AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #1 Skrevet 1. mars 2018 Hvordan kan man få så jevnt og glatt hår som dette uten at det ser fett ut? Tenker spesielt langs hodebunnen men også resten av håret. Hvordan produkter er det man bruker, og hvordan børste grer man med? Mitt hår liksom har tuster overalt som står ut og gjør det ujevnt . Håper noen her har litt mer peil enn meg og kan hjelpe Anonymkode: 29e8b...bf1
gohege Skrevet 2. mars 2018 #4 Skrevet 2. mars 2018 Jeg bruker en hårspray med god hold og shine, og som ikke fører til skikkelig stivt hår (anbefaler blant annet Fudge skyskraper i medium eller strong). Grer da håret i hestehalen med en god hårbørste, sprayer, og grer litt til med en kam. Ut i fra bildene vil jeg tro at det er brukt et eller annet serum eller olje for å få den skinnende effekten i tillegg til en spray. Når jeg søkte opp "sleek ponytail" på google fikk jeg opp masse svar, både framgangsmåte og produktanbefalinger. Denne så oversiktlig ut: https://www.cosmopolitan.com/style-beauty/beauty/how-to/a16175/slicked-back-ponytail-hair-tutorial/
Gjest Verv Skrevet 3. mars 2018 #5 Skrevet 3. mars 2018 Anti Frizz produkt lilla tuba, bla vita. Brukes i tørt hår. Biosilk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå