AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #1 Skrevet 1. mars 2018 Jeg kan begynne. (Jeg går stort sett med streetwear) Lag 1 Boxer og langermet nike t-skjorte, hvite adidassokker. Vanter Lag 2 stilongs og reebok t-skjorte, hvite nikesokker, Polvotter. Lag 3 Adidas joggebukse og høyhalset langermet pologenser og knikkersstrømper Lag 4 puma joggebukse og adidas collegenser og nok et par knickerstrømper (sokkene er utenpå adidasjoggebuksa, ikke dette laget) Lag 5 Vindbukse og trasher collegenser, Timberland vintersko Lag 6 Fila hettegenser Lag 7 Stor baggy boblejakke. -28 grader og vind, gleder meg til sommeren... Anonymkode: 2ef03...09e
WubWub Skrevet 1. mars 2018 #3 Skrevet 1. mars 2018 1 minutt siden, Mortem skrev: Viktig med merkene ja Er det ikke merkene som er viktigst da?
Gjest 123Sol Skrevet 1. mars 2018 #4 Skrevet 1. mars 2018 Akkurat nå, WubWub skrev: Er det ikke merkene som er viktigst da? Jo, tydeligvis.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #5 Skrevet 1. mars 2018 Ullundertøy og lue, to dyner og ullteppe. Anonymkode: a76be...18c 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #6 Skrevet 1. mars 2018 Viss du ønsker å beskytte deg mot kulde så nytter det ikke å kle på deg lag på lag med bomulls klær... Kjøp heller Aclima ullundertøy! Da trenger du bare ha Lag 1: boxer fra aclima og t-kjorte i merinoull Lag2: ullvang genser under hettegenser. Kul bukse under vindbukse Lag 3: baggy dunjakke, timberland sko og en extra vindbukse Anonymkode: 5435e...e40 2
cleangal Skrevet 1. mars 2018 #7 Skrevet 1. mars 2018 Ut med bikkja-antrekk: 1. ull-bokser og ull-bh. 2. Vanlig ullundertøy, ullsokker (Trysil, Ulvang e.l). 3. Varmedress fra Europris, vintersko, ullvotter, lue av ull med vindtett for. Gå på butikken-antrekk: lag 1 og 2 som over. 3. Vindtett bukse, dunparkas, vintersko, lue og votter. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #8 Skrevet 1. mars 2018 Glemte å tilføye at jeg har alltid på meg ullundertøy på overkroppen, pluss ullvang ullgenser og 1 tynn dun jakke under den tykke dunjakka, men bare om det er -25 ute. Underdeler består i ullunderbukse i merinoull fra Aclima, så en tykk ullbukse i ekte ull, tredje lag er en vindbukse fra Bergans eller andre merker som five seasons. Anonymkode: 5435e...e40
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #9 Skrevet 1. mars 2018 Tskjorte, tykk genser, helsyntetisk jakke. Holder lenge det. Anonymkode: beba5...712 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #10 Skrevet 1. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan begynne. (Jeg går stort sett med streetwear) Lag 1 Boxer og langermet nike t-skjorte, hvite adidassokker. Vanter Lag 2 stilongs og reebok t-skjorte, hvite nikesokker, Polvotter. Lag 3 Adidas joggebukse og høyhalset langermet pologenser og knikkersstrømper Lag 4 puma joggebukse og adidas collegenser og nok et par knickerstrømper (sokkene er utenpå adidasjoggebuksa, ikke dette laget) Lag 5 Vindbukse og trasher collegenser, Timberland vintersko Lag 6 Fila hettegenser Lag 7 Stor baggy boblejakke. -28 grader og vind, gleder meg til sommeren... Anonymkode: 2ef03...09e Du haddr ikkje trengt alle dei kleda om du hadde ull innerst, rett på kroppen. Og dei merka du ramsar opp er irrelevante for det du spør om. Ei heller er dei særskilt varme Anonymkode: 199a7...c53 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #11 Skrevet 1. mars 2018 U dertøy, ullsokker, ullfrotejakke og strekkbukser, inne. Lang pels utendørs, med hette og sjal på, vanter og støvletter. Ikke kaldt. Inne trenger vi ikke bruke varme og har 21,5 grader. Godt med nytt hus. Anonymkode: a9dab...5d1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #12 Skrevet 1. mars 2018 Det er ikke antall lag man har på, men hva lagene er! Jeg har godt ullundertøy og ullsokker, og med en fritidsbukse og en boblejakke over holder det lett i 10 minus. Er det kaldere enn det bruker jeg en ullgenser i tillegg. Anonymkode: 3543b...33c 2
Gjest N-Nøff Skrevet 1. mars 2018 #13 Skrevet 1. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan begynne. (Jeg går stort sett med streetwear) Lag 1 Boxer og langermet nike t-skjorte, hvite adidassokker. Vanter Lag 2 stilongs og reebok t-skjorte, hvite nikesokker, Polvotter. Lag 3 Adidas joggebukse og høyhalset langermet pologenser og knikkersstrømper Lag 4 puma joggebukse og adidas collegenser og nok et par knickerstrømper (sokkene er utenpå adidasjoggebuksa, ikke dette laget) Lag 5 Vindbukse og trasher collegenser, Timberland vintersko Lag 6 Fila hettegenser Lag 7 Stor baggy boblejakke. -28 grader og vind, gleder meg til sommeren... Anonymkode: 2ef03...09e ÆÆÆh... Det hadde vært lettere å ta på seg en vinterbukse, bare sier det assa.
Gjest N-Nøff Skrevet 1. mars 2018 #14 Skrevet 1. mars 2018 Jeg har på meg: Lag 1: Ullsokker, bukse, singlet, genser. Lag 2: Vinterjakke, sko og lue.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #15 Skrevet 1. mars 2018 Jobb og sosialt - ullsinglett, forede sko (bytter når jeg kommer frem) og lang woolrich jakke. Ellers akkurat det samme som jeg bruker ellers. Det vil si et lag på beina, tre på overkropp. Ut på tur - Kari Traa ullundertøy. Ullsokker, fleecejakke, Skibukse, bergans dunjakke. Altså to lag på beina, tre lag på overkropp. Faller det under 20 hender det at det blir en ullvang ullgenser i stedet for fleece. Anonymkode: 0654d...6ca
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. mars 2018 #16 Skrevet 1. mars 2018 Har på meg, truse, BH, ull singlet, ull undertøy, ullsokker, ullgenser og jeans Går jeg ut har jeg i tillegg, vintersko, vinterjakke, lue, skjerf og votter.
GammelSierraFan Skrevet 1. mars 2018 #17 Skrevet 1. mars 2018 (endret) 1. Truse, BH og vanlige sokker. 2. Superundertøy og raggsokker. 3. Bukse og trøye. 4. Bluse. 5. Genser. 6. Fleecejakke og skjerf. 7. Boblejakke, støvler, lue og hansker. Først da er jeg klar til å bevege meg ut. Endret 1. mars 2018 av GammelSierraFan
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #18 Skrevet 1. mars 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Glemte å tilføye at jeg har alltid på meg ullundertøy på overkroppen, pluss ullvang ullgenser og 1 tynn dun jakke under den tykke dunjakka, men bare om det er -25 ute. Underdeler består i ullunderbukse i merinoull fra Aclima, så en tykk ullbukse i ekte ull, tredje lag er en vindbukse fra Bergans eller andre merker som five seasons. Anonymkode: 5435e...e40 Ah, bra du kom tilbake og tilføyde det. Sikker mange som lurte. Anonymkode: f7484...f9c
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #19 Skrevet 2. mars 2018 Lag? Jeg holder bare med Godset. Spriten holder meg varm. Anonymkode: b26b0...820
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #20 Skrevet 2. mars 2018 Truse, BH, singlet i bomull, tynn ullgenser, tykk ullgenser, dun-parka, jeans e.l., tynne ullsokker, fôrede DocMartins, ullue og ullvotter, noen ganger med fingervanter under eller vindvotter utenpå. Gjerne et ullskjerf også. Blir så grinete av å fryse. Anonymkode: 29b75...990
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå