Gjest Nimbi Skrevet 28. februar 2018 #1 Skrevet 28. februar 2018 Hei! Er litt under 160 cm og synes alle skjerf (foruten tubeskjerf) er då store, når jeg snurrer en gang rundt halsen så henger liksom endene på skerfet nede på knærne og synes under vinterkåpa. Prøvd å ta skjerfeet to runder rundt halsen men synes det ser så stort og klumpete ut? Eller er det pent med flere runder rundt halsen og at skjerfet når ned på knærne? Tips til knuter?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #2 Skrevet 28. februar 2018 Skjønner hva du mener. Jeg fant ensfargede ullskjerf hos Days like this til kun 299,- de er endel mindre enn vanlige skjerf, perfekt størrelse. 😊 Anonymkode: b4178...9c7
Elektra's Complex Skrevet 1. mars 2018 #3 Skrevet 1. mars 2018 Jeg elsker store skjerf, jeg! Men det finnes jo mindre også, eventuelt kan du bare surre det en gang rundt halsen og så dra det litt løsere så ikke endene henger så langt ned. Ellers finnes det nok en del knuter man kan bruke.
annebanane Skrevet 2. mars 2018 #4 Skrevet 2. mars 2018 (endret) Hvor er det du finner disse skjerfene? Jeg synest alle skjerf på vanlige klesbutikker er så korte. Endene rekker meg ikke til brystene en gang når jeg snurrer en gang rundt halsen. Endret 3. mars 2018 av Moonwalker 1
Gjest Nimbi Skrevet 3. mars 2018 #5 Skrevet 3. mars 2018 På 28.2.2018 den 22.09, AnonymBruker skrev: Skjønner hva du mener. Jeg fant ensfargede ullskjerf hos Days like this til kun 299,- de er endel mindre enn vanlige skjerf, perfekt størrelse. 😊 Anonymkode: b4178...9c7 Takk for tips. Skal sjekke ut! 12 timer siden, Moonwalker skrev: Hvor er det du finner disse skjerfene? Jeg synest alle skjerf på vanlige klesbutikker er så korte. Endene rekker meg ikke til brystene en gang når jeg snurrer en gang. Feks vero moda, gina tricot, der jeg sjekket sist i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå