Gå til innhold

Selvskadingsarr

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere hvis dere ser at noen har arr fra selvskading? Og hva ville du tenkt hvis en person du datet hadde det?

Anonymkode: 8108f...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker ingenting om det. Jeg har selv synlige arr og ingen jeg har datet har reagert på det. En jeg var sammen med over tid sa en gang av omtenksomhet mens han kilte meg på armen at han håpet at jeg ikke gjorde sånt igjen, men utover det er det ingen hverken venner, dater eller bekjente som har snakket om det.

Anonymkode: 9bbd8...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en god de selv og tenker egentlig ikke så mye når jeg ser andre med det enn at jeg håper de har det bra. Typen kommenterte ikke så mye mer enn ´´hva har skjedd´´, også har vi ikke snakket om det siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis personen har søkt hjelp og blitt frisk så er det vel ok. Men å bli dradd inn i noe personlig drama er helt uaktuelt.

Anonymkode: fd333...308

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg blir nyskjerrig. Men spør ikke så klart. Men jeg blir lett dratt inn i livene til andre, mest ut av empati men også nysgjerrighet. "Hva har gjort for at de har gjort dette?" Og så tenker jeg at de må være fine personer som har mye følelser og tanker. Det er gjerne slik at de som virkelig har vært langt nede har lært mye om livet og seg selv og hva som må til for å kjempe seg opp. Jeg tenker at de sikkert er fine folk, egentlig. 

Anonymkode: 25fd0...a27

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...