AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #1 Del Skrevet 1. mars 2018 Jeg er 17 år og går på vgs. To av mine beste venninner skal på ferie sammen i sommer med familien til hun ene. Det er jo selfølgelig hyggelig at de drar, men jeg selv hadde ikke hatt samvittighet til det. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal frem til, men jeg har ikke så mange andre venner.. Har jeg noen grunn til å føle meg ''utenfor''? Har dere noen erfaringer med det samme? Anonymkode: 6bf38...151 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 1. mars 2018 #2 Del Skrevet 1. mars 2018 Ingen mulighet for at du kan bli med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #3 Del Skrevet 1. mars 2018 Har du råd til å batele rundt 10000 for turen da? Har du blitt bedt? Kjenner kanskje hun ene veninnen og hu andre hverandre bedre, eller kanskje kjenner familien hverandre? Jeg hadde ikke akkurat tatt med en random venn av ungen, med mindre jeg hadde blitt kjent med dem/eller kjente familien. Anonymkode: 2980e...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #4 Del Skrevet 1. mars 2018 16 minutter siden, Zidji skrev: Ingen mulighet for at du kan bli med? Jeg syns de skulle ha spurt meg først Anonymkode: 6bf38...151 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #5 Del Skrevet 1. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du råd til å batele rundt 10000 for turen da? Har du blitt bedt? Kjenner kanskje hun ene veninnen og hu andre hverandre bedre, eller kanskje kjenner familien hverandre? Jeg hadde ikke akkurat tatt med en random venn av ungen, med mindre jeg hadde blitt kjent med dem/eller kjente familien. Anonymkode: 2980e...00a Ja, jeg har råd til det. Jeg har kjent begge to i 7-8 år, de har kjent hverandre lenger. Men de er ikke så mye sammen på fritiden osv. Jeg er mer med de enn de er med hverandre. Det burde ikke ha noe å si hvor lenge man har kjent hverandre, men jeg skjønner jo om foreldrene ikke vil ha med så mange. Familiene deres kjenner hverandre litt, men de skal ikke reise sammen. Bestemoren min kjenner familien til hun som har bedt vår felles venninne med på ferie. Anonymkode: 6bf38...151 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå