AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #1 Skrevet 28. februar 2018 Og kan hjelpe meg? Jeg har kjørt meg fast på klynge tre nå og har vært der i to uker, skjønner ikke hva den vil at jeg skal gjøre. Anonymkode: 0397b...45f
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #2 Skrevet 28. februar 2018 Finnes nok en tutorial på youtube Anonymkode: f13ec...612
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #3 Skrevet 28. februar 2018 Spiller ikke voldsspill Anonymkode: d9c6f...b37
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #4 Skrevet 28. februar 2018 Du spør på feil sted. Dette er et forum hvor en masse kvinner henger. Kvinner spiller ikke den type spill, de spiller spill mer i sjangeren som the sims, wow, minecraft, osv. Anonymkode: b1c39...f48
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #5 Skrevet 28. februar 2018 14 minutter siden, AnonymBruker said: Og kan hjelpe meg? Jeg har kjørt meg fast på klynge tre nå og har vært der i to uker, skjønner ikke hva den vil at jeg skal gjøre. Anonymkode: 0397b...45f Er det en del av spillhistorien? Du mener vel ikke at du har satt fast karakteren din i trær i spillet? Om du utdyper litt hva som skjer med karakteren din, så finner man alltids den delen av spiller du er i på for eks youtube Anonymkode: eeaa6...c0e
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #6 Skrevet 28. februar 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det en del av spillhistorien? Du mener vel ikke at du har satt fast karakteren din i trær i spillet? Om du utdyper litt hva som skjer med karakteren din, så finner man alltids den delen av spiller du er i på for eks youtube Anonymkode: eeaa6...c0e Jeg har hermet etter hver eneste bevegelse, men det er noe som går galt. På en annen video jeg fant så var det mange kommentarer fra flere som sliter med det samme som meg. Anonymkode: 0397b...45f
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #7 Skrevet 28. februar 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du spør på feil sted. Dette er et forum hvor en masse kvinner henger. Kvinner spiller ikke den type spill, de spiller spill mer i sjangeren som the sims, wow, minecraft, osv. Anonymkode: b1c39...f48 Hvor vil du anbefale at jeg spør da? Jeg er kvinne selv og digger spillene. Hater Sims, Wow og Minecraft. Anonymkode: 0397b...45f
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #8 Skrevet 28. februar 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du spør på feil sted. Dette er et forum hvor en masse kvinner henger. Kvinner spiller ikke den type spill, de spiller spill mer i sjangeren som the sims, wow, minecraft, osv. Anonymkode: b1c39...f48 De ordene får du bare bite i deg, jeg eier og har spilt alle AC-spillene, digger de. Og jeg er en helt normal kvinne Anonymkode: f13ec...612
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #9 Skrevet 28. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De ordene får du bare bite i deg, jeg eier og har spilt alle AC-spillene, digger de. Og jeg er en helt normal kvinne Anonymkode: f13ec...612 Kan du hjelpe meg? Anonymkode: 0397b...45f
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #10 Skrevet 28. februar 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du hjelpe meg? Anonymkode: 0397b...45f Skulle så gjerne gjort det! Men når sant skal sies begynner det å bli noen år siden jeg spilte Brotherhood, og må ærlig innrømme at jeg ikke husker dette engang. Har du funnet tekst-tutorials som forklarer steg for steg hva som skal gjøres? Anonymkode: f13ec...612
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #11 Skrevet 1. mars 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle så gjerne gjort det! Men når sant skal sies begynner det å bli noen år siden jeg spilte Brotherhood, og må ærlig innrømme at jeg ikke husker dette engang. Har du funnet tekst-tutorials som forklarer steg for steg hva som skal gjøres? Anonymkode: f13ec...612 Ja. Kanskje det er noe jeg må gjøre først før jeg gjør dette? Anonymkode: 0397b...45f
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #12 Skrevet 1. mars 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle så gjerne gjort det! Men når sant skal sies begynner det å bli noen år siden jeg spilte Brotherhood, og må ærlig innrømme at jeg ikke husker dette engang. Har du funnet tekst-tutorials som forklarer steg for steg hva som skal gjøres? Anonymkode: f13ec...612 Jeg fant ut av det. I svaret er det to ø-er, men de står forskjellige veier. Herregud, dette er pinlig! Anonymkode: 0397b...45f
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #13 Skrevet 1. mars 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Du spør på feil sted. Dette er et forum hvor en masse kvinner henger. Kvinner spiller ikke den type spill, de spiller spill mer i sjangeren som the sims, wow, minecraft, osv. Anonymkode: b1c39...f48 Henger også en del menn her, allikevel er det kun kvinner som har sagt at de spiller det i denne tråden Anonymkode: e91b0...27f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå