Gå til innhold

Hvordan få hestehalen til å ikke sægge?! Ponytail extensions

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver og prøver å feste denne ponytail extensionen, men den sklir ned før jeg har rukket å bli ferdig. Prøver å holde den fast, prøver å rulle feste-lokken kjempe stramt, prøver å gjøre det hele med hodet bøyd oppned, men hestehalen ender med å henge/sægge før jeg har kommet meg ut av badet.
Prøver også å feste den med spenner i tillegg men den sklir ned før jeg har fått festet ordentlig.

Er det noen som har tips eller erfaringer å dele?!

Det er denne typen, men kun med "hette" og festelokk, og ikke den lille clipsen som vises på dette bildet.
image.png.22c2a1d8ac64711a3f8cad1bd3fe4566.png

Anonymkode: 97518...869

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Skjønte ikke så mye av dette, men du tupperer vel håret der de skal festes?

AnonymBruker
Skrevet

Nei altså i følge instruksjonsvideoer så skal man bare legge denne hestehale extensionen over sin egen hestehale, og surre feste-lokken , den som står ut på siden der, rundt og rundt og rundt strikken. Det er også en borrelos på denne festelokken helt innerst som fester seg å extensionen for å "låse" den. 

Jeg prøvde å gjøre som du sa, og tuperte håret innerst nå, men extensionhestehalen sklir ned uansett. Den veier litt merker jeg, og det er åpenbart tyngdekraften som drar den og over strikken som er festet rundt mitt vanlige hår så den sklir ned til hengeposisjon på en ellers vanlig hestehale. Men det må da finnes en måte å unngå dette på?! Er det ingen som har prøvd? Blandt annet sofie elise bruker denne type hestehale extension og den får hun jo til å holde godt og stå struttende og fin høyt oppe på hodet.

Anonymkode: 97518...869

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...