Gå til innhold

Fortell om hvordan kjæresten din sjekket deg opp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På tide med en litt koselig tråd der man får troen tilbake på kjærligheten. Hvordan sjekket kjæresten din deg opp? Evt. hvordan sjekket du opp han/henne? Fortell, fortell :) 

Anonymkode: 9af81...739

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg satt meg på fanget hans på en festival vi var på, så klina vi litt og pulte senere. Sånn fortsatte vi ut festivalen og videre etter den også. Nå har vi vært samboere i fire år.

Anonymkode: ad355...454

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg falt for ham over internett, han var ikke særlig interessert. Jeg dro på ferie i hjembyen hans, og sendte en melding om "kan jeg få komme på besøk hos deg i kveld?". Det ble sent, så det sa seg selv at jeg skulle sove over, i senga hans. Han sovnet faktisk mens jeg pusset tenner og gjorde meg klar. Men han våknet et par timer senere og jeg var fremdeles våken og bare lå og beundret ham.. Så da hadde vi sex. Neste dag stakk han så fort han våknet, for han måtte jo på jobb. 

Jeg hadde egentlig bare erfaring med gutter som var superinteressert fra før, sånne som var klare til å flytte sammen etter EN date, for ikke å snakke om at de var skikkelig sjalu så fort jeg snakket med/om andre mennesker. Så det var veldig avslappende å ha en flørtefase der jeg ledet an og han ikke var særlig interessert. Også falt han heldigvis for meg tilslutt. 

Anonymkode: 3763c...275

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ca sånn 0:33

Anonymkode: 3c418...6d1

AnonymBruker
Skrevet

0:35

Anonymkode: 3c418...6d1

AnonymBruker
Skrevet

Han: Jeg blir med deg hjem i natt jeg 

Jeg: Den er god, det blir ikke noe på deg, og du sover på sofaen 

Fremdeles sammen etter 3 år, nylig samboere :fnise:

Skal sies vi har kjent hverandre i maaange år. Trodde han ikke hadde noe sted å sove, men han hadde noe annet i tankene, som jeg er veldig glad for idag!

Anonymkode: 18f92...d68

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På lesesalen på universitet. "Vil du være med og ta en drink i kveld?" 

Anonymkode: 32bb5...5cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...