Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #1 Skrevet 14. februar 2005 Gikk innom bokhandelen i dag og fant fem bøker jeg kjøpte: Niels F. Dahl- I fjor sommer Linn Ullmann- Nåde Tracy Chevalier- Pike med perleøredobb Jan Kjærstad- Tegn til kjærlighet Yann Martel- Historien om Pi Gleder meg til å begynne å lese! Har du kjøpt noen bøker?
Gjest gjesta Skrevet 14. februar 2005 #2 Skrevet 14. februar 2005 Jeg prøver å holde meg unna Elsker bøker og har ikke plass til de jeg har så jeg prøver å roe ned. (Nå er jeg en svak sjel da....)
Leviin Skrevet 14. februar 2005 #3 Skrevet 14. februar 2005 Er det mammutsalg nå? Gjelder det alle bokhandler?
Grooo Skrevet 14. februar 2005 #4 Skrevet 14. februar 2005 Alle bokhandlere ja... Salget startet i dag, og jeg var såklart innom Mange som har bestilt bøker på forhånd da... Jeg har bestilt for nesten 20.000 til jobben så jeg klarte la være sende inn en bestilling selv, men fikk nå kjøpt endel i dag da...
Leviin Skrevet 14. februar 2005 #5 Skrevet 14. februar 2005 Så bra! Jeg bor litt "avsides", så det er ingen bokhandel i nærheten, men tilfeldigvis skal jeg til mer tettbygde strøk allerede i morgen
Dina Skrevet 14. februar 2005 #6 Skrevet 14. februar 2005 Jeg forhåndsbestilte 10 bøker, og på vei til kassen i butikken for å hente dem i dag, klarte jeg jammen meg å raske med meg 3 til...! Nesten som julaften da jeg kom hjem og begynte å pakke bøker ut av posen!!
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #8 Skrevet 14. februar 2005 Hva slags bøker er det som er på salg?
Miracl3 Skrevet 14. februar 2005 #9 Skrevet 14. februar 2005 Jeg handlet flere bøker, og her kommer listen min Hamsun : sixspack Johan Borgen : Lillelord triologien T. Parsons : Mann og gutt Donna Tartt: Den hemelige historien. Tolkien: Rundtomrask Trond Davidsen : Triggerhappy Jane Austen : Overtalelsen J. F Tandberg : Løgnernes paradis Dan Brown : The da vinci code Og selvsagt en bok til vanlig pris Binchy : Nigh of rain and stars. Jeg elsker boksalg , og ja det føles som juleaften
Miracl3 Skrevet 14. februar 2005 #10 Skrevet 14. februar 2005 Hva slags bøker er det som er på salg? Det beste er å gå inn på en bokhandel på nett, å se på katalogen. Er mange forskjellige bøker på salg.
Lille frk Tussi Skrevet 15. februar 2005 #11 Skrevet 15. februar 2005 Jeg har bestilt: Irenes venner (om hun som lager de koselige vennekalenderne) Javisst har jeg rett med Ole Brumm-sitater En bok om gammeldagse teddybjørner Tøft og rosa Alver Vampyrer Spøkelser(liker å lese om det overnaturlige) og et par skjønnlitterære bøker. Skulle egentlig henta de i går, men siden jeg er syk, orka jeg ikke. Pappa henter de for meg i morgen. Gleder meg! Det er fint å ha noe å lese når du er syk:D
-Fisken- Skrevet 15. februar 2005 #12 Skrevet 15. februar 2005 Kjøpte tre bøker i går. Men hva de heter, det husker jeg ikke
Leviin Skrevet 15. februar 2005 #13 Skrevet 15. februar 2005 Fant en bunke bøker liggende samlet i en strikk, og kikket bare på titlene før jeg konkluderte at jeg måtte ha dem (ble solgt samlet) - men nå da jeg kom hjem oppdaget jeg at bøkene er "Gyldendals ti store", bortsett fra at jeg har fått bare 8 bøker... så nå lurer jeg på om det er en feil, og at det egentlig skulle vært alle ti til den prisen, eller om det var den bokhandelen som hadde samlet sammen de bøkene de hadde, vel vitende om at det var bare de 8 og bestemt en pris ut fra det...?? Hmmm... ikke det at det gjør så masse liksom, har jo betalt lite for de 8 uansett.
Gjest LoisLane Skrevet 15. februar 2005 #14 Skrevet 15. februar 2005 Kjøpte fire fag- /faktabøker. Skal se på skjønnlitteratur i morgen. Mammut er gromt!
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #15 Skrevet 15. februar 2005 I dag kjøpte jeg Ut å stæle hester 101 dager
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #16 Skrevet 16. februar 2005 ..."Gyldendals ti store", bortsett fra at jeg har fått bare 8 bøker... så nå lurer jeg på om det er en feil, og at det egentlig skulle vært alle ti til den prisen, eller om det var den bokhandelen som hadde samlet sammen de bøkene de hadde, vel vitende om at det var bare de 8 og bestemt en pris ut fra det...?? Hmmm... ikke det at det gjør så masse liksom, har jo betalt lite for de 8 uansett. Vet det er Gyldendals store 1-8 , med blant annet Fuglane, Hellemyrsfolket og Lillelord. Er nesten 100% sikker på at det ikke er noen Gyldendals 10 store på salg (jobber på Norli så har delvis oversikt )
Xantippe Skrevet 16. februar 2005 #17 Skrevet 16. februar 2005 Det er Gyldendals store 1-8 med: markens grøde sult hellemyrsfolket sangen om den røde rubin lillelord den siste viking fuglane peer gynt Prisen er 399,- Du har sikkert ikke blitt lurt, det er det som står i mammutkatalogen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå