Gå til innhold

brystorgasmer

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest *Fiona*

:o

Dypt fascinert.

Med mindre du mener orgasme som er fremkalt bare ved kos med bryster/brystvorter, har jeg ikke peiling på hva du snakker om.

Jeg var innom et par interessante teorier dog. Utelukket dem ganske fort :o :ler: som for eksempel orgasme i brystene... :ler:

Men om det er førstnevnte.. jah... gjett om... *drømmer seg bort*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fått orgasme av det, men ofte, veldig ofte er det nettopp kosen med brystene som har fått meg skikkelig kåt og om mannen ikke gir brystene mine masse oppmerksomhet så blir jeg veldig skuffa og orgasmen uteblir gjerne... kombinasjon brystkos og lett stimulering av klitoris er BARE HELT FANTASTISK! :danse:

neste gang jeg får meg kjæreste skal jeg være mye flinkere til å fortelle han at bryskos er noe av det beste jeg vet... ikke helt umulig at jeg kunne fått orgasme av det nei :sjarmor:

SUKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rimfrost

Puppene mine liker jeg ikke at noen tar på. Samme hvor lett man tar så føles det ømt og ekkelt... *grøsse*

Tror NEPPE jeg kunne fått noe orgasme av det nei. AU....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Har egentlig aldri fått noe særlig ut av puppekos jeg :-? Men det gjør hvist gutten min, så han må nå få kose litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig aldri fått noe særlig ut av puppekos jeg :-? Men det gjør hvist gutten min' date=' så han må nå få kose litt..[/quote']

samme her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Puppene mine liker jeg ikke at noen tar på. Samme hvor lett man tar så føles det ømt og ekkelt... *grøsse*

Tror NEPPE jeg kunne fått noe orgasme av det nei. AU....

Når det slik sammenskrudd, så går både du og kjæresten din glipp av noe. Men liker man det ikke, så liker man det ikke. Har ikke kjæresten(e) din(e) noengang fått lov å kjæle med puppene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...