AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #1 Skrevet 1. mars 2018 Jeg er så usikker på om jeg vil søke master i et undervisningsfag, eller spesialpedagogikk, Hva ville du ha valgt, og hvorfor? Jeg synes både jobben som kontaktlærer og spesialpedagog i mindre gruppe/en og en elev virker spennende, men er usikker på ulemper/fordeler med de to. Anyone? 😅 Anonymkode: 1ca02...3ee
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #2 Skrevet 1. mars 2018 Jeg har tatt master i undervisningsfag, matematikk. Hvis du ønsker å jobbe med faget ditt, får du mest sannsynlig det hvis du tar spesped. Jeg, og andre kollegaer med master i ulike fag, jobber som kontaktlærer eller faglærere i ulike fag. Jeg skulle gjerne ønske meg flere timer innenfor mitt eget fag. Nå jobber jeg på barneskolen da, så om du søker ungdomsskole vil du nok få bedre sjanse til å undervise mye i ditt spesialfag. Å vær kontaktlærer er utrolig givende. ❤️ Men det krever mye. Kontaktlærerne er uten tvil de med travleste arbeidsdager på bygget. Mye overtid de aller fleste uker. Spes.lærere har mye roligere arbeidsdager, og det ser Deilig ut. - Men jeg ville ikke bytta ut klassen min for alt i verden. Å være kontaktlærer er altså utrolig givende, men det krever samtidig mye av deg. Både psykisk og fysisk. Anonymkode: 459ec...131
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå