Flynn Skrevet 28. februar 2018 #1 Skrevet 28. februar 2018 Jeg leter etter navnet på en film, holder på å bli gal fordi jeg ikke husker! Er noe med at hovedpersonen sørger/er deprimert, og sier noe som: «I just started singing everywhere. In the shower, whole ballads» noe sånt... Er noe om sorg og at personen plutselig bare begynner å synge masse. Har irritert meg i flere uker fordi jeg ikke kommer på hva det er. Håper noen kan hjelpe meg!
Stortroll Skrevet 28. februar 2018 #2 Skrevet 28. februar 2018 Hadde samme problem en gang. La inn spørsmål på en amerikansk spørre/diskusjonsside (husker ikke navn på siden, men sikkert lett å finne). Fikk svar med en gang. Mye større sjans å få svar der siden det er langt mer folk som kan svare
Flynn Skrevet 1. mars 2018 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2018 54 minutter siden, Stortroll skrev: Hadde samme problem en gang. La inn spørsmål på en amerikansk spørre/diskusjonsside (husker ikke navn på siden, men sikkert lett å finne). Fikk svar med en gang. Mye større sjans å få svar der siden det er langt mer folk som kan svare Har dessverre forsøkt dette allerede, og får ikke noe svar
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #4 Skrevet 1. mars 2018 Hva handlet filmen om da egentlig? Gammel film eller nyere tid? Anonymkode: 7f67a...3a0
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #5 Skrevet 1. mars 2018 Har du spurt her? https://www.reddit.com/r/tipofmytongue/ Anonymkode: 5e414...e58
Flynn Skrevet 1. mars 2018 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du spurt her? https://www.reddit.com/r/tipofmytongue/ Anonymkode: 5e414...e58 Takk, prøver der! 😊
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #7 Skrevet 1. mars 2018 Er hovedpersonen mann eller kvinne? Husker du sjanger? Drama, komedie, musikal? Ingen flere detaljer? Anonymkode: 445e0...c4a
Flynn Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2018 Hovedpersonen er kvinne. Husker ingen flere detaljer dessverre... Men er ihvertfall ikke musikal, og ikke Dancer in the dark. Men takk for at dere prøver 😊 Ikke fått noe svar på Reddit ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå