Gjest Geirfuglen Skrevet 28. februar 2018 #1 Skrevet 28. februar 2018 Har en som snart er 1,5 år som jeg tenker å kjøpe elektrisk tannbørste til. Har dere tips til OK tannbørste for den aldersgruppen?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #2 Skrevet 28. februar 2018 Lurer på det samme selv. Her er barnet 10 mnd og nektet å pusse med sin børste. Går somregel med våre som er elektriske så vil gjerne kjøpe en til barn. Anonymkode: 4381a...86d
Gjest Geirfuglen Skrevet 28. februar 2018 #3 Skrevet 28. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på det samme selv. Her er barnet 10 mnd og nektet å pusse med sin børste. Går somregel med våre som er elektriske så vil gjerne kjøpe en til barn. Anonymkode: 4381a...86d Ja, vi har litt det samme problemet her. Han godtar å ha børsten i munnen, men det er lite pussing. Og det rakner totalt hvis jeg overtar. Så jeg tenkte at elektrisk kan være verdt et forsøk, men den bør jo være såpass liten at han greier å holde den.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #4 Skrevet 28. februar 2018 Barnet er for lite. Vent til toårsalderen minst. Å pusse tenner på barn er en utfordring for alle. Tre tannbørster er en fordel. En i hver hånd til barnet og en til foreldrepussing. Jeg tror det bare er Oral B fra Braun som kommer i barneutgave. De pusser langsommere og mer skånsomt enn voksentannbørsten. Anonymkode: e7642...338
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #5 Skrevet 28. februar 2018 Vi har hatt det siden han var litt over året. Det har reddet kveldstellet. Og om han virkelig nekter er det mer effektivt å pusse 30 sekund med eletrisk enn vanlig. Nå er han stor nok til å pøve litt selv, og syns det er moro å pusse tennene. Anonymkode: 6f281...a42
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #6 Skrevet 28. februar 2018 Vi har denne til mini https://www.elkjop.no/product/styling-og-velvare/tannborster/HX6311/philips-sonicare-for-kids-hx6311-elektrisk-tannborste Den har to innstillinger, en for de minste og en for de som har flere tenner Anonymkode: 96401...b88
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #7 Skrevet 28. februar 2018 Den har forresten en app som kan bruke for å registrere, den er ganske morsom og barnet gleder seg til tannpussen. Har hatt en i ett år. Anonymkode: 96401...b88
Gjest Geirfuglen Skrevet 28. februar 2018 #8 Skrevet 28. februar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har denne til mini https://www.elkjop.no/product/styling-og-velvare/tannborster/HX6311/philips-sonicare-for-kids-hx6311-elektrisk-tannborste Den har to innstillinger, en for de minste og en for de som har flere tenner Anonymkode: 96401...b88 Den så fin ut, men er for fire år og oppover? Så ellers litt på den Disney fra Oral-b. Noen som har erfaring med den?
Lavendela Skrevet 28. februar 2018 #9 Skrevet 28. februar 2018 19 minutter siden, Geirfuglen skrev: Den så fin ut, men er for fire år og oppover? Så ellers litt på den Disney fra Oral-b. Noen som har erfaring med den? Vi har disse. 3 åringen elsker den, mens 2 åringen hater den. Jeg syns busten på kosten virker litt hard. Ellers er den helt ok.
atropos Skrevet 28. februar 2018 #10 Skrevet 28. februar 2018 1 time siden, Geirfuglen skrev: Den så fin ut, men er for fire år og oppover? Så ellers litt på den Disney fra Oral-b. Noen som har erfaring med den? Vi har den, og har hatt den siden barnet var tre år. Tror ikke jeg ville brukt den til ettåringer, for den pusser ganske heftig. Toåring kanskje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå