Gå til innhold

Sprute i ansiktet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ellers til TS: Nei, vi gjør ikke det.. Om han vil spurte noen i fjeset, får han finne ei anna :) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker å svelge, for har vi kommet dit at han kommer mens jeg suger så har vi ikke fått av oss klærne og jeg svelger heller enn å få sæd utover genseren min, eller hans for den saks skyld. Liker å suge, synes det er deilig at han kommer i munnen min, men vil helst ikke ha så mye av sæden på klær. Kjipt å måtte skifte bare for de jeg har gitt ham en blowjob i sofaen. Noe jeg gjerne gjør.

Anonymkode: 6d3fc...a0f

• Liker 3
Skrevet

Har gjort dette en gang, hun ville prøve. Det ble bare søl, vi fikk oss en god latter, men det var ikke pirrende for noen av oss så det ble aldri gjentatt.

Er ikke noe jeg har noe imot å gjøre, men kommer aldri til å foreslå det.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da er du jo ikke hetero. Komme ut av skapet kanskje? Hetero kvinner elsker sæd. På samme måte som at hetero menn elsker pupper. 

Anonymkode: 4229e...082

LOL!!!! Dette er morsomste jeg har lest her inne på en god stund!!!

Mon tro hvor du fikk seksualundervisning? :skratte: 

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker sprute folk i ansiktet. For meg er dette det samme som å utøve dominans og det tenner jeg på. Det er noe nedverdigende med å stå på kne å få ansiktet dekket av livets essens eller livets frukt om du vil. 

Gjest KrissG
Skrevet
18 minutter siden, WubWub said:

Jeg liker sprute folk i ansiktet. For meg er dette det samme som å utøve dominans og det tenner jeg på. Det er noe nedverdigende med å stå på kne å få ansiktet dekket av livets essens eller livets frukt om du vil. 

Oi 

Skrevet

Vi er to gutter, og han ønsker stadig at jeg kommer på ansiktet hans. Det tenner ham veldig. Det tenner ikke meg i særlig grad. Men jeg leser med interesse at det er mange kvinner som ikke liker å bli sprutet i ansiktet. Hvor liker dere best at han kommer da? 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, TRT-Train skrev:

Hvor liker dere best at han kommer da? 

I et av mine 3 hull takk :P 

AnonymBruker
Skrevet

Blir overrasket over hvor mange som har en såpass negativ innstilling til dette, som noe nedverdigende. Mannen min og jeg har vært sammen i åtte år. Innimellom kommer han i ansiktet mitt. Det gjør meg ingenting. Synes det er en turn on, såfremst det ikke gjøres for ofte. Ja, det blir søl, men hiver meg som regel i dusjen etter ei runde i senga uansett ;) 

Anonymkode: f94a3...33d

Skrevet

Gjorde det en del med eksen, helt til jeg fikk det i øyet og det svei som et helvete, og hovna opp og var rødt i flere dager. Da mista begge piffen for det. Jeg hadde ikke gjort det med hvem som helst, og har ikke kommet i en situasjon hvor det har vært aktuelt siden. Jeg innbiller meg at det er litt sånn i begynnelsen av tjueårene sånt er mest spennende? 

Jeg har ganske klare grenser, jeg er ingen usikker tenåring lenger og vet hva jeg er med på og hva jeg ikke er med på, så dersom jeg ikke liker noe, gjør jeg det ikke. Følte dog på ingen måte at det var nedverdigende med eksen. Han var ikke spesielt dominant av seg heller, og da hadde kanskje noe med saken å gjøre.

Jeg kjenner jeg er litt lei av at folk skal blande politikk og seksuell lyst hele tida. Så lenge man kjenner egne grenser, må man vel få tenne på hva man vil, uten at andre skal komme og moralisere? 

• Liker 5
Skrevet
7 timer siden, Rotemor skrev:

LOL!!!! Dette er morsomste jeg har lest her inne på en god stund!!!

Mon tro hvor du fikk seksualundervisning? :skratte: 

Hihi.... 

Skrevet

Jeg foretrekker som regel å komme inni, men av og til kommer jeg andre steder. Er svært sjeldent jeg har vært med ei jente som ikke liker å bli sprutet på (siden jeg er dominant), men på samme måte synes jeg det er sykt digg når jeg får henne til å squirte på meg.

Skrevet

På grunn av tidligere traumer er jeg av prinsipp ikke med på noe som innebærer mer enn 1% sjanse for at jeg kan få sperm i øyet. Så ansiktsspruting utgår med høye knespark og et par fnys. 

• Liker 2
Gjest KrissG
Skrevet
12 minutter siden, Vampen said:

På grunn av tidligere traumer er jeg av prinsipp ikke med på noe som innebærer mer enn 1% sjanse for at jeg kan få sperm i øyet. Så ansiktsspruting utgår med høye knespark og et par fnys. 

Traumer? Hva betyr det egentlig? Er jo ikke så farlig med litt sperm i øyet. Det svir ja men er jo ikke farlig.

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, martineb said:

Hvis sexpartneren din bruker å sprute deg i ansiktet, gjør du det fordi du liker det, eller kun fordi han liker det?

Slik degraderende poenoadferd hadde jeg aldri akseptert!

Slike menn oppfører seg som en hannhund som Markerer på hushjørnene jo.....

Anonymkode: 46015...b6e

Gjest KrissG
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Slik degraderende poenoadferd hadde jeg aldri akseptert!

Slike menn oppfører seg som en hannhund som Markerer på hushjørnene jo.....

Mener du det? Det er jo bare litt sæd. Jeg tenker det er deilig at han har lyst til å sprute på meg og blir kåt på meg.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, KrissG said:

Mener du det? Det er jo bare litt sæd. Jeg tenker det er deilig at han har lyst til å sprute på meg og blir kåt på meg.

Nedverdigende......bare rett og slett nedverdigende 🙄

• Liker 1
Gjest KrissG
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nedverdigende......bare rett og slett nedverdigende 🙄

Det er noe dominerende med det og kanskje litt nedverdigende på en måte, men det er jo bare deilig synes jeg. Jeg har aldri reagert negativt på det.

Gjest Minesveiper
Skrevet

Jeg får ikke noe spesielt ut av det. Hvis damen ønsker og får noe ut av det, kan jeg godt være med på det. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, TRT-Train skrev:

Vi er to gutter, og han ønsker stadig at jeg kommer på ansiktet hans. Det tenner ham veldig. Det tenner ikke meg i særlig grad. Men jeg leser med interesse at det er mange kvinner som ikke liker å bli sprutet i ansiktet. Hvor liker dere best at han kommer da? 

Liker best at han kommer inni meg (vagina), men har vi dårlig tid - eller jeg «bare» gir en blowjob, er det enklest og best om han kommer på magen min. Når vi har samleie (men dårlig tid) er det enklest fordi det er fort gjort å tørke opp (mot vaginalt hvor jeg må dusje og tørke, og det bruker en evighet på å komme ut - sædflekker i trusa stinker), og når jeg gir han handjob eller blowjob er det best fordi jeg da som regel ikke er særlig kåt - så kan bare tørke det vekk og være ferdig med det :P 

1 time siden, KrissG skrev:

Traumer? Hva betyr det egentlig? Er jo ikke så farlig med litt sperm i øyet. Det svir ja men er jo ikke farlig.

Det svir mye mer enn «litt».... for meg hvertfall. Det svir som pokker, jeg blir helt rød og øyet renner, dessuten blir jeg blind i en time etterpå :P kanskje øynene mine er allergisk...

Anonymkode: 9ee7e...ece

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...