Gå til innhold

Hvilken film er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter navnet på en film, holder på å bli gal fordi jeg ikke husker! Er noe med at hovedpersonen sørger/er deprimert, og sier noe som: «I just started singing everywhere. In the shower, whole ballads» noe sånt... Er noe om sorg og at personen plutselig bare begynner å synge masse.

Har irritert meg i flere uker fordi jeg ikke kommer på hva det er. Håper noen kan hjelpe meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde samme problem en gang. La inn spørsmål på en amerikansk spørre/diskusjonsside (husker ikke navn på siden, men sikkert lett å finne).  Fikk svar med en gang.  Mye større sjans å få svar der siden det er langt mer folk som kan svare :)

Skrevet
54 minutter siden, Stortroll skrev:

Hadde samme problem en gang. La inn spørsmål på en amerikansk spørre/diskusjonsside (husker ikke navn på siden, men sikkert lett å finne).  Fikk svar med en gang.  Mye større sjans å få svar der siden det er langt mer folk som kan svare :)

Har dessverre forsøkt dette allerede, og får ikke noe svar :(

AnonymBruker
Skrevet

Hva handlet filmen om da egentlig? Gammel film eller nyere tid?

Anonymkode: 7f67a...3a0

AnonymBruker
Skrevet

Er hovedpersonen mann eller kvinne? Husker du sjanger? Drama, komedie, musikal? Ingen flere detaljer?

Anonymkode: 445e0...c4a

Skrevet

Dancer in the dark?

Skrevet

Hovedpersonen er kvinne. Husker ingen flere detaljer dessverre... Men er ihvertfall ikke musikal, og ikke Dancer in the dark. Men takk for at dere prøver 😊 Ikke fått noe svar på Reddit ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...