Vera Vinge Skrevet 1. mars 2018 #21 Skrevet 1. mars 2018 Jeg har også hatt stor hcg-produksjon i to svangerskap og tilhørende sterk kvalme i disse to (i motsetning til graviditeten mellom disse hvor hcg har vært mye lavere og mye mindre kvalme også). Pga. tidligere MAer og blødninger i de normale svangerskapene har jeg tatt flere hcg-tester i alle svangerskapene. Siden min mor er toegget tvilling, i tillegg til noen andre toeggede tvillingpar på den siden, har jeg mao. tenkt tanken på tvillinger begge ganger. Men det har bare vært én. Nå har jeg blødd jevnlig i 1. trimester i alle graviditetene, så jeg kan så klart ikke vite om en tvilling ble abortert tidlig, men resultatet har uansett vært ett barn om gangen. Så du kan jo bestille privat ultralyd i uke 8 f.eks, hvis du vil sjekke. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #22 Skrevet 1. mars 2018 Jeg har tvillinger. Det slo ikke noe sterkere ut på testen hos meg. Vi så det var to på TUL i uke 7. Var ikke vanskelig å se det da. Da kan de i de fleste tilfeller også se om det er en-eller toeggede. Lykke til! Anonymkode: 4c103...1bd
Blingblingtahei Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #23 Skrevet 2. mars 2018 Wow jeg er overveldet av svar! Min far er toegget tvilling ja, så har bestandig hørt at det av den grunn er større sannsynlighet for at jeg kan få. Men jeg må bare smøre meg med tålmodighet, tror ikke jeg vil ha noen ultralyd for uke 12, da ser man litt mer også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå