AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #1 Skrevet 1. mars 2018 Jeg er vel en såkalt typisk mann, som tidligere så og si aldri har hatt ansiktskremer og annet dilldall og faktisk ser jeg omtrent ti år yngre ut enn jeg er, i følge andre. Men jeg fikk for et par måneder siden lyst til å motbevise alle om at alskens kremer og pomader ikke gir enn noe mer enn en ålreit følelse der og da. Nå har jeg vært litt nøye med huden i ansiktet den siste måneden og jeg har testet litt forskjellige produkter. Jeg snakker om Ansikts skrubb, ansiktsvask og ansiktskrem. Jeg har brukt Bulldog sin ansikts skrubb, Anthony sin ansiktsvask (Glycolic facial clencer) og jeg har byttet litt på tre fuktighetskremer. Fuktighetskremene jeg har brukt er Anthony All Purpose Moisturiser, Bulldog Original moisturiser og Biotherm Aquapower for men" Jeg har stort sett vasket huden hver dag etterfulgt av fuktighetskrem morgen og kveld. I førsten ble jeg litt rød enkelte steder. Sikkert fordi huden fikk sjokk. (i mangel på bedra svar), men rødheten forsvant og i dag en måned senere ca. kan jeg tydelig se at huden ser bedre ut. Det er ikke noe WOW, men jeg ser forskjellen...faktisk. Jeg tror ikke det har så veldig mye med hvilket produkt jeg bruker, men at jeg faktisk gjør det. Jeg har brukt Anthony sin skrubb tidligere og den er en sikker vinner, så selv om ikke Bulldog er dårlig, så kommer jeg til å kjøpe den fra Anthony. Den føles renere ut og lukter bedre. Det samme gjelder fuktighetskrem. Alle de jeg nevnte lenger opp er veldig bra, men det er noe med Anthony som jeg liker. Jeg kan ikke sette fingeren på det, men mulig det bare er den friske og rene lukten. Den føles rett og slett mer "naturlig". Så derfor må jeg bare krype til korset og legge meg under kjolen til ho mor mens jeg inrømmer at hudprodukter og bruken av dette faktisk hjelper på utseendet. Anonymkode: 25899...390 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #3 Skrevet 1. mars 2018 Kall det hva du vil. Det er vertfall den erfaringen jeg har så langt. Hvis det ikke er lov til å nevne navn på kosmetikk etc. her inne så gi beskjed. Da vet jeg vertfall at de fleste andre tråder må slettes også Anonymkode: 25899...390 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #4 Skrevet 1. mars 2018 Japp, klart det, og det har også veldig mye å si hvilket produkt man bruker. Kvinner har mye mer sensitiv hud enn menn og må derfor teste hundrevis av produkter før de finner det som passer for sin hud. Mange produkter generelt er unødvendig, men jeg hadde ikke betalt 1200 kr for min hudkrem om den ikke funket for å si det sånn Anonymkode: 7f883...5f5 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #5 Skrevet 1. mars 2018 Tror vel også du bør krype ut av skapet. Ikke fordi du bruker ansiktskremer, men det er noe veldig åpenbart med måten du skriver om dette på... Anonymkode: 988cb...9e8 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #6 Skrevet 1. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror vel også du bør krype ut av skapet. Ikke fordi du bruker ansiktskremer, men det er noe veldig åpenbart med måten du skriver om dette på... Anonymkode: 988cb...9e8 Hæh? Er ikke noe homofilt med det i det hele tatt hva faen prater du om? Æsj as, nok et eksempel på hvorfor man trenger feminisme for menns del! Fordi menn som bruker hudkrem blir sett på som femi og homofile. Herregud. Hudkrem er for både kvinner og menn og man er ikke noe mer feminin, eller homo, om man er mann som bruker det. Anonymkode: 7f883...5f5 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #7 Skrevet 2. mars 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror vel også du bør krype ut av skapet. Ikke fordi du bruker ansiktskremer, men det er noe veldig åpenbart med måten du skriver om dette på... Anonymkode: 988cb...9e8 Hjeeelp... tenk om jeg er homo liksom... Hadde jeg vært homo så hadde jeg vel innrømmet hvis jeg ikke turte det ellers, siden jeg postet som anonym. Uansett ganske platt lesing av en som ser negativt på det å være homofil. Kanskje på tide og utvide horisonten litt? Anonymkode: 25899...390 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #8 Skrevet 2. mars 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjeeelp... tenk om jeg er homo liksom... Hadde jeg vært homo så hadde jeg vel innrømmet hvis jeg ikke turte det ellers, siden jeg postet som anonym. Uansett ganske platt lesing av en som ser negativt på det å være homofil. Kanskje på tide og utvide horisonten litt? Anonymkode: 25899...390 Det er jo kult. Menn som ikke tør å bruke noe som helst av det kvinner bruker er jo feige og ufrie. Anonymkode: a0847...5ad
Ichiko Skrevet 2. mars 2018 #9 Skrevet 2. mars 2018 20 hours ago, AnonymBruker said: Hæh? Er ikke noe homofilt med det i det hele tatt hva faen prater du om? Æsj as, nok et eksempel på hvorfor man trenger feminisme for menns del! Fordi menn som bruker hudkrem blir sett på som femi og homofile. Herregud. Hudkrem er for både kvinner og menn og man er ikke noe mer feminin, eller homo, om man er mann som bruker det. Anonymkode: 7f883...5f5 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hjeeelp... tenk om jeg er homo liksom... Hadde jeg vært homo så hadde jeg vel innrømmet hvis jeg ikke turte det ellers, siden jeg postet som anonym. Uansett ganske platt lesing av en som ser negativt på det å være homofil. Kanskje på tide og utvide horisonten litt? Anonymkode: 25899...390 Så sant det dere skriver her! Kan nevne at både norrøne og keltiske menn brukte sminke, siden friske, røde kinn var et skjønnhetsideal. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #10 Skrevet 2. mars 2018 Dog er det merkelig at andre som overhodet ikke har noe og komme med i diskusjonen kaster av seg møkk på den måten. Dessverre er dette en ganske kjent trend. Var et program på TV hvor dem tok folk som slang med leppa litt for mye på diverse fora og i kommentarfelter. Ynkelige mennesker som sitter og kjeder seg forran pc'en og som kryper til korset og ber om unskylding fortere enn svint. Konfronterer man slike mennesker i virkeligheten så har dem som oftest (i følge programmet) fint lite og fare med. Man må bare heve seg over slikt Anonymkode: 25899...390
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå