AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #1 Skrevet 1. mars 2018 Hei. Jeg har fått påvist pco, jeg har ikke hatt mensen på 1 år, fikk en provera kur på 10 dager, fikk så mensen, har ikke hatt no utslag på el testene, men nå i en ukes tid, ifølge mensen appen så skal jeg være 12 dager dpo å i en ukes tid har jeg hatt mye verking i korsrygg, stikkinger i livmor og nå de siste dager slitt med hodepine og uvelhet, samt at det kjennes ut som det er no på venstre side, kan dette evt være en cyste? tok test i dag, men den var negativ. Er det noen som har hatt disse symptomene og heller ikke fått positiv test før senere? Anonymkode: 1d66a...055
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #2 Skrevet 1. mars 2018 har du tatt el test nå? Anonymkode: ef2c2...a29
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #3 Skrevet 1. mars 2018 Alle har hatt disse symptomene, da det er samme symptomer som både mensen og graviditet. Ta en test om 2-3 dager Anonymkode: df1ec...69d
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #4 Skrevet 1. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: har du tatt el test nå? Anonymkode: ef2c2...a29 Ja tok i dag på morran, det var nesten ikke no utslag på den strek nr 2. mens tia rundt jeg egentlig skulle ha EL var streken mye sterkere, ikke like sterk som strek nr 1 men mye sterkere enn nå. Anonymkode: 1d66a...055
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #5 Skrevet 1. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle har hatt disse symptomene, da det er samme symptomer som både mensen og graviditet. Ta en test om 2-3 dager Anonymkode: df1ec...69d Okei, takk for svar Anonymkode: 1d66a...055
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå