Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha vært velsignet med "hud som en 20åring" til godt oppi 30-åra må jeg innse at tiden er på vei til å innhente meg også :( Kan noen anbefale meg noen gode kremer? Har en ganske normal hudtype tror jeg, den heller mer mot tørr enn fet. 

Blir supertakknemlig for alle tips :)

Anonymkode: 518d2...3e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne masken er super, bruker den litt oftere enn det står på pakningen.  Men slutter ca en måned før sommersesong.  Den gjør porene mindre, gjør linjer mykere, får mer glød, bleker pigmentflekker og gjør at huden tar opp fuktighet lettere. Brukt den i 2-3 år.

Litt stiv pris men den er drøy.  Bruker ca et pump til hele ansiktet. 

https://eleven.no/skinplan-fruit-acid-peeling-aha-20

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha vært velsignet med "hud som en 20åring" til godt oppi 30-åra må jeg innse at tiden er på vei til å innhente meg også :( Kan noen anbefale meg noen gode kremer? Har en ganske normal hudtype tror jeg, den heller mer mot tørr enn fet. 

Blir supertakknemlig for alle tips :)

Anonymkode: 518d2...3e3

Kremer eller ikke kremer, spiller ingen rolle eller gjør ingen fysisk forskjell. Men placeboeffekten kan man ikke ta fra noen. Det er bare et spørsmål om hvor mye penger du vil legge ned for å oppnå placeboeffekten. 

Anonymkode: 8bb66...fb5

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kremer eller ikke kremer, spiller ingen rolle eller gjør ingen fysisk forskjell. Men placeboeffekten kan man ikke ta fra noen. Det er bare et spørsmål om hvor mye penger du vil legge ned for å oppnå placeboeffekten. 

Anonymkode: 8bb66...fb5

Kremer med retinol eller syrer kan ha effekt og den er synlig for det blotte øye. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...