. Noen liker veldig forsiktig småbiting også. Til topic. Å suge lenge på brystvortene høres litt rart ut, men småsuger litt på dama sine og bruker tungen litt rundt og over de. overdrivelse som nærmer seg amming høres litt sært ut. Anonymkode: 8b47c...b68 6
Gjest KrissG Skrevet 2. mars 2018 #18 Skrevet 2. mars 2018 De fleste jeg er sammen med fokuserer på rumpa mi, men mange viser også oppmerksomhet til puppene mine. Er ikke det flott da? Jeg liker veldig godt at de også får oppmerksomhet og litt kos. Kan ikke forstå at det er et problem.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #20 Skrevet 2. mars 2018 Jeg ville gjort det hvis dama hadde tillatt det. Men hun tenner ikke på det, særlig ikke etter tre unger. Synd for meg. Anonymkode: 5049c...38f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå