Gå til innhold

Hva er de beste/kuleste/fineste jenteboxerne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer veldig på det samme :laugh: Har kjøpt noen fra Pierre Robert, men de er liksom ikke helt perfekte 

Anonymkode: be569...efe

• Liker 1
Skrevet

De finnes ikke! Levis hadde noen før i tiden, men ikke lenger nå. Alt som finnes er hipsters som lager merke på rumpa der stoffet slutter. Jeg vil ha en som går rett nedenfor rumpeballene! Jeg har lett OVERALT!! På nett og i butikker i mange utenlandske byer!

Så hvis noen finner noe som ikke slutter midt på rumpa og som heller ikke har en for stram og tynn strikk øverst, så er jeg veeeeldig gira på å vite det!

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

De finnes ikke! Levis hadde noen før i tiden, men ikke lenger nå. Alt som finnes er hipsters som lager merke på rumpa der stoffet slutter. Jeg vil ha en som går rett nedenfor rumpeballene! Jeg har lett OVERALT!! På nett og i butikker i mange utenlandske byer!

Så hvis noen finner noe som ikke slutter midt på rumpa og som heller ikke har en for stram og tynn strikk øverst, så er jeg veeeeldig gira på å vite det!

Hvis du er sånn passe slank så har barneavdelingen til HM noen boksere for jenter :) 

• Liker 2
Skrevet

Bruker aldri undertøy, er best det.

Anonymkode: f59cb...44d

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker aldri undertøy, er best det.

Da må du vel vaske bukser nesten daglig...?! 

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du er sånn passe slank så har barneavdelingen til HM noen boksere for jenter :) 

Hm, det var interessant. Er str. small/36, så kan godt bruke de større størrelsene på HM barn. Men jeg vil jo ikke ha boksere med Elsa og Anna på :ler: . 

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du prøvd noen av dem? De var litt vel "jentete" i fargene og mønstrene :P

Skrevet
4 minutter siden, Gravity skrev:

Hm, det var interessant. Er str. small/36, så kan godt bruke de større størrelsene på HM barn. Men jeg vil jo ikke ha boksere med Elsa og Anna på :ler: . 

Neida, de selges i pakker, gjerne ensfargede eller med enkle mønstre :) Ikke noe fancy, men veldig behagelige. Har et par som har vart i mange år! God og myk bomull 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Gravity skrev:

Har du prøvd noen av dem? De var litt vel "jentete" i fargene og mønstrene :P

Har noen gamle som jeg kjøpe for en god del år tilbake (etter at jeg vokste ut av barnestørrelser altså haha). Ser at de har noen ok inne nå

http://www2.hm.com/no_no/productpage.0577494001.html

http://www2.hm.com/no_no/productpage.0487932035.html

Siste paret blir muligens litt i det barnsligste slaget, men sikkert ok dersom ingen skal se undertøyet ditt :) 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg, og jeg skal sjekke det ut, men jeg liker dem litt løse i strikken, så tviler likevel, selv om jeg tidligere handlet på barneavdelingen og har samme str enda. De skal både være så de ikke klemmer inn for mye hud OG de skal være perfekt lengde i beina, og jeg ser SÅ skeptisk til begge deler, men skal jammen sjekke ut! Takk for tips!

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har noen gamle som jeg kjøpe for en god del år tilbake (etter at jeg vokste ut av barnestørrelser altså haha). Ser at de har noen ok inne nå

http://www2.hm.com/no_no/productpage.0577494001.html

http://www2.hm.com/no_no/productpage.0487932035.html

Siste paret blir muligens litt i det barnsligste slaget, men sikkert ok dersom ingen skal se undertøyet ditt :) 

Nettopp min mistanke! De stopper midt på rumpa akkurat som alt annet som selges! Da kan vi jo like gjerne bruke vanlige underbukser! Nå bruker jeg nesten bare Sloggie Invisible og string, for det er det eneste som ser bra ut utenpå klærne! Jeg trener noen ganger i Pierre Robert-hipsters og de er ok og lager ikke dobbeltrumpe, så det er det beste jeg har funnet, men jeg vil ha i bomull! Vurderer seriøst å ta kontakt med noen som produserer, for den som lager den perfekte plaine jentebokser kommer til å selge MYE!

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Lill3My skrev:

Da må du vel vaske bukser nesten daglig...?! 

Nei, det trenger jeg ikke, hvorfor skulle jeg ha gjort det? Bruker buksa tre-fire dager før jeg vasker den. Lukter ikke noe spesielt av den. Bruker kun truse når jeg har mensen. Ikke boxer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det trenger jeg ikke, hvorfor skulle jeg ha gjort det? Bruker buksa tre-fire dager før jeg vasker den. Lukter ikke noe spesielt av den. Bruker kun truse når jeg har mensen. Ikke boxer.

Nei, hvorfor skulle du gjort det? Det bestemmer du jo selvsagt selv. Jeg tenker bare at siden de fleste bytter undertøy daglig (?) så ville det jo bli tilsvarende mtp å bytte bukse når du ikke har truse eller noe mellom "kjønnet" og stoffet.

Anonymkode: 9fefe...d4a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du ha "kule" underbukser? De skal jo være under klærne

Anonymkode: d4896...6dc

Skrevet (endret)
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må du ha "kule" underbukser? De skal jo være under klærne

Anonymkode: d4896...6dc

Jeg mener ikke at de må være kule, kunne til og med hatt Disneyfigurer på dem. Jeg vil bare ha bomull som ikke er string og som ikke lager strek på bukserumpa. Fordi det er bedre for underlivet å ikke bruke syntetisk eller string hele tiden. Bonus om de er uten Disneyfigurer, da...:P

Endret av Ulla Ullsokk
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hvorfor skulle du gjort det? Det bestemmer du jo selvsagt selv. Jeg tenker bare at siden de fleste bytter undertøy daglig (?) så ville det jo bli tilsvarende mtp å bytte bukse når du ikke har truse eller noe mellom "kjønnet" og stoffet.

Anonymkode: 9fefe...d4a

Har hår da, gjør at det ikke blir klamt og svett😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jenter i boxer blir som menn med string. De kan umulig være hetro. 

Anonymkode: 7992f...611

AnonymBruker
Skrevet

Cubus har kjedelige, ensfargede boksere i bomull (hvite, lysegrå og mørkegrå). Og Sparkjøp har.

Anonymkode: b8316...603

Skrevet
5 hours ago, Ulla Ullsokk said:

Jeg mener ikke at de må være kule, kunne til og med hatt Disneyfigurer på dem. Jeg vil bare ha bomull som ikke er string og som ikke lager strek på bukserumpa. Fordi det er bedre for underlivet å ikke bruke syntetisk eller string hele tiden. Bonus om de er uten Disneyfigurer, da...:P

Enig. Jeg tenker på "kule" som at de har kul fasong, altså slik du beskriver. Men det skader jo ikke at undertøyet er pent eller kult sånn generelt heller - det hender jo at man har lyst til å ta seg greit ut uten "overtøy" også :P

3 hours ago, AnonymBruker said:

Har hår da, gjør at det ikke blir klamt og svett😊

Hår eller ikke hår. Det handler mer om utflod for min del. Undertøy beskytter buksene mot utflod og er generelt en barriere mot svette (hår eller ikke hår) i buksene. 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jenter i boxer blir som menn med string. De kan umulig være hetro. 

Anonymkode: 7992f...611

Rareste jeg har hørt. Hva slags truser mener du hetero jenter skal bruke?

1 hour ago, AnonymBruker said:

Cubus har kjedelige, ensfargede boksere i bomull (hvite, lysegrå og mørkegrå). Og Sparkjøp har.

Anonymkode: b8316...603

Du mistet meg ved "kjedelig" :ler:. Har sett på Sparkjøp sine, de ser horrible ut. Har ikke prøvd dem. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...