Gå til innhold

Røde områder/prikker i ansiktet - hjelp! (Bilde)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg sliter med huden i ansiktet, men vet ikke helt hva problemet er eller hva det skyldes. Forhåpentligvis kan noen av dere gi meg råd da dette begynner å gå utover selvbildet.

Jeg har en del fregner og det får jeg ikke gjort noe med, men det jeg derimot bekymrer meg over er de røde områdene og prikkene i ansiktet mitt. Spesielt på kinnene, rundt nesevingene, nesen, haken og opp mot pannen. Det kan se ut som mange små og innebygde kviser, men det er altså ikke dette. Det verken klør eller svir og det er i ett med huden. 

Hva er dette? Hva skyldes det? Og ikke minst, hvordan kan jeg bli kvitt det? 

Jeg legger ved et bilde hvor dere får se hvor «uren» huden min blir sende ut med dette. Har sensurert noe så jeg ikke skal bli gjenkjent av hver og enmann, hehe.

Jeg blir veldig, veldig glad for råd!

FFD759ED-1D45-44A2-B414-1347BA237634.jpeg

Anonymkode: a24a1...578

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det samme problemet selv 😢 tror det er noe som heter inflammatorisk hyperpigmentering og har tenkt å bruke en krem mot dette. Akkurat nå så må jeg bekjempe aldring og ting som har skadet huden.

Anonymkode: 83ade...c5f

AnonymBruker
Skrevet

Litt av en sensurering hvis du ikke vil bli gjenkjent da.. blir jo som et par solbriller på bare det der.

Jeg vet at jeg kjenner deg ikke.

Anonymkode: e5953...bb0

Skrevet

Det er ikke bare oversensitiv hud da? Har du prøvd å bruke bare rene produkter uten parfyme og andre 'skumle' ting? Sjekke ut om det er noen matvarer du ikke tåler så godt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...