AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #1 Skrevet 1. mars 2018 Jeg flyttet til hans hjemsted 3timer vekke fra der jeg kommer fra. Alt gjekk fint de 2 første årene for jeg tenkte ikke over at jeg savnet familie og venner så mye, for jeg gjekk på jobb så i stallen til hesten og etterpå ut på tur med hunden min. Av og til i helgene reiste jeg hjem å var med alle der. Men nå etter vi fikk barn så raser alt rundt her i fra hverandre. Han hjelper lite til når han først er hjemme(reiser i jobben så er vekke 2-3uker i månden) han skal bare ha alenetid når han har fri, hver med venner, holde på med hobbyen. Sier at selv om vi har fått barn så må han få lov å hver for seg sjøl å Ikje glømma at an hadde et liv før det. Er ekstremt mye krangling, ingen hjelp fra hans familie overhode de skal bare pirke å kritisere for alt, klage på at dt e rot å at eg må støvsuga vaske klær oftere. Di kommer ikke på at jeg er alene 99% av tiden men ein liten så kreve sitt. Så vurderer sterkt å flytte hjem igjen der jeg har alt mitt å kan få hjelp å avlasting når det trengs. Vil bli bedre med tanke på alt. Har spurt om bf vil hver med å flytte men det nekter han, blir bare sur viss jeg nevner det. Jeg ser ikke problemet med å flytte når han alikevel er så mye vekke. Så er det noen som har hver i samme situasjon som har fått forholde til å funke sjøl om dere bort på hver deres plass, eller kanskje bf har kommet etter itte en stund? Anonymkode: 6388e...bb9 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #3 Skrevet 1. mars 2018 Er mye alene med babyen 8 mnd. Lite hjelp og initiativ fra far som tenker mest på seg og sitt. Drar ofte bort i helger og jobber mye eller holder på med hobby. Bor heldigvis nærme mine foreldre og får litt hjelp der. Hadde virkelig ikke taklet å stå i dette alene. Ville ha flytta viss jeg var deg. Barnet trenger en mor som har overskudd og som har det bra. Anonymkode: b5b2d...610 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #4 Skrevet 1. mars 2018 Ts hr Ja har tenkt på det så lenge nå å bare flytte. Men når bf virkelig hjelper til så ser jeg jo at han er glad i barnet å at de har et godt forhold. Så er derfor jeg holder igjen for vil jo ikke frarøve den tiden de har sammen. Men alt hadde blitt så mye enklere på mitte hjemsted for både meg og barnet. Å har sagt at når han er hjemme fra jobb så kommer vi over eller han kan komme til oss men han nekter alt skal bare ha det på sin måte. Anonymkode: 6388e...bb9
Outlander Skrevet 1. mars 2018 #5 Skrevet 1. mars 2018 Flytt- du er egentlig alenemamma allerede så om jeg var deg ville jeg har dratt mens han var borte og la han komme hjem til tomt hus. 2
Gjest GoldenLioness Skrevet 1. mars 2018 #6 Skrevet 1. mars 2018 Flytt. Om han så og si ikke er hjemme så er det riktig at dere bor et sted der du faktisk trives.
Tøytigern Skrevet 1. mars 2018 #7 Skrevet 1. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg flyttet til hans hjemsted 3timer vekke fra der jeg kommer fra. Alt gjekk fint de 2 første årene for jeg tenkte ikke over at jeg savnet familie og venner så mye, for jeg gjekk på jobb så i stallen til hesten og etterpå ut på tur med hunden min. Av og til i helgene reiste jeg hjem å var med alle der. Men nå etter vi fikk barn så raser alt rundt her i fra hverandre. Han hjelper lite til når han først er hjemme(reiser i jobben så er vekke 2-3uker i månden) han skal bare ha alenetid når han har fri, hver med venner, holde på med hobbyen. Sier at selv om vi har fått barn så må han få lov å hver for seg sjøl å Ikje glømma at an hadde et liv før det. Er ekstremt mye krangling, ingen hjelp fra hans familie overhode de skal bare pirke å kritisere for alt, klage på at dt e rot å at eg må støvsuga vaske klær oftere. Di kommer ikke på at jeg er alene 99% av tiden men ein liten så kreve sitt. Så vurderer sterkt å flytte hjem igjen der jeg har alt mitt å kan få hjelp å avlasting når det trengs. Vil bli bedre med tanke på alt. Har spurt om bf vil hver med å flytte men det nekter han, blir bare sur viss jeg nevner det. Jeg ser ikke problemet med å flytte når han alikevel er så mye vekke. Så er det noen som har hver i samme situasjon som har fått forholde til å funke sjøl om dere bort på hver deres plass, eller kanskje bf har kommet etter itte en stund? Anonymkode: 6388e...bb9 Han har ikke skjønt at han er blitt far. Du må sette hardt mot hardt. Enten aksepterer han at han nå er familiefar eller så går du.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #8 Skrevet 1. mars 2018 Ts hr. Har nå snakket med min mor å hun er helt enige at jeg må bare komme meg hjemover til de som vil tilbringe tid med oss. Så får sei det til han ikveld at nå flytter vi men at han er velkommen til og bli med oss Er det sånn at barbetar skal ha 6ukers varsel på flytting? Anonymkode: 6388e...bb9
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #9 Skrevet 1. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ts hr. Har nå snakket med min mor å hun er helt enige at jeg må bare komme meg hjemover til de som vil tilbringe tid med oss. Så får sei det til han ikveld at nå flytter vi men at han er velkommen til og bli med oss Er det sånn at barbetar skal ha 6ukers varsel på flytting? Anonymkode: 6388e...bb9 Barnefar mente jeg ikke barbetar 🙈 Anonymkode: 6388e...bb9 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #10 Skrevet 1. mars 2018 Jeg kan ikke reglene med å flytting men hvordan er det med jobbtilbud på hjemplassen din? Er du i permisjon nå har du vel likevel oppsigelsestid å ta hensyn til. Anonymkode: 832f9...abb
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 1. mars 2018 #11 Skrevet 1. mars 2018 Bare det at du kaller samboeren din for "bf" tilsier vel at det forholdet ikke er liv laga... Hvis du skal flytte med barnet fra barnets far må han skrive under på barnets flyttemelding. Han trenger ikke få noen offisiell varsel eller noe (men regner med du forteller ham at dere skal flytte), men dere begge må underskrive på skjemaet der barnet skifter folkeregistrert adresse.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #12 Skrevet 1. mars 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts hr. Har nå snakket med min mor å hun er helt enige at jeg må bare komme meg hjemover til de som vil tilbringe tid med oss. Så får sei det til han ikveld at nå flytter vi men at han er velkommen til og bli med oss Er det sånn at barbetar skal ha 6ukers varsel på flytting? Anonymkode: 6388e...bb9 Det er 3 mnd varsling nå, men om du pakker sakene og drar med babyen, så er det ikke sanksjonsmuligheter. De vil aldri levere babyen til han som så vidt ikke har sett barnet. Anonymkode: 4aaef...ab1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #13 Skrevet 1. mars 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg flyttet til hans hjemsted 3timer vekke fra der jeg kommer fra. Alt gjekk fint de 2 første årene for jeg tenkte ikke over at jeg savnet familie og venner så mye, for jeg gjekk på jobb så i stallen til hesten og etterpå ut på tur med hunden min. Av og til i helgene reiste jeg hjem å var med alle der. Men nå etter vi fikk barn så raser alt rundt her i fra hverandre. Han hjelper lite til når han først er hjemme(reiser i jobben så er vekke 2-3uker i månden) han skal bare ha alenetid når han har fri, hver med venner, holde på med hobbyen. Sier at selv om vi har fått barn så må han få lov å hver for seg sjøl å Ikje glømma at an hadde et liv før det. Er ekstremt mye krangling, ingen hjelp fra hans familie overhode de skal bare pirke å kritisere for alt, klage på at dt e rot å at eg må støvsuga vaske klær oftere. Di kommer ikke på at jeg er alene 99% av tiden men ein liten så kreve sitt. Så vurderer sterkt å flytte hjem igjen der jeg har alt mitt å kan få hjelp å avlasting når det trengs. Vil bli bedre med tanke på alt. Har spurt om bf vil hver med å flytte men det nekter han, blir bare sur viss jeg nevner det. Jeg ser ikke problemet med å flytte når han alikevel er så mye vekke. Så er det noen som har hver i samme situasjon som har fått forholde til å funke sjøl om dere bort på hver deres plass, eller kanskje bf har kommet etter itte en stund? Anonymkode: 6388e...bb9 Han høres sur og lite interesser ut! Du får det mye bedre ved å reise «hjem». Hva i all verden skal du med en så fjern «mann»? Flytt og få deg eget liv og hjelp fra din familie. Start i morgen: ditt nye og mye bedre liv! Anonymkode: 24618...ff0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå