Gå til innhold

Den vondeste avvisningen du har fått i ditt liv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har noe å dele? Hva er den vondeste avvisningen du har opplevd?

Jeg hadde en veldig vond en. Jeg traff en mann i ganske mange måneder. Plutselig så sier han at han ikke ønsket mer kontakt. Og thats it. Dette var en av de såreste avvisningene. Er det andre som har opplevd å møtt en person ganske lenge og fått den? 

Anonymkode: a3863...60c

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må være jenta som elsket meg (angivelig) men som måtte gjøre det slutt fordi hun ville være singel i russetida..

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, isw skrev:

Må være jenta som elsket meg (angivelig) men som måtte gjøre det slutt fordi hun ville være singel i russetida..

Huff. Det var en rar unnskyldning. Ikke kjekt. 

Anonymkode: a3863...60c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han som ga uttrykk for at jeg var det beste som hadde skjedd han og vi planlagte fremtiden sammen - for så å få en melding om «det blir aldri oss, lykke til videre». Da hadde vi vært sammen en god stund. Ingebting hadde skjedd på forhånd (ikke krangling el.l) og bare to dager før snakket han om hvor glad han var i meg

Fikk aldri svar på hvorfor og hva som skjedde. Han bare lot være å svare

Anonymkode: c2a65...c66

• Liker 6
Skrevet

Jeg hadde vært sammen med min kjæreste fra jeg var 15-18 år, og vi hadde det helt fantastisk. En dag hadde vi en liten diskusjon, og ut av det blå slo han opp med meg, det var ingen vei tilbake, han var fryktelig stygg og sa de verste ting om meg, og at det hadde vært sånn «lenge». 

Aldri vært så overrasket i mitt liv, og jeg tok det svært hardt. Jeg slet i mange år etterpå. Jeg tror grunnen til at jeg tok det så tungt var at jeg ikke så det komme i det hele tatt, og jeg forsto ikke bruddet.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Etter de siste avvisningene har jeg ikke hatt noe hjerte og det fungerer veldig bra. Glir rett inn med resten av røkla.

Anonymkode: 78af3...9c2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Må være min første forelskelse. Var forelsket i flere år, vi hadde god kontakt hele veien men ble ikke noe seriøst før det siste året. Så velger han en annen når jeg spør om det ikke er på tide å bli offisielle kjærester. Det var ekstra vondt fordi vi hadde samme vennemiljø og jeg så de sammen hele tiden, ikke til å unngå, og da ignorerte han meg totalt, og hun var kjempepen, og desverre en typisk skikkelig bitch med nesa i sky.  Jeg ble helt fra meg og på grensen til psyko som man kalte det på den tiden.
Det som gjorde det enda litt værre var at han kom tilbake til meg når de slo opp 6 mnd senere, og da visste han jo hvor godt jeg likte han, så jeg trodde at han kom tilbake til meg for å starte noe seriøst da. Men neida, det gikk et år til med det jeg anså som at vi var sammen, til en venn og han sitter å prater rett foran meg og skryter av at de pulte noen svensker helgen før. Da knuste han hjertet mitt nok en gang! Mildt sagt!
Jeg gikk, snakket aldri med han igjen. Kuttet ut de vennene jeg hang med som jeg visste jeg risikerte å møte på han via. Møtte han mange år senere når jeg var helt over han, og spurte av omtenksomhet hvordan han hadde det osv, da var han en drittsekk og så på meg som om han ikke kjente meg.

Det tok 8 år før jeg turte å få følelser for en mann igjen.

Anonymkode: 4bb3e...990

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

At de bare fordufter. Jeg har datet og hatt forhold med tre stk som plutselig bare blir borte. Det kan være snakk om måneder eller 1-2 år. Det syns jeg var skikkelig vondt. Ingen krangling eller dårlig stemmning heller. De svarer ikke på meldinger og blir borte. Ved to tilfeller har det dukket opp bilder av de med andre damer på sosiale medier. Syns det er en så tam og lei måte å avslutte noe på... Vegrer meg for å involvere meg med en "mann" igjen.

Anonymkode: 1f512...198

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han som ga uttrykk for at jeg var det beste som hadde skjedd han og vi planlagte fremtiden sammen - for så å få en melding om «det blir aldri oss, lykke til videre». Da hadde vi vært sammen en god stund. Ingebting hadde skjedd på forhånd (ikke krangling el.l) og bare to dager før snakket han om hvor glad han var i meg

Fikk aldri svar på hvorfor og hva som skjedde. Han bare lot være å svare

Anonymkode: c2a65...c66

Basically det samme har skjedd meg, og det er det vondeste jeg noensinne har opplevd.

Anonymkode: 0ba0b...48f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke opplevd avvisning ift dating eller forhold. 

Anonymkode: 47e9f...9ac

Skrevet

Ei jeg var interessert i på VGS som PLUTSELIG sendte melding og jeg ringte henne og vi ble bedre kjent og snakket om vær og vind. Senere skrev jeg forsiktig at jeg synes hun var flott, hvor hun svarte: Javel men jeg har type, bare så du vet det! Ved spørsmål om hvorfor hun sendte meld: Det er venninnen min som liker deg! 17 år. barnehage... jaha.. det burde jeg jo skjønt..morn! gikk fort over når jeg forstod hvor brødhode hun var.

AnonymBruker
Skrevet

En jeg ble kjent med på nettet og møtte. Jeg ble superforelska og det virket som at han var like lost i meg. Vi hadde en helt fantastisk dag. Trodde jeg. Hørte ikke et kvekk fra han etter vi sa hadet. Gikk fra å sende sikkert hundre mld til meg per dag til null. Ingen forklaring, gadd ikke ta tlf når jeg ringte heller. Så møtte jeg han ved en tilfeldighet noen uker etterpå, på matbutikken. Når han oppdaget meg gjemte han seg bak kompisen sin mens de lo og hvisket. Så pilte de ut mens de lo.. Jeg fikk en helt syk selvtillitsknekk og kjærlighetssorg etter dette. 

Anonymkode: f08c9...869

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde et sexforhold med en mann i fire år, og så bare forsvant han uten et ord. Jeg hadde følelser for han og skjønte det ikke kom til å bli et virkelig forhold. Men å forsvinne uten et ord etter så mange år med sex sammen er det jævligste jeg har opplevd av avvisninger. 

Anonymkode: 50f4f...fba

• Liker 4
Skrevet

Den verste avvisningen opplevde jeg da jeg var nyseparert fra eksmannen min, fullstendig grønn på dating, "spill og regler", og alt som hører med helt i starten av noe nytt. Jeg trodde at det var så enkelt at man møtte noen, hang sammen, og vips, så var man i et forhold. Jeg hadde jo aldri vært med på dette spillet, etter 10 år i et forhold. Fikk fort lære den harde og brutale sannheten. 

Møtte en jeg ble skikkelig betatt av, og vi holdt på en måneds tid. Jeg var veldig betatt, og i mitt hode var vi et par. Helt til han en dag sier at han ikke var klar for noe forhold. Jeg ble jo helt lamslått, og alle slags følelser raste rundt i meg. Oppførte meg som en komplett dust i lang tid. Ringte han i fylla, styra rundt på byen og lette etter han hvis jeg var ute med venner, og var generelt helt opphengt. Så fant jeg ut at han var blitt sammen med ei anna dame, og forsto at det var ikke sånn at han ikke var klar for noe forhold. Han var bare ikke klar for noe forhold med meg. Det var en skjellsettende opplevelse for meg, rett og slett, og jeg lærte mye om datingens harde og brutale virkelighet av dette.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Era Vulgaris said:

Den verste avvisningen opplevde jeg da jeg var nyseparert fra eksmannen min, fullstendig grønn på dating, "spill og regler", og alt som hører med helt i starten av noe nytt. Jeg trodde at det var så enkelt at man møtte noen, hang sammen, og vips, så var man i et forhold. Jeg hadde jo aldri vært med på dette spillet, etter 10 år i et forhold. Fikk fort lære den harde og brutale sannheten. 

Møtte en jeg ble skikkelig betatt av, og vi holdt på en måneds tid. Jeg var veldig betatt, og i mitt hode var vi et par. Helt til han en dag sier at han ikke var klar for noe forhold. Jeg ble jo helt lamslått, og alle slags følelser raste rundt i meg. Oppførte meg som en komplett dust i lang tid. Ringte han i fylla, styra rundt på byen og lette etter han hvis jeg var ute med venner, og var generelt helt opphengt. Så fant jeg ut at han var blitt sammen med ei anna dame, og forsto at det var ikke sånn at han ikke var klar for noe forhold. Han var bare ikke klar for noe forhold med meg. Det var en skjellsettende opplevelse for meg, rett og slett, og jeg lærte mye om datingens harde og brutale virkelighet av dette.

Åh... no, det er akkurat den situasjonen jeg er i nå, føler jeg så grønn på deiting og er livredd for å få hjertet mitt knust... 

Anonymkode: 3aa4e...7cb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh... no, det er akkurat den situasjonen jeg er i nå, føler jeg så grønn på deiting og er livredd for å få hjertet mitt knust... 

Anonymkode: 3aa4e...7cb

Samme skjedde meg, 2 ganger. Ble slutt etter 9 år med sambo.Var allerede betatt av en på gamlejobben. Fant han på tinder og vi matchet. Siden vi hadde så mange felles venner, tenkte jeg at han rett og slett måtte oppføre seg. Han ville date meg. Vi møttes mange ganger og han kom med de fineste ord om meg. Jeg sa at han ikke måtte kødde med meg og at jeg var seriøs og at jeg likte han. Til slutt hadde vi sex og han ghostet. Jeg var besatt av han i nesten 2 år. Så møtte jeg rake motsetning. Vi datet i 2 måneder og hadde ikke sex. Han ghostet meg også, til tross for mange lange dater, kyssing og kosing. Vi leide i offentlighet og oppførte oss som kjærester. Helt jævlig.

Anonymkode: 37a79...373

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt mange avvisninger.

1. 10 år eldre mann, vi avtaltes og gå tur sammen rundt et vann. Han var ikke spesielt kjekk å se til, og selv om han minna om en farsfigur så tenkte jeg ok la oss nå bli kjent! Da vi hadde gått en runde, spurte jeg om vi skulle gå en runde til. Ble jo ikke spesielt godt kjent på den lille timen det tok Fikk unnskyldning om at han måtte hjem å spise middag. Hørte aldri fra ham igjen.

2. Høy mann. Snakka masse sammen på telefon og tekst. Avtaltes og møtes og gå tur. Han henta meg i bilen og vi kjørte til turområde. Snakka og lo. Ok så var han sykt høy med veldig lange, tynne bein. Men hey, utseende er jo ikke alt. Han hadde med kaffe og sjokolade i bilen. Så kjører han meg hjem og jeg sier «det var hyggelig, kan godt treffes igjen» :) skulle jeg aldri ha sagt, men tenkte at det er vanskelig å vite noe sikkert etter bare en date! han svarer at vi trenger tid til å fordøye det hele. En time senere får jeg en SMS: «jeg tror nesten jeg må ønske deg lykke til videre» hvorpå han sletter meg fra sosiale medier. 

3. Chatta med fyr myyye. Hadde så mye til felles og snakka utrolig lett sammen. Avtalte og møtes på bar. Treffer han og han er en skitten, ustelt mann med fett hår og ølmage. Men jeg tenker hey. La oss se forbi det ytre. Vi snakker lett sammen og ler mye. Går hvert til vårt, jeg sender en melding neste dag hvor jeg takker for daten. Får svar tilbake «det blir nok ikke oss;)» 

Disse 3 avvisningene gjorde ikke vondt. Det var ingen følelser involvert. Unntatt avsky og forvirring. 

Den vondeste avvisningen var vel at han etter 2 mnd dumper meg pga barnet mitt og at han ikke takla det.

Anonymkode: 90564...168

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Møtte ei litt konservativ og smart jente. Egentlig eibsom jeg følte jeg passet ilag med. 

Jeg nevnte aldri sex før hun dro det opp. Hun hadde hatt få partnere og aldri noen utenom forhold.

Vi ble ganske bra kjent før hun spurte: «Kunne du noensinne hatt sex med ei venninne?»

Svarte ærlig at det hadde jeg hatt med flere mange ganger og at jeg ikke så på det som noe fælt så lenge en var enige om det, men at jeg foretrakk ei jeg var romantisk med.

Så sier hun på en saklig og rolig måte: « Beklager men jeg ønsker ikke å ha slike som deg i min vennekrets siden jeg nettopp mistet all respekt for deg».

Sa, ok. Det var trist, men takk for at du er ærlig og lykke til. Men det svir litt enda kjenner jeg.

Anonymkode: 7bdc9...5cb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Min eksmann som jeg var sammen med i atten år, og som var min første kjærlighet var utro, gikk bak min rygg i flere måneder. Når det da det hele var over fortalte han likså godt i samme slengen at han ikke hadde elsket meg i de siste fem seks årene, men hadde sagt det til meg hele tiden fordi det hadde vært enklest slik på grunn av fasade og at han ikke ville gå gjennom en skilsmisse. Jeg visste ingen ting og trodde virkelig han elsket meg, men jeg hadde det veldig vondt disse årene, for jeg følte at et eller annet var galt, så kroppen min ble veldig syk disse årene. En uke etterpå var kroppen min frisk igjen, hjertet var bristet i stykker av kjærlighetssorg og avvisning og svik, men jeg overlevde. Men det var tøft. 

Har det bra nå.

Anonymkode: 7ef97...f15

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det var med han jeg gav nesten ett år av livet mitt,der jeg gav og gjorde mitt beste,der vi hadde det fantastisk sammen på alle områder,der vi passet sammen,det var trygt,godt og kjentes ut som om vi var ment for hverandre!Og det viste seg at jeg var alene om det.Han sa da at han ikke hadde følelser for meg,og vi avsluttet det uten at jeg skjønner hva som skjedde.Jeg klarer dessverre ikke å forstå hvordan et menneske kan bruke et annet menneske på den måten,hvordan en kan være så nær,intim,øm og virke så ærlig og ekte-uten å mene noe,uten at det har vært følelser!Dette har fått meg til å føle meg som verdens mest ubetydelige,ubrukelige og dummeste

Anonymkode: 34634...9f6

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...