AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #1 Skrevet 1. mars 2018 Jeg har et spørsmål angående konteeksamen. Jeg skal ha eksamen i et emne nå i mai, som jeg har vurdert å utsette til høsten. Ett av fagene jeg skal ha til høsten av krever at en har bestått alle tidligere emner på studiet. Konteeksamen avholdes vanligvis i august, noe som gjør at sensur ikke vil foreligge før etter 1.september. Altså fristen for å melde seg til eksamen. Betyr dette at jeg ikke vil kunne ta dette emnet til høsten og dermed ved konting må vente ett år før jeg får tatt emnet? Anonymkode: 13e10...cbe
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #2 Skrevet 1. mars 2018 Du vil nok kunne fortsette som normalt. Dersom du ikke består konteeksamen vil du ikke kunne melde deg opp til eksamen den høsten, tror fristen for oppmelding normalt er 15. september. Hør med studieveilederen din. Anonymkode: 9b0e0...bd3 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #3 Skrevet 2. mars 2018 Antakelig får du lov til å melde deg opp, og kan gå opp dersom du består. Husk at de fleste studiesteder ikke tillater at du går opp til konteeksamen uten at du har strøket. For å være helt sikker, snakk med studieveileder. Anonymkode: 9d87e...0c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå