Gå til innhold

På ferie med familie. Sur tante

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja is, øl og pina colada. Og churros med sjokoladesaus hver dag til frokost. 

Anonymkode: 9070b...bf3

Sånn skal det låte...

Anonymkode: 68cca...642

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva faen er det med folk på KG å tolke alt TS skriver i verste mening?? Og at TS har onde hensikter?? Bestandig!

Anonymkode: 8c4f5...d6f

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har dere vel ikke så dårlig råd, at dere ikke kan spandere et måltid en gang 750 kr hver.. Du spandere å masse is på deg. du sier jo selv at du skal spise alle slagene, og at det er deilig å kunne bare forsyne seg med drikke-det høres ut som all inclusive, hvis det ikke det, og du betaler for alle isen du spiser og all drinkene du kjøper har ingenting å klage på

Men som sagt man behøver ikke bestille det dyreste på menyen,man må ikke spise tre retter jeg brukte 1700 kr på mat og drikke på en uke i GC, spiste frokot og lunsj med brød og pålegg fra butikk, når vi gikk å ut spiste kjøpte jeg bare en hoved (en av de billigste menyen) pluss en drikke. Og dette var på finere resturanter, og de dyrere resturantene, bla i maspalonas ved lystårnet, der alle de dyre butikkene er..

For meg virker det som dere drikker mye, som jeg kan se hun blir irritert over, og kanskje hun er irrtiert over at dere bruker mye penger på alkohol og is, slik at dere ikke har "råd" til å spise ute..

Anonymkode: 62cba...f58

Men himmel og hav da! Hun betaler ferien sin selv og alle koser seg, da har vel ingen noe med hvor mye eller lite de spiser eller drikker!!  Kan ikke se at ts gjør noe galt her.  De er på ferie og koser seg! Skal tante få ødelegge deres ferie? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og heller ikke det du skissere forhold til menyen,

ble riktig nysgjerrig nå jeg :)

Anonymkode: cd578...cbe

Kan ikke se at det har noe med saken å gjøre? 

Anonymkode: cd4cd...e92

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja is, øl og pina colada. Og churros med sjokoladesaus hver dag til frokost. 

Churros er det beste jeg vet!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

IMG_20180301_192757.thumb.jpg.ed477ef49e37e98cb822b3feb35963b7.jpg

Her har dere noe av menyen tror det er hovedrettene. Måtte gå å ta bilde til dere 

Haha huff

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her har dere noe av menyen tror det er hovedrettene. Måtte gå å ta bilde til dere 

Haha huff

Hva er det som er galt med den menyen?

Den er ikke vanskelig å skjønne. Og helt vanlige retter på en resturant.

Anonymkode: 363d9...7ca

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som er galt med den menyen?

Den er ikke vanskelig å skjønne. Og helt vanlige retter på en resturant.

Har jeg sagt det var noe galt med den, bare ikke mat jeg er vant til. Og det jeg bestilte visste jeg ikke hva var fpr noe. Og du ser jo prisen som folk hang seg opp i. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har jeg sagt det var noe galt med den, bare ikke mat jeg er vant til. Og det jeg bestilte visste jeg ikke hva var fpr noe. Og du ser jo prisen som folk hang seg opp i. 

Jo, det har du gjort flere ganger i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det så jo ut som en helt vanlig meny med stort sett vanlige restaurantord på. Men en sinnsyk pris!

Ellers holder jeg med TS, skjønner ikke hva dere gretne konspirasjonsteorifolk på de første par sidene har røyka. Er jo ikke noe rart eller noe som ikke henger sammen i det hun skriver. Be tanta di ta seg en bolle.

Endret av Nicathv
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, tirben skrev:

Churros er det beste jeg vet!!!! 

Ah ja de har det til frokost. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kos deg TS, ta litt sol og en pils for meg også som sitter hjemme i snø og kulde, men som ikke er en bitter drittunge som mange her.... hint hint

Anonymkode: 79582...0bb

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja resturanten er øverst på hotellet vi bor. Man måtte bestille bord og greier. De har også en spisesal hvor frokost (som vi har bestilt )serveres og middag fpr de som har bestilt det. Resturanten er liksom utenom det igjen. Vi har spist oppå der en gang. 

Deretter ønsket tanten min å spise der flere ganger. Eller på slik fin resturant da.. Og har hittil ikke vært fprnøyd med pastastedet vi spiste, onkel og alle andre var fornøyde. Eller andre steder. 

Men poenget er stikkene hun gir meg og at stemningen har blitt dårlig på turen på grunn av henne. Vi får liksom ikke le fpr høyt, vi skal være fine og pertentlige osv. Men problemet er at det bare er hun som vil at det skal være slik, vi andre er mer avslappet liksom. 

Hev deg over tantes stikk og ha det gøy med resten av familien din. Sikkert flaut for onkelen din at hun er sånn, så spørs hvordan de har det på rommet etterpå! 

Synes du får merkelige kommentarer her. Noen må finne feil på alt du sier! Du skulle dratt på ferie med oss, hvor vi kunne kost oss med god mat og god drikke. Vi er som deg, splasher ut en kveld, og finner rimeligere steder resten av ferien. Pengene flyr uansett på ferie når man koser seg flere ganger om dagen, men så er det det som er ferie da!! Nyt Gran Canaria!! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha huff

Hva var det du ikke skjønte av det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Yes nå blir det øl og biff. Snakkes bitre kgfolk i kulda! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Bor dere på Summum Del Reina Isabel?

det er jo et mega dyrt hotell, med 4 dollartegn. minst 150 tusen for 10 dager, wow.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, VinterSnø skrev:

Har hun sagt at hun ikke skjønte den? Hun sa at hun ikke hadde råd til å spise der hver kveld!

Hva er det du ikke skjønner? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, VinterSnø skrev:

Enig, og til den siste som kommenterte les tråden, hun har skrevet flere ganger at hun ikke skjønte menyen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, tirben said:

Har hun sagt at hun ikke skjønte den? Hun sa at hun ikke hadde råd til å spise der hver kveld!

Hva er det du ikke skjønner? 

Om du ser under så sier ts at hun bestilte noe hun ikke visste hva var, med andre ord er det noe hun ikke skjønte. Prisen har jeg ikke noe problem med å skjønne at hun syns er høy.

12 minutter siden, AnonymBruker said:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...