IdaHammerstad Skrevet 1. mars 2018 #1 Skrevet 1. mars 2018 Hei alle sammen! Jeg studerer på Hud og Spa Akademiet og skal skrive særemne om pigmentering og minimering av dette. Er det noen her som har hyperpigmentering (mørke flekker i ansikt eller på kroppen) som ønsker å fjerne eller minimere dette? Særemnet består av et forsøk, hvor jeg skal teste om de naturlige ingrediensene potet og sitron (som ofte brukes i hudpleieprodukter mot pigmentering) kan brukes alene. Til dette trenger jeg frivillige som ønsker å være med på forsøket! Du må være villig til å ha en sitron eller potet (vi blir enige om hva som skal brukes) tilgjengelig på badet, skjære av en tynn skive hver morgen og kveld, gni saften på pigmenteringen og rapportere ukentlig om resultat med bilde til meg på mail. Det tar ca 1 måned for huden å fornye seg, og det er derfor ønskelig at rutinen følges i like lang tid, for å se optimalt resultat. Send en mail til [email protected] for mer informasjon! Mvh Ida Hammerstad
Djungelvrål Skrevet 1. mars 2018 #2 Skrevet 1. mars 2018 Jeg tror at å gni sitron i ansiktet hver dag i en måned vil gjøre stor skade på hudens naturlige barriere og ikke minst gjøre huden knusktørr, så det ville jeg aldri turt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå