Gjest happygirl:) Skrevet 14. februar 2005 #1 Del Skrevet 14. februar 2005 Mange her som har opplevd d? Må bare si at det var helt fantastisk. Vil ha mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #2 Del Skrevet 14. februar 2005 Dette er nytt for meg. Kan du fortelle litt mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 14. februar 2005 #3 Del Skrevet 14. februar 2005 :o Dypt fascinert. Med mindre du mener orgasme som er fremkalt bare ved kos med bryster/brystvorter, har jeg ikke peiling på hva du snakker om. Jeg var innom et par interessante teorier dog. Utelukket dem ganske fort :o som for eksempel orgasme i brystene... Men om det er førstnevnte.. jah... gjett om... *drømmer seg bort* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 14. februar 2005 #4 Del Skrevet 14. februar 2005 :klø: Aldri hørt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinnsbolla Skrevet 14. februar 2005 #5 Del Skrevet 14. februar 2005 har ikke fått orgasme av det, men ofte, veldig ofte er det nettopp kosen med brystene som har fått meg skikkelig kåt og om mannen ikke gir brystene mine masse oppmerksomhet så blir jeg veldig skuffa og orgasmen uteblir gjerne... kombinasjon brystkos og lett stimulering av klitoris er BARE HELT FANTASTISK! neste gang jeg får meg kjæreste skal jeg være mye flinkere til å fortelle han at bryskos er noe av det beste jeg vet... ikke helt umulig at jeg kunne fått orgasme av det nei SUKK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 14. februar 2005 #6 Del Skrevet 14. februar 2005 BFB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 14. februar 2005 #7 Del Skrevet 14. februar 2005 :klø: HVA er BFB? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 14. februar 2005 #8 Del Skrevet 14. februar 2005 Puppene mine liker jeg ikke at noen tar på. Samme hvor lett man tar så føles det ømt og ekkelt... *grøsse* Tror NEPPE jeg kunne fått noe orgasme av det nei. AU.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 14. februar 2005 #9 Del Skrevet 14. februar 2005 Blondiner For Brystorgasmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 14. februar 2005 #10 Del Skrevet 14. februar 2005 Har egentlig aldri fått noe særlig ut av puppekos jeg :-? Men det gjør hvist gutten min, så han må nå få kose litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildevimsa Skrevet 14. februar 2005 #11 Del Skrevet 14. februar 2005 tror nok kanskje jeg kunne ha fått orgasme ved puppekosing ja....hvis jeg bare hadde holdt ut lenge nok..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. februar 2005 #12 Del Skrevet 14. februar 2005 Har egentlig aldri fått noe særlig ut av puppekos jeg :-? Men det gjør hvist gutten min' date=' så han må nå få kose litt..[/quote'] samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 14. februar 2005 #13 Del Skrevet 14. februar 2005 Nei, men har hørt om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #14 Del Skrevet 15. februar 2005 Puppene mine liker jeg ikke at noen tar på. Samme hvor lett man tar så føles det ømt og ekkelt... *grøsse* Tror NEPPE jeg kunne fått noe orgasme av det nei. AU.... Når det slik sammenskrudd, så går både du og kjæresten din glipp av noe. Men liker man det ikke, så liker man det ikke. Har ikke kjæresten(e) din(e) noengang fått lov å kjæle med puppene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. februar 2005 #15 Del Skrevet 15. februar 2005 Nei jeg får det ikke selv, men har to venninner som får det - jeg er litt missunnelig ja... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 15. februar 2005 #16 Del Skrevet 15. februar 2005 Slenger meg på Fionas BFB, jeg... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. februar 2005 #17 Del Skrevet 15. februar 2005 Skjønte ikke den, jeg. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 15. februar 2005 #18 Del Skrevet 15. februar 2005 *hvisker* Blondiner For Brystorgasme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. februar 2005 #19 Del Skrevet 15. februar 2005 Åh, jeg er så (liksom) blond at jeg ikke skjønte det engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 15. februar 2005 #20 Del Skrevet 15. februar 2005 Nettopp, søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå