AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #1 Skrevet 1. mars 2018 Hei. Jeg har hengt med en fyr en stund nå, liker han veldig godt og trives veldig godt sammen med han. Men, det er et men.. Han har et barn sammen med eksen som det ble slutt med for tre år siden, men de fortsatte å drive på inntil for et knapt år siden tror jeg. Problemet her er at de tekster nesten hele tiden, har også skjønt at de skal begynne å finne på ting sammen med barnet for barnet sin skyld nå og de har blitt enige om å være venner. De har hatt en dårlig tone i det siste da hun reagerte sterkt da hun fikk høre at han henger med meg (hun vet ikke hvem jeg er da han ikke ville ut med noe navn siden det er så "ferskt", bare det synes jeg er litt rart), selvom hun er i et nytt forhold. Uansett - hver gang vi er sammen så tekster de. Har sett tilfeldig på skjermen mens han har lest de og det er bare mye sånn "barnet sa det og det og gjorde det og det i dag", der han svarer typ "hehe, h*n er såå søt ❤️" og masse bilder av barnet osv. Og meldinger han skriver som "hvordan går det med barnet? Savner h*n masse" osv osv.... Bare dagen etter barnet har dratt til moren igjen.. det er jo greit, det omhandler jo barnet.. men det blir liksom så mye og så "unødvendig" og klissete prat rundt barnet om jeg kan si det slik? Er så redd for at han ikke er helt over henne og omvendt.. Anonymkode: 565a8...e7d 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #2 Skrevet 1. mars 2018 Hvis det er hun som dumpet, er det kanskje på sin plass å være kritisk.. Anonymkode: 3bbf3...f85 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #3 Skrevet 1. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis det er hun som dumpet, er det kanskje på sin plass å være kritisk.. Anonymkode: 3bbf3...f85 Det var han som dumpet henne.. det var et forhold med mye krangling har jeg skjønt.. mye av og på i mange år.. men hvem det var som avsluttet det helt i fjor det vet jeg mindre om.. Ts Anonymkode: 565a8...e7d
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #4 Skrevet 1. mars 2018 For mye styr for min del Anonymkode: a60e1...46c 3
Gjest Konditorfrue Skrevet 1. mars 2018 #5 Skrevet 1. mars 2018 Det trenger overhodet ikke å være faresignal,men det er kan jo være mye for deg siden han nå er din kjære.ta en prat med han,si du forstår at han bryr seg om barnet, men at du blir usikker på han.høres ut som exen hans ikke helt vil gi slipp..prøv å finne løsninger hvor d u og kan inkluderes, du kan jo bli med han og ex m barnet? 💜
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #6 Skrevet 1. mars 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var han som dumpet henne.. det var et forhold med mye krangling har jeg skjønt.. mye av og på i mange år.. men hvem det var som avsluttet det helt i fjor det vet jeg mindre om.. Ts Anonymkode: 565a8...e7d Da er det kanskje mer sannsynlig at hun stadig er interessert i han, enn motsatt. Han har jo sagt fra seg henne og et familieliv med felles barn. Skulle tro han var rimelig sikker på at han ikke vil ha henne da. Men det er dårlig av han og skjule deg. Det fremstår som litt useriøst uavhengig av resten. Anonymkode: 3bbf3...f85
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #7 Skrevet 1. mars 2018 16 minutter siden, Konditorfrue skrev: Det trenger overhodet ikke å være faresignal,men det er kan jo være mye for deg siden han nå er din kjære.ta en prat med han,si du forstår at han bryr seg om barnet, men at du blir usikker på han.høres ut som exen hans ikke helt vil gi slipp..prøv å finne løsninger hvor d u og kan inkluderes, du kan jo bli med han og ex m barnet? 💜 Håper det ikke er det.. Jeg har ikke møtt barnet, det har heller ikke vært et tema fra hans side. Når han har barnet så sees vi ikke i det hele tatt. Jeg har hintet frempå at det er litt ubehagelig at de tekster så mye, men han har sagt at hun er moren til barnet hans og sånn er det bare.. Hun spurte om ikke jeg kom til å ha noe imot at vi var venner og han bare "vi kan være venner, det er ikke noe problem i det hele tatt". (Innrømmer at jeg har blitt så usikker at jeg har snoket litt da..). Ts Anonymkode: 565a8...e7d
Gjest Minesveiper Skrevet 1. mars 2018 #8 Skrevet 1. mars 2018 Jeg synes det er helt greit at du reagerer. Ok å ha en god tone med mor, men å drive å snappe og klissesnakke hele tiden? Er ikke det litt sært selv om snakken omhandler barnet. Han burde jo forstå at det kan oppleves rart for ts. Jeg hadde i alle tenkt over det om jeg var i hans posisjon.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #9 Skrevet 2. mars 2018 Når hun blir sur for at han får seg dame, og hun ikke enda vet hvem du er (har dere ikke engang bilde av dere sammen på facebook eller noe) , så er det dårlig tegn ja. De pulte på hverandre for inntil "et år eller no", så da kan det kanskje likegjerne vært fire mnd siden kanskje? Og når man puler på en eks etter man har slått opp så vil man alltid ha den greia der, og sjansen for at de er utro mot hver sine kjærester et lidenskapelig øyeblikk ved barnelevering eller barnelegging eller "skal bare hente noe til barnet jeg glemte igjen"-anledninger, er gansk stor. Det er ikke normalt å melde hverandre hver dag, selvom man har barn sammen. Disse to har lyst til å bli sammen igjen og håper ting ordner seg mellom de til slutt. Jeg hadde ikke giddet å involvert meg videre med denne mannen. Han driver jo å prioriterer teksting med henne foran samvær med deg allerede. Veien er IKKE langt fra "åh så søt han er <3" til "Du jeg har tenkt på en ting i det siste, savner deg veldig og syntes vi kommer så godt overens nå, jeg vil elske deg for alltid og lurer på om vi skal forsøke på nytt igjen oss to?" Anonymkode: f3868...41f 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #10 Skrevet 2. mars 2018 Det høres kanskje litt mye ut med alle de mld. Samtidig så høres det ikke ut som at du er klar for å være sammen med noen med barn, med alt det innebærer. Anonymkode: 7b9ad...da9
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #11 Skrevet 2. mars 2018 Hva er «en stund»? Hvis dere har hatt noe på gang i et par mnd, forstår jeg godt at han ikke går ut med navn eller lar deg treffe barnet ennå. Dersom dere er sammen og 6-12 mnd, så er det vel på tide å innludere deg mer. Anonymkode: a46cc...8c9
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #12 Skrevet 3. mars 2018 På 1.3.2018 den 23.48, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg har hengt med en fyr en stund nå, liker han veldig godt og trives veldig godt sammen med han. Men, det er et men.. Han har et barn sammen med eksen som det ble slutt med for tre år siden, men de fortsatte å drive på inntil for et knapt år siden tror jeg. Problemet her er at de tekster nesten hele tiden, har også skjønt at de skal begynne å finne på ting sammen med barnet for barnet sin skyld nå og de har blitt enige om å være venner. De har hatt en dårlig tone i det siste da hun reagerte sterkt da hun fikk høre at han henger med meg (hun vet ikke hvem jeg er da han ikke ville ut med noe navn siden det er så "ferskt", bare det synes jeg er litt rart), selvom hun er i et nytt forhold. Uansett - hver gang vi er sammen så tekster de. Har sett tilfeldig på skjermen mens han har lest de og det er bare mye sånn "barnet sa det og det og gjorde det og det i dag", der han svarer typ "hehe, h*n er såå søt ❤️" og masse bilder av barnet osv. Og meldinger han skriver som "hvordan går det med barnet? Savner h*n masse" osv osv.... Bare dagen etter barnet har dratt til moren igjen.. det er jo greit, det omhandler jo barnet.. men det blir liksom så mye og så "unødvendig" og klissete prat rundt barnet om jeg kan si det slik? Er så redd for at han ikke er helt over henne og omvendt.. Anonymkode: 565a8...e7d Hei Jeg og eksen min (som har ny dame) skriver mye sånne meldinger om barna. Han skriver med meg omtrent daglig, men det er fordi han savner barna sine veldig! Til og led dagen etter de har vært hos ham. Han vil gjerne høre om alle sånne småting barna gjør, morsomme/rare/søte ting de sier osv. Vil høre om spesielle ting som skjer på skolen og sånne ting. Det er ikke lett å ikke bo ned barna sine hele tide, føler man går glipp av mye! Og barna har utrolig godt av at foreldrene er venner og kan finne på ting sammen med de. Vi har snakket om en tur i sommer sammen. Vi har diskutert det mye, men jeg skjønner at han må tenke på hva dama syns om det. Det gjør ikke noe for meg om han tar med dama, så lenge hun ikke går rundt og er sur og irritert på meg da.. Kanskje du kunne fått truffet eksen? Kanskje dere kan bli venner etterhvert? Det hadde vært fantastisk for barnet til kjæresten din. Nå har jeg ikke lest resten av tråden, hadde litt dårlig tid, men bare måtte svare, så beklager hvis det har kommet mer frem enn bare hovedinnlegget. Anonymkode: 159f0...22f 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #13 Skrevet 3. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Jeg og eksen min (som har ny dame) skriver mye sånne meldinger om barna. Han skriver med meg omtrent daglig, men det er fordi han savner barna sine veldig! Til og led dagen etter de har vært hos ham. Han vil gjerne høre om alle sånne småting barna gjør, morsomme/rare/søte ting de sier osv. Vil høre om spesielle ting som skjer på skolen og sånne ting. Det er ikke lett å ikke bo ned barna sine hele tide, føler man går glipp av mye! Og barna har utrolig godt av at foreldrene er venner og kan finne på ting sammen med de. Vi har snakket om en tur i sommer sammen. Vi har diskutert det mye, men jeg skjønner at han må tenke på hva dama syns om det. Det gjør ikke noe for meg om han tar med dama, så lenge hun ikke går rundt og er sur og irritert på meg da.. Kanskje du kunne fått truffet eksen? Kanskje dere kan bli venner etterhvert? Det hadde vært fantastisk for barnet til kjæresten din. Nå har jeg ikke lest resten av tråden, hadde litt dårlig tid, men bare måtte svare, så beklager hvis det har kommet mer frem enn bare hovedinnlegget. Anonymkode: 159f0...22f Og sånn at det er sagt: vi kommer aldri noensinne til å bli sammen igjen. Er helt ferdig med ham på den måten, men vi er gode venner. Anonymkode: 159f0...22f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå