Gå til innhold

Personlig bilskilt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Rent hypotetisk, hvis dere hadde kjørt forbi, eller blitt forbikjørt av en bil med skilter:  MILF  , hva slags tanker hadde dere gjort dere rundt det?

Litt drøyt? Kan det oppstå situasjoner hvor dette blir direkte pinlig for bileier? Blodharry? Er det så drøyt at det blir morsomt?

Anonymkode: 6253d...d22

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rent hypotetisk, hvis dere hadde kjørt forbi, eller blitt forbikjørt av en bil med skilter:  MILF  , hva slags tanker hadde dere gjort dere rundt det?

Litt drøyt? Kan det oppstå situasjoner hvor dette blir direkte pinlig for bileier? Blodharry? Er det så drøyt at det blir morsomt?

At skiltene var falske og at personen ikke har skjønt at hen måtte inkludere tall hvis hen skulle slippe å skifte skilt før utenlandsturen.

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
1 time siden, Druid skrev:

At skiltene var falske og at personen ikke har skjønt at hen måtte inkludere tall hvis hen skulle slippe å skifte skilt før utenlandsturen.

Haha, hadde du tenkt det? Så om du hadde sett en bil med MILF på, så hadde du gått ut i fra at skiltene var falske? Er ikke så lurt å kjøre rundt med falske skilter, og i hvert fall ikke MILF :) Ikke alle som kjører i utlandet med bilen sin, i så fall er det bare å bytte til de originale. 

Skrevet
11 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Haha, hadde du tenkt det? Så om du hadde sett en bil med MILF på, så hadde du gått ut i fra at skiltene var falske? Er ikke så lurt å kjøre rundt med falske skilter, og i hvert fall ikke MILF :) Ikke alle som kjører i utlandet med bilen sin, i så fall er det bare å bytte til de originale. 

Vel , det er relativt veldokumentert hvilke skilt vegvesenet har nektet, og meg bekjent er milf og m1lf stoppet eller på tilbakekallslista siden det bryter med reglene.

Hvis du bestiller skilt basert på å bytte rundt, ser jeg på litt tilbakestående person som ikke kan planlegge skikkelig. Jeg har aldri hatt en bil jeg har tenkt jeg aldri skal ta ut av landet, og gitt m1lf ville fungert akkurat like godt, ville jeg brukt det som jeg ikke behøver tenke på.

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
14 minutter siden, Druid skrev:

Vel , det er relativt veldokumentert hvilke skilt vegvesenet har nektet, og meg bekjent er milf og m1lf stoppet eller på tilbakekallslista siden det bryter med reglene.

Hvis du bestiller skilt basert på å bytte rundt, ser jeg på litt tilbakestående person som ikke kan planlegge skikkelig. Jeg har aldri hatt en bil jeg har tenkt jeg aldri skal ta ut av landet, og gitt m1lf ville fungert akkurat like godt, ville jeg brukt det som jeg ikke behøver tenke på.

Jeg kjører kun i Norge og sitter på godkjent skilter som det står MILF på. 

Men ønsket liksom ikke å diskutere om skiltene var falske eller ei, håpet på innlegg om hvor teit, kult, harry, dustete, fett, latterlig osv. det er å kjøre rundt med MILF på skiltene. Gå ut i fra at sjåføren er innafor begrepet MILF. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde tenkt at å betale 9000kr for noe så uoppfinnsomt som milf er litt trist. Hvorfor ikke brae kjøpe et klistremerke til vinduet liksom.

Anonymkode: 63ee5...734

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde tenkt at å betale 9000kr for noe så uoppfinnsomt som milf er litt trist. Hvorfor ikke brae kjøpe et klistremerke til vinduet liksom.

Kom med et bedre forslag da 😊 Som er ledig og passer til meg og bilen min. MILF er rimelig passende for de som kjenner meg, for å si det sånn. 

AnonymBruker
Skrevet

Tragisk, midtlivskrise! 

Anonymkode: ffebc...125

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Kom med et bedre forslag da 😊 Som er ledig og passer til meg og bilen min. MILF er rimelig passende for de som kjenner meg, for å si det sånn. 

Jeg har ikke noe forslag, du bare spurte hva jeg ville tenkt. Og det er det jeg ville tenkt.

AnonymBruker
Skrevet

Rent hypotetisk, hvis dere hadde kjørt forbi, eller blitt forbikjørt av en bil med skilter:  IDIOT  , hva slags tanker hadde dere gjort dere rundt det?

Anonymkode: b8847...204

AnonymBruker
Skrevet

Synes samtlige personlige bilskilt er harry og flashing av overdrevent god økonomi/unødvendig pengebruk.

Anonymkode: ed0b1...0aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rent hypotetisk, hvis dere hadde kjørt forbi, eller blitt forbikjørt av en bil med skilter:  IDIOT  , hva slags tanker hadde dere gjort dere rundt det?

Anonymkode: b8847...204

Jeg hadde fått meg en god latter 😊 Spørsmålet er hvem som er idioten, den som kjører bilen eller den som leser det. Jeg gjetter på den som leser det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes samtlige personlige bilskilt er harry og flashing av overdrevent god økonomi/unødvendig pengebruk.

Anonymkode: ed0b1...0aa

Så mye er ikke 9000 kr fordelt på ti år. Hvis det er å flashe med penger, er du ikke godt vant. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Så mye er ikke 9000 kr fordelt på ti år. Hvis det er å flashe med penger, er du ikke godt vant. 

Du betaler jo ikke 9000 over ti år da, det hadde ikke vært noe problem. Men betalingen er 9000 på en gang. Er ikke alle som har 9000 å ta ut av kontoen sånn midt i året for å kjøpe seg et bilskilt når det er så mange viktigere utgifter.

Gjest Tom Bäcker
Skrevet

9000 kroner, og alt du klarte å finne på var «MILF»?. Fantasiløst. Bruk hue neste gang.

AnonymBruker
Skrevet

Ville sett for meg ei desperat "dame" i 50-årsalderen med ihjelbleket hår, for trange klær trippende på høye hæler på glattisen, som er stamgjest på danskebåten på jakt etter kåte  unggutter på fylla.

Anonymkode: 9a2c2...2b3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Selvgod høres ut som hadde passet deg ganske bra ;)

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Du betaler jo ikke 9000 over ti år da, det hadde ikke vært noe problem. Men betalingen er 9000 på en gang. Er ikke alle som har 9000 å ta ut av kontoen sånn midt i året for å kjøpe seg et bilskilt når det er så mange viktigere utgifter.

Det er ganske mange som har 9000 kroner på konto til tull jo.

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ville sett for meg ei desperat "dame" i 50-årsalderen med ihjelbleket hår, for trange klær trippende på høye hæler på glattisen, som er stamgjest på danskebåten på jakt etter kåte  unggutter på fylla.

Anonymkode: 9a2c2...2b3

Agreed

Anonymkode: 37a6c...591

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg også ville det tenkt det samme. Men ironisk nok kommer jeg så langt unna den beskrivelsen som overhodet mulig. 

Og de som kjenner meg, vet at MILF passer på meg og min bil. Vi er ganske spesielle. 

Selvgod var også et godt forslag, det ligger også litt innunder så langt unna meg som mulig, men kult nok! 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har i hvert fall 9000 kr på kontoen til enhver tid og kan fint kjøpe meg et bilskilt har jeg lyst. Ikke røyker jeg, ikke drikker og jeg jobber mye. Men har ombestemt meg ang MILF, skal skrive DRITT i stedet for! 

Skrevet

Jeg vil ha FAEN eller HELVETE, tviler på at det går igjennom da :D Jeg liker personlige bilskilt. Så en BMW X5 med "DUERBAK", og da lo jeg :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...