Gå til innhold

Bruker du La Roche- Posay? Hva, hvorfor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bruker solkremene deres. Finnes en med faktor 30 som er perfekt som primer og i tillegg matter den ned ansiktet. Elsker den! Pluss i boka at de har faktor 50 til kropp og ansikt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukte mye LRP før, både hudpleie og kroppspleie. De har fine produkter, men huden min er vanskelig å ha med å gjøre da den er atopisk, sensitiv og tørr. Huden min liker mye bedre Avene og Aderma, disse svir ikke, noe LRP alltid gjorde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, laperla skrev:

Brukte mye LRP før, både hudpleie og kroppspleie. De har fine produkter, men huden min er vanskelig å ha med å gjøre da den er atopisk, sensitiv og tørr. Huden min liker mye bedre Avene og Aderma, disse svir ikke, noe LRP alltid gjorde. 

Sånn er min hud også, men jeg tåler ikke parfyme så sliter med å finne noe jeg kan bruke. Har du noe å anbefale fra Avene eller Aderma? 

Anonymkode: 392b7...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er noen av produktene parfymefrie? 

Anonymkode: 392b7...39c

Alle er vel parfymefrie, bortsett fra deodoranten som har litt duft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker LRP Effaclar duo + en veldig lett dagkrem som hjelper mot utbrudd, porer og arr.

Bruker også LRP Toleriane Ultra eye cream som er super til sensitive øyne. 

Og LRP Ultra Micellar water som er super til sensitiv hud. 

Anonymkode: 67dad...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 28.2.2018 den 23.24, AnonymBruker skrev:

Bruker La Roche Posay Toleriane Ultra Ansiktskrem til sensitiv og meget intolerant hud, den gjør ansiktet mitt silkemykt og gir en god glød. Begynte på den etter at jeg fikk et massivt utslett i ansiktet som var en skikkelig allergisk reaksjon, fikk denne anbefalt på apoteket og tenkte at det skader ikke. Etter få dager var utslettet borte, men jeg likte den så godt at jeg bare holdt meg til den. 

Anonymkode: d7f49...ba8

Heter denne kremen bare det du skrev der? Huden min tåler ikke noen ting. Øynene mine hovner opp og tårer av alt, til og med solkrem. 

Anonymkode: 92b8f...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...