Gå til innhold

Personlig bilskilt.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Ginavn skrev:

Jeg vil ha FAEN eller HELVETE, tviler på at det går igjennom da :D Jeg liker personlige bilskilt. Så en BMW X5 med "DUERBAK", og da lo jeg :) 

Samme skilt foran antar jeg? :laugh:

Anonymkode: f7f26...a5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samme skilt foran antar jeg? :laugh:

Anonymkode: f7f26...a5d

Må vel ha vært det, selv om det blir rart når motgående trafikk ser det:) Var bak - i ei rundkjøring. En som bruker 9000 kr for at andre skal le litt på morrakvisten er et godt menneske 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at jeg generelt ikke ville brukt 9000 kr på et bilskilt. Da skulle det i så fall vært en veldig gjennomtenkt mening bak det.

Anonymkode: e361c...21d

• Liker 1
Skrevet
På 1.3.2018 den 16.54, AnonymBruker skrev:

Hadde tenkt at å betale 9000kr for noe så uoppfinnsomt som milf er litt trist. Hvorfor ikke brae kjøpe et klistremerke til vinduet liksom.

Anonymkode: 63ee5...734

Sant. Også tenker jeg midtlivskrise og «tilgi henne, for hormonene gjør at hun ikke skjønner at bilskiltene er blodharry»

AnonymBruker
Skrevet
På 1.3.2018 den 20.29, AnonymBruker skrev:

Og de som kjenner meg, vet at MILF passer på meg og min bil. Vi er ganske spesielle.

Dét skulle jeg gjerne visst hvordan du mener? Hvordan kan man i fulle alvor si at "mor som er pulbart" er noe som er en passende beskrivelse om seg selv? Herregud.

Og BMW X5 med vanity plates...ikke så rart. Den mest harry bilen med det mest harry påfunn etter lavere årsavgift på campingvogn. Haha. Passer!

Anonymkode: b8847...204

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Ginavn skrev:

Jeg vil ha FAEN eller HELVETE, tviler på at det går igjennom da :D Jeg liker personlige bilskilt. Så en BMW X5 med "DUERBAK", og da lo jeg :) 

Faen og helvete går ikke gjennom. Jeg også liker sånne skilter, er jeg som er TS. Om det står MILF på bilen min, er det bare kult. Og jeg driter i hva folk tenker om meg, har fått til ting ganske bra på alle måter i livet, og MILF er rett og slett bare kødd. KØDDA er forøvrig tilgjengelig som skilt 😊 men tror jeg går for et annet. Har fått til en kul kombo som ingen blir fornærma over 😁 

Anonymkode: 6253d...d22

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dét skulle jeg gjerne visst hvordan du mener? Hvordan kan man i fulle alvor si at "mor som er pulbart" er noe som er en passende beskrivelse om seg selv? Herregud.

Og BMW X5 med vanity plates...ikke så rart. Den mest harry bilen med det mest harry påfunn etter lavere årsavgift på campingvogn. Haha. Passer!

Anonymkode: b8847...204

Har da aldri sagt et eneste sted at MILF er en beskrivelse av meg selv. Det er nettopp det som er kult, hele skiltet er bare kødd og så drøyt at det funker. Men mulig jeg har en annen humor enn flere andre. Kunne hatt kukk også jeg, men det skiltet fikk jeg ikke. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Faen og helvete går ikke gjennom. Jeg også liker sånne skilter, er jeg som er TS. Om det står MILF på bilen min, er det bare kult. Og jeg driter i hva folk tenker om meg, har fått til ting ganske bra på alle måter i livet, og MILF er rett og slett bare kødd. KØDDA er forøvrig tilgjengelig som skilt 😊 men tror jeg går for et annet. Har fått til en kul kombo som ingen blir fornærma over 😁 

Ah, synd det ikke går igjennom:(  Det er viktig å ha litt humor, tenker jeg. Selv hadde jeg ledd om jeg så MILF. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller hatt PIKK :) Synd det ikke er lov, syns det er skikkelig teit. Makan til pripne folk i landet her. 

Anonymkode: e2f00...a20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...