Gå til innhold

Hvordan finansiere bryllup?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, SPOCA skrev:

Sparte da jeg giftet meg med eksen, og sparer nå også. Tar ikke opp lån for å gifte meg altså.

Hadde vært kjedelig å bli sittende igjen med gjeld på bryllup etter en skillsmisse.

Anonymkode: f392f...b5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært kjedelig å bli sittende igjen med gjeld på bryllup etter en skillsmisse.

Anonymkode: f392f...b5b

Ja, det hadde det.

• 2 uker senere...
Skrevet

Alle jeg kjenner har fått hjelp av foreldrene på begge sider. Alle har betalt 1/3 hver og det har vært utrolig flotte brylluper!

Vi  derimot får hjelp fra familien hans med nesten 1/3, mens resten må vi spare opp og dekke selv.

AnonymBruker
Skrevet

Tar i alle fall ikke opp lån! Det må være noe av det dummeste som går an... Vet om noen som gjorde det, og de sliter fortsatt med lånet. Det er det virkelig ikke verdt! Det viktigste er jo tross alt å bli gift.

Anonymkode: 29338...f51

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tar i alle fall ikke opp lån! Det må være noe av det dummeste som går an... Vet om noen som gjorde det, og de sliter fortsatt med lånet. Det er det virkelig ikke verdt! Det viktigste er jo tross alt å bli gift.

Anonymkode: 29338...f51

Ja, man kjenner da de som måtte ta inn forbrukslånet etter bryllpet i skilsmisseskiftet... Det må være stas...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 1.3.2018 den 16.23, AnonymBruker skrev:

Hvordan finansierte du bryllupet ditt? Ser mange bruker 100.000 + , så er nysgjerrig på om folk sparer opp før de gifter seg eller tar man opp lån? Jeg måtte nok tatt opp lån eller spart i mange år for å bruke den summen.

Mannen og jeg er kjedelige og gifter oss på rådhuset, og ingen fest. Så vil ikke koste oss mange kronene :laugh:

Anonymkode: 3a0bb...cf9

Min venninne har spart opp mot 150 000,- selv, hun får i tillegg 30 000 av foreldrene sine. Og om hun ikke bruker alt så har hun til en reise også. 

Anonymkode: 3490d...553

Gjest Fjelldronning
Skrevet

Bryllupet vårt kostet ca 200.000,-. Vi sparte medtparten av pengene, og foreldene våre hjalp oss med resten. Vi ble veldig fornøyde med bryllupsdagen vår, og det var en drømmedag som vi aldri kommer til å glemme ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...