Gå til innhold

Dere som studerer siving NTNU, kjøper dere alltid alle bøkene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er så dyrt å kjøpe bøker! Kjøper dere alltid alt? Ofte kommer det jo nye versjoner ofte så man får ikke kjøpt brukt. Hvor mye bruker dere på bøker per semester sånn ca? I for eksempel matte 1-4 så holder det jo ikke å bare kjøpe kompendiene da man er nødt til å ha bøkene for å få gjort innleveringene. Og bøkene koster jo fra 600-1000. Føler det er så bortkastet å bruke så mye penger på bøker.

Anonymkode: 565b5...4a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjelder ikke det for nesten alle studenter? 

Anonymkode: 672e2...23f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå går jeg ikke siv.ing da, men det er mye ressurser å finne på verdensveven, for dem som leter :-). 

Anonymkode: 95ad8...a36

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper ikke alt, nei. Kommer veldig an på emnet og hvor mye materiell som er tilgjengelig på Blackboard, som PDF eller på biblioteket, fysisk eller elektronisk utgave. Man må heller ikke kjøpe alt nytt ;) Vet ikke om jeg hadde brydd meg om det var en eldre utgave, så lenge ikke oppgavene er endret fra utgave til utgave.

Anonymkode: 55818...eb3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk ikke på NTNU, men jeg har alltid kjøpt alle bøker. Vi hadde heldigvis bare én bok per fag, så det var ikke noe stort problem

Anonymkode: 5ae23...235

Skrevet

Går på NTNU, forrige semester kjøpte jeg bare en bok, dette har jeg ikke kjøpt noen. Låner på biblioteket når jeg trenger dem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...