Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, apriljuli skrev:

Syntes det hørtes rart ut at man ikke kan ta med en baby på 3 mnd ut når det er er under -10 grader.

Det stemmer nok ikke. Her har det nemlig vært -15 i over 2 mnd, men ser enda folk på tur med vogn og hund eller på vei til butikken. 

Anonymkode: 544f2...81d

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Viva_2017 skrev:

Jøss.

Jeg var alene med baby, uten bil. Hadde vært litt kjipt å sitte hjemme og sulte fordi jeg ikke kom meg på butikken...

Ja så da gjorde du ikke det håper jeg. Her er vi to om ansvaret så det er ikke noe problem for oss ☺️

Anonymkode: 8c116...bb8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger ikke datteren min (10 mnd) ut for å sove alene om det er kaldere enn -10, men jeg går tur uansett vær, også nå når det har vært -15 og skikkelig kaldt. Går bare litt kortere og følger selvfølgelig med på henne. Viktig å være nøye med påkledning, med lag på lag og luft imellom.

Jenta mi har på seg ullbody og ullstilongs, ulldress, tynne og tykke ullsokker, votter og ull-lue med hals. Hun ligger i en voksi-pose og inni den har hun lammeskinn som dekker hele baksiden fra toppen av hodet til lår. Selene er på utsiden av denne, slik at den dekker for hullene i posen om dere skjønner. Rundt bena har hun et teppe som et ekstra lag mellom henne og glidlåser/selehull i posen. Når det blåser tar jeg regntrekk over vogna, da blir også luften hun puster varmere.

Hun sover som en sten og er varm og god når jeg tar henne ut :)

Anonymkode: 068c5...456

AnonymBruker
Skrevet

AB over, ville bare legge til at jeg nok ikke hadde gått ut med en baby under 3 mnd mer enn absolutt nødvendig i -15.

Anonymkode: 068c5...456

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...