Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2005 #21 Del Skrevet 15. februar 2005 Brystorgasme har jeg opplevd faktisk. Tror jeg fortalte det i dette forumet også. Har skjedd bare én gang, og det var utrolig spesielt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #22 Del Skrevet 15. februar 2005 *alex er utrolig sjalu* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smidja Skrevet 15. februar 2005 #23 Del Skrevet 15. februar 2005 Er det noen som kan forklare litt nærmere hva dette egentlig går ut på? Må si at jeg er litt forvirret :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2005 #24 Del Skrevet 15. februar 2005 Er det noen som kan forklare litt nærmere hva dette egentlig går ut på? Må si at jeg er litt forvirret :o Det går vel rett og slett utpå at det sendes signaler til underlivet dersom brystvortene stimuleres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. februar 2005 #25 Del Skrevet 15. februar 2005 Say what??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ii Fiona Skrevet 15. februar 2005 #26 Del Skrevet 15. februar 2005 Signaler, vettu, røyksignaler. Nå har ikke trådstarter vært inne og svart på det spørsmålet enda, så jeg må jo beklage om jeg har dratt dette helt ut på viddene, men utfra egne erfaringer så må det jo være det hun sikter til? Det kan jo ikke være mannensejakulasjonutløstavhennespupper eller brystenesorgasmeheltumotivert? Aner ikke jeg altså - educate me Utbrodér gjerne, lenge siden jeg har sett en løktråd for damer her og kan vi forresten kalle det noe annet? Måtte blitt blomsterløk i så fall *fnis* Å guuuuud så bløt... BFE Blondes For Education Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smidja Skrevet 15. februar 2005 #27 Del Skrevet 15. februar 2005 Signaler, vettu, røyksignaler. Nå har ikke trådstarter vært inne og svart på det spørsmålet enda, så jeg må jo beklage om jeg har dratt dette helt ut på viddene, men utfra egne erfaringer så må det jo være det hun sikter til? Det kan jo ikke være mannensejakulasjonutløstavhennespupper eller brystenesorgasmeheltumotivert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest porselen Skrevet 15. februar 2005 #28 Del Skrevet 15. februar 2005 Mine bryster er utrolig følsomme og jeg tenner fort når noen koser med dem. Og det er også en av grunnene til at jeg kanskje avstår fra brystreduksjon, i angst for at følsomheten skal blir borte. Så får jeg heller overleve at ryggen krangler sliter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #29 Del Skrevet 15. februar 2005 Hm. Interessant. *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 15. februar 2005 #30 Del Skrevet 15. februar 2005 Må nok mer til for min del, men dra gjerne i gang en løktråd for oss jentene likevel...:-) Nei, helt seriøst; dere som har opplevd brystorgasmer, er de lik andre orgasmer eller....???? *uvitende og litt misunnelig lompe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 15. februar 2005 #31 Del Skrevet 15. februar 2005 :o :oops: Uffda... snakk om backfire... Vel... jeg kan jo bare snakke for meg selv (og jeg trenger jo ikke det heller, så ikke spør ) men altså... brystvortene er bare vanvittig følsomme.. om de strykes lett eller slikkes er...mmm... det samme... men en som virkelig vet å bruke tungen... vel... og så... Nei, dette er ikke min greie altså. Neste lag av blomsterløken må noen ande ta... *gir stafettpinnen videre*... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå