Gå til innhold

Hvilken innetemperatur har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det kompromis, eller er det den tempen du foretrekker? 

Anonymkode: 30984...c66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor alene. Tror den er rundt 20-21 grader

Anonymkode: 3a444...470

• Liker 1
Skrevet

Liker å ha det rundt 25 gr. Gidder ikke sitte å hutre, ja man kan kle på seg men da fryser man fremdeles på hender og ansikt.  Sitter ikke inne med lue og vanter.

Skrevet

18-19 grader. Det er den tempen både han og jeg foretrekker.  Vi trengte ikke å inngå kompromiss. Hater å sitte innendørs og svette.  

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Bor alene, akkurat nå har jeg 26+ grader, hater å fryse.

Skrevet

Vil tippe rundt 18 grader.
Noe særlig varmere enn det er ubehagelig for meg.

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Bor alene, er ikke sikker på hva temperaturen er vil tro et sted mellom +15 og +20.

Skrevet

18-19 grader, akkurat passe

Anonymkode: 07272...d99

• Liker 1
Skrevet

23 grader nå. 

Han foretrekker 20-22 og jeg vil helst ha 25+. 

Offisielt møtes vi på midten, uoffisielt sniker vi rundt og skrur termostater opp og ned.

Gjest making.a.mess
Skrevet

22 i oppholdsrom og 17/18 på soverom. 

Skrevet
1 minutt siden, Mrs.Purdey skrev:

22 i oppholdsrom og 17/18 på soverom. 

Åh, ja, soverom skal være hutre-kalde. Kalde nok til å begrave nesa under ei tykk dyne. :)

Skrevet

23 grader er vanligvis perfekt, men når det er unormalt kaldt ute som i disse dager vil jeg gjerne ha 24-25 fordi kulden sitter sånn i kroppen.

• Liker 1
Skrevet

22 på stue tror jeg men ellers er det KALDT! P-nut skulle gjerne ha hatt varmen på 20- 25 overalt, men bor i et hus fra 1917 og det er ikke så godt isolert >_<  Vil ha varmepumpe men det er det visst ikke så lett å gjøre noe med :raven:

Skrevet

Jeg foretrekker rundt 23 grader, men på denne årstiden får vi ikke temperaturen høyere enn 18 - 20 grader. Når det er skikkelig kaldt, sånn som nå, ligger innetemperaturen på maks 15 grader. Brrr!

Anonymkode: 21e36...bc8

Skrevet

14 grader når jeg kom hjem i kveld, hadde døra litt åpen. Trives med cirka 20 grader. Har sentralvarme så trenger ikke spare på strøm.

Gjest Bortbyting
Skrevet

20 grader i stua og ca 8-10 grader på soverommet 

Vi er enige 

Skrevet

23-24

Anonymkode: 84e72...1b9

Skrevet

Må ha minst 20 grader for å fungere (pga sykdom). Men for å få sove må det være under 15 grader i rommet.

Skrevet

Vanligvis har jeg ca 20 grader, men nå som det er så kaldt ute, har jeg bare 17-18 grader. Jeg kler heller på meg ekstra enn å få fæle strømregninger. 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Varmeovnen min er litt ustabil, men jeg forsøker å holde temperaturen på 22-23°C. Jeg bor alene, så temperaturen stiller jeg til å passe meg. Skulle jeg bodd sammen med noen, er det naturlig at det måtte bli et kompromiss. Jeg er frysen, og det bør være unødvendig å kle på seg et ekstra lag, men jeg forventer selvsagt ikke å kunne gå i t-skjorte og barfot hjemme. Jeg bør også kunne bevege meg ut av pleddet jeg stort sett har rundt meg uten å fryse.

Anonymkode: 30935...5b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...