AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #1 Skrevet 1. mars 2018 Hjalp det å bytte prevensjonsmiddel? Har kommet inn i en dårlig sirkel mtp mat og spiser mye.. Dette var idag som et eksempel: - To stekte egg med litt majones og ost og skinke. Agurk oppå. - To proteinpudding fra Yt. - Et halvt energirundstykke med baconost. - En liten mørk sjokolade (40 gram) + ca 100 gram smågodt😓 Totalt ila dagen - En salat fra salatbar. Oppi den hadde jeg isberg, Agurk, paprika, mais, kylling og litt dressing. Tipper litt under 300 gram salat totalt - Et rugsprø med ost på kvelden Trener heldigvis en del og har foreløbig en normal BMI. Men har aldri vært såpass mye sulten før😑 Kcal: Drikker taffelvann, cola zero av og til. Og kaffe. Anonymkode: f5d0b...a10
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #2 Skrevet 1. mars 2018 Ja, gikk opp 5 kg. Økte matlysten min noe ekstremt. Matlysten ble normal da jeg sluttet heldigvis. Har bortsett fra det hatt stabil vekt hele livet. Anonymkode: 4a9e7...b19
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #3 Skrevet 1. mars 2018 Hvorfor spiser du så lite mat? Har du lav forbrenning? Anonymkode: fce62...830 2
NewInTown Skrevet 1. mars 2018 #4 Skrevet 1. mars 2018 Det er veldig vanlig å få økt matlyst pga. p-pillene. Tror det er en ganske vanlig bivirkning mange jenter har oppdaget. Men det er mulig å styre med litt tankekraft da. P-pillene legger jo ikke fysisk vekt på kroppen din, men bare øker matlysten, som jo kan reguleres. Å spise mindre vil gjøre magesekken mindre, da man over tid venner seg til mindre inntak. Nå syns jeg ikke det du har spist er forferdelig store mengder da, men du har spist litt usunne greier som sikkert kan sløyfes, og du kunne lagt til noen mer innholdsrike måltider ila. dagen som holder deg mett lenger. Rugsprø og proteinpudding er ikke særlig energigivende matvarer som holder deg mett særlig lenge... Det beste er vel kanskje å trimme litt mer og bytte ut særskilt usunne matvarer med sunnere varianter. Da er det ikke så nøye hvor mye en spiser, så lenge en bygger muskler. Sunnhet er ikke nødvendigvis vektnedgang... 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #5 Skrevet 1. mars 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor spiser du så lite mat? Har du lav forbrenning? Anonymkode: fce62...830 For meg er dette MYE mat. Jeg veier nå 55 kilo, en normal vekt ift min høyde. Anonymkode: f5d0b...a10
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #6 Skrevet 2. mars 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: For meg er dette MYE mat. Jeg veier nå 55 kilo, en normal vekt ift min høyde. Anonymkode: f5d0b...a10 Om dette er mye mat for deg så burde du kanskje begynne å trene sånn at du da kan spise mer mat. Jeg veier like mye som deg og spiser VELDIG mye mer (utenom godteri) og har veldig lav fettprosent. Anonymkode: 7bdda...bb3 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #7 Skrevet 8. mars 2018 Ja, gikk opp noen kilo og ned igjen når jeg tok den ut. Men det var det minste problemet med p-staven. Aldri mer igjen. Anonymkode: 731cf...9a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå