Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i to langvarige forhold, og når jeg ser tilbake, så har jeg aldri hatt de store følelsene. Og nå er jeg redd for at jeg aldri kommer til å oppleve å bli sånn skikkelig forelsket og virkelig få det til å fungere. 

Av og til lurer jeg på om det er min feil at jeg aldri har hatt de store følelsene, at jeg aldri har turt å slippe noen helt inn, siden jeg aldri har hatt kjærlighetssorg før. Jeg er bare redd for å bli forlatt og bli så knust at jeg aldri vil føle noe igjen. Men skjønner hvis jeg ikke tør å la noen slippe inn, at jeg også går glipp av de store følelsene, og nå etter to langvarige forhold som har gått i grøfta, og snart 40, så er jeg livredd for at jeg aldri finner den rette... Jeg er også redd for hvis jeg viser for mye av meg selv, at de ikke skal like meg, at jeg ikke er bra nok. Så jeg skjønner at jeg har noen issues, men er livredd av å glipp av den store kjærligheten ved å ikke tørre. For jeg vil liksom ikke bare finne noen som jeg må ta til takke med heller. 

Hvordan skal man tørre? 

Anonymkode: 1b304...f12

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan kontrollere hvorvidt de blir skikkelig forelska eller ikke. Skulle gjerne hatt den kontrollen, men når jeg virkelig liker noens personlighet blir jeg skikkelig forelska og så snart de gir meg grønt lys (dvs. sier de liker meg også) slipper jeg dem helt inn. Men føler meg virkelig hodestups forelska før jeg slipper dem "helt inn". 

Anonymkode: 3b0e6...711

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fryktet å bli forelsket igjen i mange år. Har brent meg mange ganger. Er fortsatt helt innstilt på å være singel resten av livet. Har selvsagt klart å blitt forelsket igjen for første gang på tre år :(

...det er (nesten) bare vondt.

Anonymkode: c3485...66d

Skrevet

Jeg er redd jeg ikke blir forelsket igjen. Snart 4 år siden sist og vil møte noen nå. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fryktet å bli forelsket igjen i mange år. Har brent meg mange ganger. Er fortsatt helt innstilt på å være singel resten av livet. Har selvsagt klart å blitt forelsket igjen for første gang på tre år :(

...det er (nesten) bare vondt.

Anonymkode: c3485...66d

Jeg er redd for å bli forelsket. Fordi jeg har brent meg mange ganger. Det blir bedre å slippe for da slipper man angst og å ha det vondt selv om det er en rus å føle seg forelsket når man er sammen med en man har den følelsen for. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...