Gå til innhold

Assassin's Creed Brotherhood - noen som har spilt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kan hjelpe meg? :P

Jeg har kjørt meg fast på klynge tre nå og har vært der i to uker, skjønner ikke hva den vil at jeg skal gjøre. :) 

Anonymkode: 0397b...45f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes nok en tutorial på youtube

Anonymkode: f13ec...612

Skrevet

Spiller ikke voldsspill

Anonymkode: d9c6f...b37

Skrevet

Du spør på feil sted. Dette er et forum hvor en masse kvinner henger. Kvinner spiller ikke den type spill, de spiller spill mer i sjangeren som the sims, wow, minecraft, osv. 

Anonymkode: b1c39...f48

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Og kan hjelpe meg? :P

Jeg har kjørt meg fast på klynge tre nå og har vært der i to uker, skjønner ikke hva den vil at jeg skal gjøre. :) 

Er det en del av spillhistorien? Du mener vel ikke at du har satt fast karakteren din i trær i spillet? Om du utdyper litt hva som skjer med karakteren din, så finner man alltids den delen av spiller du er i på for eks youtube

Anonymkode: eeaa6...c0e

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det en del av spillhistorien? Du mener vel ikke at du har satt fast karakteren din i trær i spillet? Om du utdyper litt hva som skjer med karakteren din, så finner man alltids den delen av spiller du er i på for eks youtube

Anonymkode: eeaa6...c0e

Jeg har hermet etter hver eneste bevegelse, men det er noe som går galt. :klo:

På en annen video jeg fant så var det mange kommentarer fra flere som sliter med det samme som meg. 

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du spør på feil sted. Dette er et forum hvor en masse kvinner henger. Kvinner spiller ikke den type spill, de spiller spill mer i sjangeren som the sims, wow, minecraft, osv. 

Hvor vil du anbefale at jeg spør da? :) 

Jeg er kvinne selv og digger spillene. :P Hater Sims, Wow og Minecraft. 

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De ordene får du bare bite i deg, jeg eier og har spilt alle AC-spillene, digger de. Og jeg er en helt normal kvinne :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De ordene får du bare bite i deg, jeg eier og har spilt alle AC-spillene, digger de. Og jeg er en helt normal kvinne :)

Kan du hjelpe meg? :sjenert: 

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du hjelpe meg? :sjenert: 

Skulle så gjerne gjort det! Men når sant skal sies begynner det å bli noen år siden jeg spilte Brotherhood, og må ærlig innrømme at jeg ikke husker dette engang. Har du funnet tekst-tutorials som forklarer steg for steg hva som skal gjøres?

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle så gjerne gjort det! Men når sant skal sies begynner det å bli noen år siden jeg spilte Brotherhood, og må ærlig innrømme at jeg ikke husker dette engang. Har du funnet tekst-tutorials som forklarer steg for steg hva som skal gjøres?

Ja. :sjenert:

Kanskje det er noe jeg må gjøre først før jeg gjør dette? :klo:

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fant ut av det. I svaret er det to ø-er, men de står forskjellige veier. :fnise: Herregud, dette er pinlig!  :flau:

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Henger også en del menn her, allikevel er det kun kvinner som har sagt at de spiller det i denne tråden

Anonymkode: e91b0...27f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...