LiseOslo Skrevet 2. mars 2018 #21 Skrevet 2. mars 2018 39 minutter siden, AnonymBruker said: Og dette er det som står på siden du selv oppgir som en pålitelig referanse..... «To date, there have been no conclusive or major studies relating to female ejaculation. The largest study being an internet survey consisting of 320 participants.[42] « case closed!!!! Anonymkode: 68a60...96d At det ikke har vært forsket så mye på det betyr ikke at det ikke eksisterer. 41 minutter siden, AnonymBruker said: Når ble Wikipedia en pålitelig kilde?!? 😂😂😂😂 Anonymkode: 68a60...96d Mens du har ingen kilder... jaja... Hvorfor er det så viktig for deg å "bevise" at kvinnelig ejakulering ikke finnes?
SlemUlv Skrevet 2. mars 2018 #22 Skrevet 2. mars 2018 13 minutter siden, LiseOslo skrev: At det ikke har vært forsket så mye på det betyr ikke at det ikke eksisterer. Mens du har ingen kilder... jaja... Hvorfor er det så viktig for deg å "bevise" at kvinnelig ejakulering ikke finnes? Du kan gi så mange kilder du vil, du kan tilogmed plukke fra hverandre de kilder de selv gir, de kommer aldri til å gi seg. De påstår at det er urin, når det i kilder de selv gir står "spor av urin". 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #23 Skrevet 2. mars 2018 1 time siden, LiseOslo skrev: Det er da ingen som har påstått at det er en "mystisk blære"? Det er en kjertel som ligger like ved urinrøret, se linken jeg postet over En kjertel kan ikke produsere en desiliter veske på 5 sekunder som kan sprute ut! Ikke en gang nyrene greier det. Anonymkode: eb5c5...bf1 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #24 Skrevet 2. mars 2018 Et kjapt Google-søk sendte meg hit: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/jsm.12799/abstract Uten å ha finlest annet enn konklusjonen forstår jeg det dit hen at det er snakk om hovedsakelig urin. Det gir vel også mest mening siden jeg ikke begriper hvor noe annet fluid skulle lagres, evt. produseres så raskt, i de mengdene det åpenbart er snakk om. Anonymkode: b9bb6...d17 2
LiseOslo Skrevet 2. mars 2018 #25 Skrevet 2. mars 2018 12 minutter siden, AnonymBruker said: Et kjapt Google-søk sendte meg hit: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/jsm.12799/abstract Uten å ha finlest annet enn konklusjonen forstår jeg det dit hen at det er snakk om hovedsakelig urin. Det gir vel også mest mening siden jeg ikke begriper hvor noe annet fluid skulle lagres, evt. produseres så raskt, i de mengdene det åpenbart er snakk om. Anonymkode: b9bb6...d17 Om der er det uenighet: https://www.psychologytoday.com/blog/all-about-sex/201401/female-ejaculation-what-s-known-and-unknown Jeg vet godt hvordan urin lukter og smaker, og squirt både lukter og smaker forskjellig. De fleste squirter ikke så mye, hvilke "mengder" er det du mener det er? 1
LiseOslo Skrevet 2. mars 2018 #26 Skrevet 2. mars 2018 22 minutter siden, AnonymBruker said: En kjertel kan ikke produsere en desiliter veske på 5 sekunder som kan sprute ut! Ikke en gang nyrene greier det. Anonymkode: eb5c5...bf1 Hvem er det som snakker om en desiliter??? Jeg squirter, men aldri så mye
LiseOslo Skrevet 2. mars 2018 #27 Skrevet 2. mars 2018 37 minutter siden, SlemUlv said: Du kan gi så mange kilder du vil, du kan tilogmed plukke fra hverandre de kilder de selv gir, de kommer aldri til å gi seg. De påstår at det er urin, når det i kilder de selv gir står "spor av urin". Jepp, takk. Påfallende at de på død og liv skal vite bedre enn jenter som faktisk squirter... 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #28 Skrevet 2. mars 2018 6 minutter siden, LiseOslo skrev: Om der er det uenighet: https://www.psychologytoday.com/blog/all-about-sex/201401/female-ejaculation-what-s-known-and-unknown Jeg vet godt hvordan urin lukter og smaker, og squirt både lukter og smaker forskjellig. De fleste squirter ikke så mye, hvilke "mengder" er det du mener det er? Det må jo være litt mengder utover normal lubrikasjon? Ellers hadde vel ikke dette vært en «sak» i det hele tatt? La oss si at man sammenlikner med en annen kroppsvæske som f.eks. spytt. Dette produseres kontinuerlig i varierende grad og samles ikke opp noe sted unntatt i munnen. Spyttkjertlene har jo vært kjent i århundrer. Hvorfor skal det nå plutselig finnes et organ som produserer mer væske enn spyttkjertlene ,og som i tillegg gjør dette spontant, uten at vitenskapen har funnet dette organet? Jeg har opplevd squirting en gang med en tidligere sexpartner. Hvor mye hun squirtet vet jeg ikke. På «avveie» i ei seng virker det mye, oppsamlet i et glass ville det sikkert ikke vært så mye. Jeg skriver ikke dette fordi jeg skal rakke ned på noen, jeg liker faktisk squirting, selv om det trolig er urin. Anonymkode: b9bb6...d17 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #29 Skrevet 2. mars 2018 7 minutter siden, LiseOslo skrev: Jepp, takk. Påfallende at de på død og liv skal vite bedre enn jenter som faktisk squirter... Jeg produserer masse spytt hver eneste dag uten å vite hva det består av eller hvordan det oppstår, men innser at vitenskapen har forklaringen. Anonymkode: b9bb6...d17 1
LiseOslo Skrevet 2. mars 2018 #30 Skrevet 2. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg produserer masse spytt hver eneste dag uten å vite hva det består av eller hvordan det oppstår, men innser at vitenskapen har forklaringen. Anonymkode: b9bb6...d17 Ja, nettopp! Spytt kommer også fra kjertler, og det er vel ingen som påstår at det må komme fra en blære? 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det må jo være litt mengder utover normal lubrikasjon? Ellers hadde vel ikke dette vært en «sak» i det hele tatt? La oss si at man sammenlikner med en annen kroppsvæske som f.eks. spytt. Dette produseres kontinuerlig i varierende grad og samles ikke opp noe sted unntatt i munnen. Spyttkjertlene har jo vært kjent i århundrer. Hvorfor skal det nå plutselig finnes et organ som produserer mer væske enn spyttkjertlene ,og som i tillegg gjør dette spontant, uten at vitenskapen har funnet dette organet? Jeg har opplevd squirting en gang med en tidligere sexpartner. Hvor mye hun squirtet vet jeg ikke. På «avveie» i ei seng virker det mye, oppsamlet i et glass ville det sikkert ikke vært så mye. Jeg skriver ikke dette fordi jeg skal rakke ned på noen, jeg liker faktisk squirting, selv om det trolig er urin. Anonymkode: b9bb6...d17 Det er mer en normal lubrikasjon, men det er (i et hvertfall for min del og de jentene jeg har vært sammen med) på langt nær en desiliter. Som sagt: jeg vet godt hvordan urin både lukter og smaker, og squirt er ikke det samme. 2
tdm900 Skrevet 2. mars 2018 #31 Skrevet 2. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det går et 3-4cm urinrør fra urinblæren til urinveisåpningen. Det er ingen verdens annen ting på veien. Ingen ukjent blære som ingen noensinne har greid å finne der det kan samle seg opp noen dl. med veske som skal sprute ut når det går for en. Det er et øyeblikk med inkontinens. Det er ikke teknisk mulig at det er noe annet så lenge det kommer ut av urinrøret. Menn derimot, har en T-kobling fra urinblæren og sådblæren hvor begge ender ut i urinrøret. Så når de kommer. Så kommer det sæd. Da er krana for tiss inn i t-koblingen stengt. Når han skal tisse. Åpnes det for det som kommer fra urinblæra. Se forøvrig det bildet som er postet litt over. Ser du noen mystisk blære og musklatur som kan sprute ut veske gjennom urinrøret enn urinblæren? Anonymkode: eb5c5...bf1 Du har aldri hatt sex med ei dame, hvor gpunktet svulmer opp under stimulering! De damene er omtrent garantert at de squirter. Hvorfor ikke bare kutte ut pissepreiket ditt?!?! 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #32 Skrevet 2. mars 2018 4 minutter siden, tdm900 skrev: Du har aldri hatt sex med ei dame, hvor gpunktet svulmer opp under stimulering! De damene er omtrent garantert at de squirter. Hvorfor ikke bare kutte ut pissepreiket ditt?!?! Hvorfor så aggressiv? Kan du ikke heller komme med linker til vitenskaplige artikler som underbygger det du hevder? Anonymkode: b9bb6...d17 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #33 Skrevet 2. mars 2018 7 minutter siden, tdm900 said: Du har aldri hatt sex med ei dame, hvor gpunktet svulmer opp under stimulering! De damene er omtrent garantert at de squirter. Hvorfor ikke bare kutte ut pissepreiket ditt?!?! Så nå svulmer G-punktet til og med opp når du stimulerer det med den magiske penisen din 😅😂 hvordan ser dette G-punktet it histologisk? Er det særskilte fargeteknikker som må til for å få et snitt av det, eller holder det med immunohistokjemi patoanatomisk? #jegdauer Anonymkode: 68a60...96d 1
tdm900 Skrevet 2. mars 2018 #34 Skrevet 2. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor så aggressiv? Kan du ikke heller komme med linker til vitenskaplige artikler som underbygger det du hevder? Anonymkode: b9bb6...d17 Det er faktisk noe som heter erfaring, og det klarte du ikke å komme med! Så igjen, bare kutt ut pisspreiket ditt!! 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #35 Skrevet 2. mars 2018 11 minutter siden, LiseOslo said: Ja, nettopp! Spytt kommer også fra kjertler, og det er vel ingen som påstår at det må komme fra en blære? Det er mer en normal lubrikasjon, men det er (i et hvertfall for min del og de jentene jeg har vært sammen med) på langt nær en desiliter. Som sagt: jeg vet godt hvordan urin både lukter og smaker, og squirt er ikke det samme. Du får komme med en prøve fra de magiske jentene du har sex med, så kan vi jo analysere disse kroppsvæskene i laboratoriet mitt 😂 Anonymkode: 68a60...96d 1
tdm900 Skrevet 2. mars 2018 #36 Skrevet 2. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så nå svulmer G-punktet til og med opp når du stimulerer det med den magiske penisen din 😅😂 hvordan ser dette G-punktet it histologisk? Er det særskilte fargeteknikker som må til for å få et snitt av det, eller holder det med immunohistokjemi patoanatomisk? #jegdauer Anonymkode: 68a60...96d En til med null peiling! 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #37 Skrevet 2. mars 2018 15 minutter siden, LiseOslo said: Ja, nettopp! Spytt kommer også fra kjertler, og det er vel ingen som påstår at det må komme fra en blære? Det er mer en normal lubrikasjon, men det er (i et hvertfall for min del og de jentene jeg har vært sammen med) på langt nær en desiliter. Som sagt: jeg vet godt hvordan urin både lukter og smaker, og squirt er ikke det samme. Jeg har dissekert frem mange spyttkjertler kirurgisk. Hadde jeg funnet en i vagina hadde jeg absolutt publisert mine funn for lenge siden...... Anonymkode: 68a60...96d 1
LiseOslo Skrevet 2. mars 2018 #38 Skrevet 2. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har dissekert frem mange spyttkjertler kirurgisk. Hadde jeg funnet en i vagina hadde jeg absolutt publisert mine funn for lenge siden...... Anonymkode: 68a60...96d Da er det jo pussig at du ikke har hørt om Skenes kjertel: https://en.wikipedia.org/wiki/Skene's_gland 9 minutter siden, AnonymBruker said: Du får komme med en prøve fra de magiske jentene du har sex med, så kan vi jo analysere disse kroppsvæskene i laboratoriet mitt 😂 Anonymkode: 68a60...96d De er ikke spesielt magiske, og neitakk, hverken de eller jeg har ikke noe behov for å bli klådd på av deg. 2
tdm900 Skrevet 2. mars 2018 #39 Skrevet 2. mars 2018 3 minutter siden, LiseOslo skrev: Da er det jo pussig at du ikke har hørt om Skenes kjertel: https://en.wikipedia.org/wiki/Skene's_gland De er ikke spesielt magiske, og neitakk, hverken de eller jeg har ikke noe behov for å bli klådd på av deg. 😆😆👍😂😂 2
RoH Skrevet 2. mars 2018 #40 Skrevet 2. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det går et 3-4cm urinrør fra urinblæren til urinveisåpningen. Det er ingen verdens annen ting på veien. Ingen ukjent blære som ingen noensinne har greid å finne der det kan samle seg opp noen dl. med veske som skal sprute ut når det går for en. Det er et øyeblikk med inkontinens. Det er ikke teknisk mulig at det er noe annet så lenge det kommer ut av urinrøret. Menn derimot, har en T-kobling fra urinblæren og sådblæren hvor begge ender ut i urinrøret. Så når de kommer. Så kommer det sæd. Da er krana for tiss inn i t-koblingen stengt. Når han skal tisse. Åpnes det for det som kommer fra urinblæra. Se forøvrig det bildet som er postet litt over. Ser du noen mystisk blære og musklatur som kan sprute ut veske gjennom urinrøret enn urinblæren? Anonymkode: eb5c5...bf1 Du prøver deg vel ikke på rasjonell argumentasjon på KG? Passe dust. Å undertrykke kvinner er noe vi bare ikke gjør i 2018. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå