AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #41 Del Skrevet 1. mars 2018 Presiserer at "tante" er dama til onkel. Hun har vært veldig hyggelig før så vet ikke hva som går av henne. Anonymkode: 9070b...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #42 Del Skrevet 1. mars 2018 Det jeg reagerer mest på her er hvor frekk tanta er. Det er så utrolig ufint å kommentere hvor mye folk spiser/drikker. Mora mi er sånn: oi.... skal du spise SÅÅ mye? Det hadde jeg ALDRI klart! sånne folk gir meg virkelig en dårlig dag. Hadde jeg skulle vært på en ferietur med sånne kommentarer hver dag hadde jeg blitt gal. Anonymkode: fc30f...5a3 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #43 Del Skrevet 1. mars 2018 10 minutter siden, AnonymBruker said: Ja resturanten er øverst på hotellet vi bor. Man måtte bestille bord og greier. De har også en spisesal hvor frokost (som vi har bestilt )serveres og middag fpr de som har bestilt det. Resturanten er liksom utenom det igjen. Vi har spist oppå der en gang. Deretter ønsket tanten min å spise der flere ganger. Eller på slik fin resturant da.. Og har hittil ikke vært fprnøyd med pastastedet vi spiste, onkel og alle andre var fornøyde. Eller andre steder. Men poenget er stikkene hun gir meg og at stemningen har blitt dårlig på turen på grunn av henne. Vi får liksom ikke le fpr høyt, vi skal være fine og pertentlige osv. Men problemet er at det bare er hun som vil at det skal være slik, vi andre er mer avslappet liksom. Anonymkode: 9070b...bf3 Hvilket hotell er dette? Vært på flere hoteller og resturanter i Gran Canaria, jeg har aldri opplevd de prisene som blir skissert her.. Anonymkode: cd578...cbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #44 Del Skrevet 1. mars 2018 Og heller ikke det du skissere forhold til menyen, ble riktig nysgjerrig nå jeg Anonymkode: cd578...cbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #45 Del Skrevet 1. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvilket hotell er dette? Vært på flere hoteller og resturanter i Gran Canaria, jeg har aldri opplevd de prisene som blir skissert her.. Anonymkode: cd578...cbe Var bare denne ene resturanten (som befinner seg i øverste etasje på hotellet) det var så dyrt. Hvor vil jeg selvfølgelig ikke fortelle. Nei jeg lyver ikke. 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg reagerer mest på her er hvor frekk tanta er. Det er så utrolig ufint å kommentere hvor mye folk spiser/drikker. Mora mi er sånn: oi.... skal du spise SÅÅ mye? Det hadde jeg ALDRI klart! sånne folk gir meg virkelig en dårlig dag. Hadde jeg skulle vært på en ferietur med sånne kommentarer hver dag hadde jeg blitt gal. Anonymkode: fc30f...5a3 Jepp er slik det er. Skal du drikke brus til maten! Ungene mine drikker bare vann, de liker ikke brus de! Skal dere ha øl nå? Oi har du fprsynt deg 3 ganger eller? Osvosv. Og sitter og ser sur ut fpr det meste. Prisen på den dumme resturanten trenger dere ikke ha hang up i. Vi koste oss ekstraekstra den dagen liksom. Og det var planlagt. Men flere ganger har vi ikke lyst til å ta oss råd til. Enda så god maten var. Så jeg er ikke sint for det resturantbesøket, men vil selvfølgelig variere litt og ikke så dyrt. Nå har tanta mi kommet med fprslag til i kveød da og det var supert valg. Anonymkode: 9070b...bf3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest making.a.mess Skrevet 1. mars 2018 #46 Del Skrevet 1. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og syns forresten ikke at en flaske vin og 3 retters kjempemat for 2 personer ikke var verdt den prisen. Onkelen min koste seg max! Bare at jeg ikke har råd til den prisklassen hver gang og at tanten min ser ut til å ikke syns vi velger fine nok resturanter. På resturanten var det få retter til lik pris så var ikke et sted å "spare" penger på. Uansett ikke noe å si vi skulle kose oss og visste godt at det var litt stivt. Så det har egentlig ikke noe med saken å gjøre at vi spiste der en kveld. Anonymkode: 9070b...bf3 Betaler dere turen selv og spleiser på billett til onkel så må dere kunne gjøre litt dere vil. Og det er fælt å bruke masse penger på dyre restauranter når dere egentlig ikke har så mye penger å avse og heller ikke syntes det er verd det. Dere var med på en dyr kveld en gang og har opplevd det. Tante var fornøyd. Men hun kan ikke bestemme standarden på alle restauranter under oppholdet og bestemme seg for at alle har råd til dette. Å ta en drink midt på dagen er også innafor når man er på ferie. Ferie er ikke ofte og det er noe man har spart til lenge. En pina colada smaker dessuten himmelsk og er like mye smaksopplevelse. Kanskje foreslå å gjøre noe hver for dere en dag eller to? Så blir alle fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #47 Del Skrevet 1. mars 2018 1 minutt siden, Mrs.Purdey said: Betaler dere turen selv og spleiser på billett til onkel så må dere kunne gjøre litt dere vil. Og det er fælt å bruke masse penger på dyre restauranter når dere egentlig ikke har så mye penger å avse og heller ikke syntes det er verd det. Dere var med på en dyr kveld en gang og har opplevd det. Tante var fornøyd. Men hun kan ikke bestemme standarden på alle restauranter under oppholdet og bestemme seg for at alle har råd til dette. Å ta en drink midt på dagen er også innafor når man er på ferie. Ferie er ikke ofte og det er noe man har spart til lenge. En pina colada smaker dessuten himmelsk og er like mye smaksopplevelse. Kanskje foreslå å gjøre noe hver for dere en dag eller to? Så blir alle fornøyd Enig, men jeg for inntrykk at ts og samboer har vært ute å spist alene. på en bortgjemt pizzasted som tante ikke ville på, der var visst pizzaen himmelsk. Anonymkode: cd578...cbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest making.a.mess Skrevet 1. mars 2018 #48 Del Skrevet 1. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enig, men jeg for inntrykk at ts og samboer har vært ute å spist alene. på en bortgjemt pizzasted som tante ikke ville på, der var visst pizzaen himmelsk. Anonymkode: cd578...cbe Trodde hun var med men strente ut fordi hun ikke ville bruke opp en restaurantopplevelse på pizza? Har jeg lest så feil? Jeg mener man burde ta hensyn til alle så alle får oppleve den restauranntopplevelsen de ønsker en dag. Ts ble med på et fancy sted så nå burde tanten bli med på det ts ønsket syntes jeg. Drar jeg på ferie med noen så regner jeg ikke med å få velge sted hver dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #49 Del Skrevet 1. mars 2018 1 minutt siden, Mrs.Purdey said: Trodde hun var med men strente ut fordi hun ikke ville bruke opp en restaurantopplevelse på pizza? Har jeg lest så feil? Jeg mener man burde ta hensyn til alle så alle får oppleve den restauranntopplevelsen de ønsker en dag. Ts ble med på et fancy sted så nå burde tanten bli med på det ts ønsket syntes jeg. Drar jeg på ferie med noen så regner jeg ikke med å få velge sted hver dag.. fra hi Jeg fant blant annet en litt bortgjemt restura t med utrolig god hjemmelaget pasta og pizzaen var helt nydelig. Her trampet tanta mi ut fra for øl og pasta var ikke bra nok. Hun gikk glipp av et godt måltid. Jeg for inntrykk at hun ikke ble med. Anonymkode: cd578...cbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #50 Del Skrevet 1. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: fra hi Jeg fant blant annet en litt bortgjemt restura t med utrolig god hjemmelaget pasta og pizzaen var helt nydelig. Her trampet tanta mi ut fra for øl og pasta var ikke bra nok. Hun gikk glipp av et godt måltid. Jeg for inntrykk at hun ikke ble med. Anonymkode: cd578...cbe Hun ble ikke med, nei. Hun trampet ut igjen. Alle andre var enige i å prøve den. Og maten var knall den. Vi har spist andre steder også enn den da. Og vi spiste en sein "lunsj der" så selve middagen ble på en indisk resturant. Som hun klaget på fordi retten hun bestilte seg var for sterk og det blåste en del så hun ble kald. Håpet å finne menyen til resturanten men fant den ikke på nett. Anonymkode: 9070b...bf3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #51 Del Skrevet 1. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun ble ikke med, nei. Hun trampet ut igjen. Alle andre var enige i å prøve den. Og maten var knall den. Vi har spist andre steder også enn den da. Og vi spiste en sein "lunsj der" så selve middagen ble på en indisk resturant. Som hun klaget på fordi retten hun bestilte seg var for sterk og det blåste en del så hun ble kald. Håpet å finne menyen til resturanten men fant den ikke på nett. Anonymkode: 9070b...bf3 Menyen til den fine resturanten. Anonymkode: 9070b...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #52 Del Skrevet 1. mars 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg må få det ut. Er på gran canaria i anledning onkel sin 50 års dag. Min mor, far, bror og samboeren min,23 tante og onkel. Vi er på et flott hotell, det flotteste sydenhotellet JEG har vært på i alle fall. Her koser jeg meg egentlig veldig. Bor rett ved stranden, baren lager de nydeligste drinker, isbaren har en god is som nesten smaker brunost (har planer om å spise meg gjennom resten av slagene), frokosten har alt jeg kunnne forestille meg, bacon, eggerøre, pølser av alle slag, mye pålegg, omelett, pannekaker og ja.. Så skjønner sikkert at jeg er glad i mat. Nesten litt på barnslig vis blir jeg litt lykkelig å kunne spise 2 is og forsyne meg 3 ganger til frokost og drikke drinker kl 11 på dagen hvis jeg vil det. Når det er ferie altsåJeg er ikke 5 tonn og alkoholiker , men jeg elsker mat.Og søtt litt som et barn Vel så over til det irriterende. Tanten min kommer stadig med stikk. Kan ikke drikke kl 12 på dagen ikke fylledrikking, men jeg bestilte pina colada jeg koste meg med), en kveld ble jeg, samboer og bror litt brisne. Lo høyt i baren og spilte kort. Slik oppførsel var hotellet for fint tilmente hun, men bartendenderne bare tullet og lo med oss. Og ikke minst jeg spiser for mye til frokost! En kveld ville tanten min på "fin" restursnt så vi spiste 3retters alle sammen på en flott resturant til ganske mye penger. Maten var god og det var flott å ta seg råd til det en kveld, men jeg og samboer har ikke råd til å spise middag for 1500 kr hver kveld. Ikke de andre heller, spesiemt ikke broren min spm fremdeles er student. Jeg har brukt tripadvisor og funnet resturanter med god litt billigere mat. Jeg fant blant annet en litt bortgjemt restura t med utrolig god hjemmelaget pasta og pizzaen var helt nydelig. Her trampet tanta mi ut fra for øl og pasta var ikke bra nok. Hun gikk glipp av et godt måltid. Kan ikke huske hun har vært slik før. Hun fortalte meg ogsp at jeg sikkert kom til å dø av hjerteinfarkt, på en tullemåte, men litt som et stikk også. Selv bruker hun en halvtime på å få i seg en melonbit! Onkelen min unskylder henne og ser ut til å bli flau over oppførselen hennes han også. Føler jeg må gå på tærne for ikke å gjøre noe galt, gjør jeg noe galt? Det negynner å ødelegge litt stenningen.. Er ikke igjen så mange dagene her nå, men begynner bli drittlei. De andre har kommentert at hun hakker spesielt på meg, men at hun ka skje inke har det så bra eller at det må være noe. Bør kanskje snakke med henne..? Anonymkode: 9070b...bf3 Jeg fikk veldig lyst på å dra på ferie med deg ihvertfall...is hver dag. Anonymkode: 68cca...642 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #53 Del Skrevet 1. mars 2018 Og nei vi har ikke vært å spist alene. Men vurderer det nesten. Anonymkode: 9070b...bf3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #54 Del Skrevet 1. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk veldig lyst på å dra på ferie med deg ihvertfall...is hver dag. Anonymkode: 68cca...642 Ja is, øl og pina colada. Og churros med sjokoladesaus hver dag til frokost. Anonymkode: 9070b...bf3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #55 Del Skrevet 1. mars 2018 Hvor gamle er dere ts? Kansje denne damen som er litt eldre enn dere og ikke liker så godt fyll og tull lengre, så kræsjer dere litt i smak. Hun synes dere er barnslige og dere synes hun er kjedelig og pertentlig. Dere passer ikke så godt sammen på ferie mao. Anonymkode: a1960...303 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #56 Del Skrevet 1. mars 2018 22 minutter siden, AnonymBruker said: Var bare denne ene resturanten (som befinner seg i øverste etasje på hotellet) det var så dyrt. Hvor vil jeg selvfølgelig ikke fortelle. Nei jeg lyver ikke. Anonymkode: 9070b...bf3 Syndt utrolig bra wifi dere har det Anonymkode: cd578...cbe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #57 Del Skrevet 1. mars 2018 Just now, AnonymBruker said: Hvor gamle er dere ts? Kansje denne damen som er litt eldre enn dere og ikke liker så godt fyll og tull lengre, så kræsjer dere litt i smak. Hun synes dere er barnslige og dere synes hun er kjedelig og pertentlig. Dere passer ikke så godt sammen på ferie mao. Anonymkode: a1960...303 23 år står det hi Anonymkode: cd578...cbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #58 Del Skrevet 1. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 23 år står det hi Anonymkode: cd578...cbe Nei er ikke 23 år. Det står der som en feil. Skrevet i solen. Vi er nesten 30. Og vi driver ikke med fylledrikking. Litt brisne jeg, samboer og broren min en kveld. Og en kveld hvor alle tok seg en for mye, bortsett fra tante. Men ikke noe rølpete fylla nei. Anonymkode: 9070b...bf3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #59 Del Skrevet 1. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei er ikke 23 år. Det står der som en feil. Skrevet i solen. Vi er nesten 30. Og vi driver ikke med fylledrikking. Litt brisne jeg, samboer og broren min en kveld. Og en kveld hvor alle tok seg en for mye, bortsett fra tante. Men ikke noe rølpete fylla nei. Anonymkode: 9070b...bf3 Og mamma og pappa er jo eldre enn henne, jeg snakker ikke bare for meg og samvoer, men resten av reisefølget også. Anonymkode: 9070b...bf3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #60 Del Skrevet 1. mars 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvor er dere finner resturanter til 1500 kr? Selv i fancy området i Maspalomas klarer vi ikke det... Jeg har en følese pga det at du overdriver og overreager.. Og du må vel ikke bestille 3 retter vel...? Anonymkode: 62cba...f58 El Greco kostet 1000 per pers da jeg var der i januar Anonymkode: 8589d...735 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå