AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #1 Skrevet 1. mars 2018 Noen som har noen tips? Har byttet sjampo med en naturlig (burts Bees) men den føles stramm og ser gjennom skillet at det er litt rødt. Flasser ikke noe. Blir så glad for tips! 😄 Anonymkode: 2b291...025
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 ACO hodebunnsgele er min redning. Tror merket har byttet navn til Cosmica nå, hør på apoteket. Viktig: unngå å vaske håret hver dag, vask håret et par ganger i uken og skyll med vann ellers. Til nød bruk balsam for hjelp hvis du også får fort "fett hår"-look. Balsamene jeg har god erfaring med som ikke gjør at håret i hodebunnen ser fet ut er Cosmica balsam, Coop balsam og Nisim finish rinse balsam. Ikke bruk lue, lufttørk håret og bruk kun hårføner dersom det er kaldt ute. Hvis håret tørker langsomt kan du føne håret mot hodebunnen på lav varme. Anonymkode: 71d89...09b 1
ReDBulL-EnErgI Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 Jeg måtte bytte til parfymefri shampoo og balsam, den fra jan thomas er bra tok et par uker før det ble bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå