Gå til innhold

kan noen albansk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fyr sendte løvenes konge bilde først, så sender han "Mbrenda dy kanga mujn me ka dy a tri, 
nuk dihet veq ka mundsi" med et kyssefjes. hva mener han? 

Anonymkode: 79b65...ba5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Google translate: 

Innenfor to kangas med to eller tre, ikke kjent er bare mulig.

Anonymkode: cc6b5...9f2

AnonymBruker
Skrevet

translate stemmer dårlig sikkert

Gjest Tom Bäcker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Google translate: 

Innenfor to kangas med to eller tre, ikke kjent er bare mulig.

Anonymkode: cc6b5...9f2

Da er’n bare ute etter sex.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Tom Bäcker skrev:

Da er’n bare ute etter sex.

hva mener du?

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

En fyr sendte løvenes konge bilde først, så sender han "Mbrenda dy kanga mujn me ka dy a tri, 
nuk dihet veq ka mundsi" med et kyssefjes. hva mener han? 

Albaner her. 

Oversetter teksten for deg. 

"Innenfor to sanger ka  man med to eller 3, man vet ikke men det er mulig"

Altså jeg forstår teksten men forstår selv ikke meninga mer teksten. Enten så er han skikkelig tilbakestående eller så er det noe sexuelt bak det. Dette er en av grunnene til at jeg holder meg langt unna albanske menn selvom jeg selv er albaner (kvinne) fordi de kommer med sånne tåpelige sjekkereplikker og som oftes bare er ute etter 1 ting. 

I tillegg skjønner jeg ikke hvorfor han har sendt deg en tekst som han VET du ikke vil forstå. Er denne albaneren en nykommer til Norge eller har han bodd i Norge i noen/mange år? 

Anonymkode: eee46...ed4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En ting til. Måten han skriver på tyder på at han kommer fra områder i albania hvor folk ikke lever i 2018 for å si det slik. Disse mennesker har ett elendig kvinnesyn. 

AnonymBruker
Skrevet

Dessverre så har albanske gutter/menn dårlig rykte. Dere syn på kvinner kan være helt vrengt. Selv var jeg i et 7 år langt forhold som var voldelig men en fra Albania. Og jeg da som mange andre, drar da resten under en og samme kam. Har albanske venninner, det er en helt annen greie og ingenting imot :) 

Bare det at albanske gutter/menn kan gifte seg med hvem de vil, og jentene/damene får bare gifte seg med albanske, ellers blir de utstøtt av familien er for meg helt blåst..KANSKJE ikke alle, men de fleste.

Lykke til........

Anonymkode: 01db3...c79

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Albaner her. 

Oversetter teksten for deg. 

"Innenfor to sanger ka  man med to eller 3, man vet ikke men det er mulig"

Altså jeg forstår teksten men forstår selv ikke meninga mer teksten. Enten så er han skikkelig tilbakestående eller så er det noe sexuelt bak det. Dette er en av grunnene til at jeg holder meg langt unna albanske menn selvom jeg selv er albaner (kvinne) fordi de kommer med sånne tåpelige sjekkereplikker og som oftes bare er ute etter 1 ting. 

I tillegg skjønner jeg ikke hvorfor han har sendt deg en tekst som han VET du ikke vil forstå. Er denne albaneren en nykommer til Norge eller har han bodd i Norge i noen/mange år? 

bodd i norge i mange år, han er oppvokst her. 

AnonymBruker
Skrevet

men hva mener han egentlig? skjønner ikke helt hva han skal fram til med den setningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...