AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #1 Skrevet 28. februar 2018 Når jeg snakker med en gutt (er jente), selv om jeg har kjæreste, så er det ofte jeg småflørter eller snakker til dem på en annen måte enn med jenter (er streit), og lurer på om mange andre har det på samme måte? At når man snakker med motsatt eller foretrukket kjønn, at det er en slags spenning der? Er flere jeg har tenkt, tja, hadde jeg vært singel ville jeg ha data/pula han. Har seff aldri vært utro, og kommer aldri til å være det. Men er det naturlig med sånn seksuell spenning typ eller er jeg bare dårlig kjæreste?? Anonymkode: b34e1...05c
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #2 Skrevet 28. februar 2018 Jeg er også slik. Anonymkode: e9c3e...eec 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #3 Skrevet 28. februar 2018 Jeg er TS, kan legge til - har til og med gode, nære, guttevenner, men de som er fine tenker jeg noen ganger sånn, spesielt hvis de ser ekstra bra ut, at hadde jeg vært ledig kunne det ha skjedd noe der, at vi kunne blitt noe. Derfor jeg ikke har så mange guttevenner nå, da jeg nesten får litt dårlig samvittighet ovenfor typen. Anonymkode: b34e1...05c
letanglia Skrevet 28. februar 2018 #4 Skrevet 28. februar 2018 (endret) Nei jeg legger aldri om snakkemåte, væremåte eller tanker om jeg snakker med en mann, uansett om han er kjekk. Tenker aldri at jeg hadde pult han om jeg var singel. Det kan godt være at du er en god kjæreste på andre områder, men akuratt på dette området så syntes jeg du må legge om moralene dine litt og skjerpe deg her. Bare prøv å legg en mental sperre på det , at guttene er medmennesker de også, så ingenting å oppføre seg eller snakke anderledes med enn med jenter. Du er i forhold og skal ikke flørte. Og prøv å se det motsatt, du hadde vel sikkert ikke likt at kjæresten din snakket søtt og anderledes med jenter , trigget og la opp til seksuell spenning og tenkte på at han ville pult de du heller... Men kanskje du er litt ung og "all over" og egentlig ikke klar for å være i noe forhold? Er jo bedre å kunne leke seg fritt da, om du tenker sånn om så mange.. Jeg tenker at når man virkerlig elsker noen og er klar for det forholdet man er i, så tenker man ikke sånn om andre menn. Endret 28. februar 2018 av letanglia 1
Gjest Alterego666 Skrevet 28. februar 2018 #5 Skrevet 28. februar 2018 Jeg er mann i forhold, og har det på samme måte. Det skaper ikke problemer i forholdet.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #6 Skrevet 28. februar 2018 Har tenkt at "Han kunne vært aktuell å date om jeg hadde vært singel". Men ikke endret væremåte eller opplevd en spenning. Jeg slår av den delen når jeg er i forhold, føler ikke behov for det. Anonymkode: 5c89c...0d7
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #7 Skrevet 28. februar 2018 8 minutter siden, letanglia skrev: Nei jeg legger aldri om snakkemåte, væremåte eller tanker om jeg snakker med en mann, uansett om han er kjekk. Tenker aldri at jeg hadde pult han om jeg var singel. Det kan godt være at du er en god kjæreste på andre områder, men akuratt på dette området så syntes jeg du må legge om moralene dine litt og skjerpe deg her. Bare prøv å legg en mental sperre på det , at guttene er medmennesker de også, så ingenting å oppføre seg eller snakke anderledes med enn med jenter. Du er i forhold og skal ikke flørte. Og prøv å se det motsatt, du hadde vel sikkert ikke likt at kjæresten din snakket søtt og anderledes med jenter , trigget og la opp til seksuell spenning og tenkte på at han ville pult de du heller... Men kanskje du er litt ung og "all over" og egentlig ikke klar for å være i noe forhold? Er jo bedre å kunne leke seg fritt da, om du tenker sånn om så mange.. Jeg tenker at når man virkerlig elsker noen og er klar for det forholdet man er i, så tenker man ikke sånn om andre menn. Føler ikke jeg trigger eller "legger opp" til seksuell spenning.. den bare er der naturlig, og at jeg kanskje noen ganger ler eller smiler mer rundt gutter fordi jeg instinktivt vil at de skal like meg. Er viktigere for meg at de jeg synes er fine, skal like meg også, mens de jeg ikke synes er attraktive bryr jeg meg ikke så mye om. SELV OM jeg aldri ville vært utro. Anonymkode: b34e1...05c
letanglia Skrevet 28. februar 2018 #8 Skrevet 28. februar 2018 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler ikke jeg trigger eller "legger opp" til seksuell spenning.. den bare er der naturlig, og at jeg kanskje noen ganger ler eller smiler mer rundt gutter fordi jeg instinktivt vil at de skal like meg. Er viktigere for meg at de jeg synes er fine, skal like meg også, mens de jeg ikke synes er attraktive bryr jeg meg ikke så mye om. SELV OM jeg aldri ville vært utro. Anonymkode: b34e1...05c I mine øyne er det ikke naturlig, eller i det minste ikke noe bra at man bryr seg om at andre gutter skal like deg og syntes du er fin, når man er i et lykkelig og stabilt forhold. I hvertfall for meg er det kun det at kjæresten min liker meg og syntes jeg er fin som betyr noe, alle andre gir jeg blanke faen i for å være ærlig og hvis jeg merker at noen andre liker meg så legger jeg om til å bli enda mere kald eller careless så de ikke skal misoppfatte noe. Endret 28. februar 2018 av letanglia
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #9 Skrevet 28. februar 2018 Selvsagt er det naturlig at man tenker på noen i seksuelle baner - det handler ikke om å være ung, bare å være et levende og seksuelt menneske. Det er ingenting moralsk galt med det så lenge man ikke gjør noe med. Jeg tror menn kjenner oftere på dette enn kvinner og er mer ærlige på det, og at det derfor er allmenn kjent, men at kvinner fortsatt anser det som noe "galt". Men det er helt normalt ja. Anonymkode: dfc8e...5f8
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #10 Skrevet 28. februar 2018 Null stress. Jeg tar de med hjem på trekant😄 Vi er liberale der gitt Anonymkode: 941b6...28c 1
letanglia Skrevet 28. februar 2018 #11 Skrevet 28. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt er det naturlig at man tenker på noen i seksuelle baner - det handler ikke om å være ung, bare å være et levende og seksuelt menneske. Det er ingenting moralsk galt med det så lenge man ikke gjør noe med. Jeg tror menn kjenner oftere på dette enn kvinner og er mer ærlige på det, og at det derfor er allmenn kjent, men at kvinner fortsatt anser det som noe "galt". Men det er helt normalt ja. Anonymkode: dfc8e...5f8 I mine øyne er det selvsagt galt om en i forhold flørter eller prøver å imponere andre av motsatt kjønn for at de skal like en eller syntes en er pen, og tenker at de gjerne ville hatt sex med dem om de var single. Sistnevnte kan man kanskje ikke styre av tanker i alle tileller, men oppførselen sin og signalene sine kan man jo styre selv og jeg syntes det er umoralsk å prøve å imponere andre av motsatt kjønn når man er i forhold eller fore videre på en flørt og med vilje fange eller trigge en interesse.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #12 Skrevet 28. februar 2018 2 minutter siden, letanglia skrev: I mine øyne er det selvsagt galt om en i forhold flørter eller prøver å imponere andre av motsatt kjønn for at de skal like en eller syntes en er pen, og tenker at de gjerne ville hatt sex med dem om de var single. Sistnevnte kan man kanskje ikke styre av tanker i alle tileller, men oppførselen sin og signalene sine kan man jo styre selv og jeg syntes det er umoralsk å prøve å imponere andre av motsatt kjønn når man er i forhold eller fore videre på en flørt og med vilje fange eller trigge en interesse. De fleste mennesker gjør dette ubevisst. Setter hendene i livet, retter på håret, vipper på hodet. Det gjelder ikke bare noen vi er seksuelt tiltrukket av, men mennesker vi liker generelt. Spesielt kvinner skal selvsagt være bevisst på at menn lettere oppfatter oppmerksomhet som genuin interesse, så det må ikke tippe over. Men flørt er en del av livet for de fleste, og noe som gjør livet litt mer morsomt og litt mer hyggelig. Beveger man seg litt sydover fra iskalde Skandinavia har de fleste et avslappet forhold til dette. Alle har et behov for bekreftelse og flørt, og den vil ikke alltid være på 100% hjemme hele livet. Jeg tror faktisk at mangelen på dette er noe som driver mange til utroskap og/eller brudd - alt som ikke er seriøst og platonisk er "synd", og man føler at man enten må gå hele veien eller droppe partneren for å kjenne på litt flørt igjen. Anonymkode: dfc8e...5f8
Katten.2.0 Skrevet 1. mars 2018 #13 Skrevet 1. mars 2018 Det er ganske naturlig med en latent spenning mellom kjønnene (og samme om det er ens preferanse). Hva som er innafor rundt dette må hvert forhold selv definere. Både jeg og min kjære er flørtete personer, så vi bryr oss ikke med dét.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #14 Skrevet 1. mars 2018 17 hours ago, AnonymBruker said: De fleste mennesker gjør dette ubevisst. Setter hendene i livet, retter på håret, vipper på hodet. Det gjelder ikke bare noen vi er seksuelt tiltrukket av, men mennesker vi liker generelt. Spesielt kvinner skal selvsagt være bevisst på at menn lettere oppfatter oppmerksomhet som genuin interesse, så det må ikke tippe over. Men flørt er en del av livet for de fleste, og noe som gjør livet litt mer morsomt og litt mer hyggelig. Beveger man seg litt sydover fra iskalde Skandinavia har de fleste et avslappet forhold til dette. Alle har et behov for bekreftelse og flørt, og den vil ikke alltid være på 100% hjemme hele livet. Jeg tror faktisk at mangelen på dette er noe som driver mange til utroskap og/eller brudd - alt som ikke er seriøst og platonisk er "synd", og man føler at man enten må gå hele veien eller droppe partneren for å kjenne på litt flørt igjen. Anonymkode: dfc8e...5f8 Helt enig. Jeg flørter ikke med andre menn, men kan sette pris på oppmerksomhet selv om jeg er lykkelig med mannen min. Anonymkode: 7398f...434
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå